Jotenkin mä olen pudonnut kelkasta tässä kevään aikana. Keväällä me (useankin fanin mielestä) hävittiin siihen kun meidän "mikkihiiret" a'la Moses, Teräväinen, Filppula etc. ei pärjänneet SM-Liigan playoff-väännöissä. Nyt me on hävitty ensi kausi kun ei ole taitoa jengissä ja on vain olevinaan pelkkää ryminä-osastoa? Mä oon ihan pihalla tästä...
Joukkueesta on lähtenyt Tuohimaa, joka tullaan korvaamaan häntä paremmalla maalivahdilla.
Ivan Majesky, joka korvattiin häntä taitavammalla ja paremmalla Mikko Kousalla.
Ilari Filppula, joka tullaan varmasti myös korvaamaan, koska hänen lähtönsä todennäköisyys on ollut seurajohdon tiedossa jo tammikuusta asti.
Teemu Pulkkinen, jonka tilalle huhuiltiin Janne Lahtea. Lahti suunnannee KHL:ään, mutta tällekin on olemassa toimistolla plan B. Kyllä on.
Joonas Rask suuntasi myös pois ja hänet on korvattu monella osa-alueella astetta paremmalla pelaajalla Antti Tyrväisellä.
Näiden lisäksi rosteriin tulee Ben Eaves, joka kärsi viime kaudella EPÄONNISISTA loukkaantumisesta. Tilanteissa, joissa kuka tahansa olisi todennäköisesti loukkaantunut. Ensin joku julli löi käden poikki ja sitten joku jämä-norski ajoi puun takaa härskisti yli. Jotenkin mua on alkanut jo vituttaa tuo Benin jatkuva lasi sitä, lasi tätä mollaaminen. Paskaa tuuria tässä on viime kausina ollut ja esimerkiksi uran jo kerran pari lopettanut polvi on ollut kunnossa koko ajan. Edelliselläkin kaudella tuli joku vamma, jonka jälkeen ekassa matsissa joku Hämptönin ruåttalainen löi mailalla silmään. Ben Eavesille on varattu iso rooli joukkueessa, en tiedä miksi ihmiset ei ymmärrä sitä. 250 000e miestä ei pidetä "bonuksena" tai "ekstralisänä". Ben Eaves on tämän Liigan top-5 pelaaja AINA kentällä ollessaan ja todella toivon että hän pelaa ehjän kauden ja syöttää kaikille nämä lasihassuttelusanat. Hän pystyy siihen.
Katsokaa muiden jengien rostereita ja verratkaa huvikseen, yllätytte. Meillä ei ole mitään hätää. Uskomatonta että tämä virmaslainen kaikkihetimullenyt-kulttuuri on fanien keskuudessa vieläkin elossa ja voi hyvin. Jarmo Kekäläinen nosti riman ja kunnianhimon kovalle tasolle ja tähän mennessä Keke on mielestäni kaikella toiminnallaan näyttänyt että vaalii Kekun perintöä. Rauhoittukaa nyt, hyvät ihmiset. Jokerit tulee syksyllä ja takoo maalaisseuroilta paskat housuun. <-----Fakta.