Viestin lähetti lunar
Jokerifanit.net:ssä joku heitti "varmana" tietona tuon pelaajan olevan Jani Rita.
Viestin lähetti lunar
Jokerifanit.net:ssä joku heitti "varmana" tietona tuon pelaajan olevan Jani Rita.
Viestin lähetti repe_joke
No eikös tämän häiskän pitäny pelata vielä ahl:n pudotuspelejä, joku tovi sitten?
Niin. Minä olisin valmis vaihtamaan koko hela Thomaksen Karin yhteen käytettyyn pelisukkaan. Ja tämä ei siis ole kritiikkiä Thomasta kohtaan.Viestin lähetti Eartti
Onkos Kari Lehtosesta kuulunut mitään, JOS NHL alkaa, ja Thomas lähtisi sinne?
Viestin lähetti Eartti
Onkos Kari Lehtosesta kuulunut mitään, JOS NHL alkaa, ja Thomas lähtisi sinne?
Panzerfaust, jätkä, sä puhut mun suulla. Onko meillä sitten sama isi?Viestin lähetti Panzerfaust
Isi: osta mulle Teemu, Santala ja poliisipakki.
Viestin lähetti Tuomas
Kyllä, ja ei ilman NHL-pykälää selvitä tästäkään miehestä kuka huhuissa pyörii.
Viestin lähetti Senior
En käyttäisi tuollaista termiä. Oikeampi taitaisi olla: joko pykälällä tai ilman. Siinä taitaa olla syy, että asia on vielä ns vaiheessa.
Tämä soppari ei tosiaan ole syntymässä hetken mielijohteesta. Jää aika vähälle huomiolle täälläkin, että pelaajat/agentit osaavat nykyään hinnoitella NHL-pykälän. Tai pikemmin sen puuttumisen.Viestin lähetti ennustaja
Sopimuksen hyväksyminen NHL-pykälällä kuulostaisi minusta ainakin enemmän nopealta hetken mielijohteesta tehdyltä ratkaisulta kuin suunnitellulta.
Business meilläkin päin on menossa siihen epävakaiden NHL-tilanteiden takia.Viestin lähetti ennustaja
Jos kerran on valittu linja että hankitaan vain pelaajia joiden sopimuspapereissa ei ole NHL-pykälää, niin miksi siitä ei nyt pidettäisi kiinni.
Vähät ovat nykyhuiput SM-Liigassa kaikeksi. Kattele tilannetta naapuriin, niin huomannet.Viestin lähetti ennustaja
Tosin on pakko sanoa että en olisi kovinkaan varma kyseisen pelaajan tulevaisuudesta NHL:ssä ainakaan ensi kaudella. Tosin voin olla väärässäkin.
Väärä vastaus. Tähän palaan myöhemmin. Tämä hankintanne ei ole ns kun nyt sattui osumaan.Viestin lähetti ennustaja
Jos kyseinen pelaaja hankitaan, vaikka NHL-pykälä paperissa onkin, niin uskon että Metron korvaaja on edelleen hankintalistalla. Tämä uusin tulokas olisi siis "Kun sattui osumaan kohdalle, niin päätettiin hankkia." tyylinen ratkaisu.
Viestin lähetti Senior
Väärä vastaus. Tähän palaan myöhemmin. Tämä hankintanne ei ole ns kun nyt sattui osumaan.
Viestin lähetti Jeffrey
Senior nyt kun ilmeisesti tiedät kyseisen pelaajan niin voisit sitä hieman kommentoida.. Eli onko tuleva pelaaja oikeasti kovan sortin vahvistus vai onko eräät katsonut hieman sinistenlasien läpi tätä asiaa tällä palstalla..?
Temen tilanne varmaan katsotaan syksyllä. Onko tällä nyt puheessa olevalla herralla pykälä vai njet? Ihan oikea kaappaus Masalta, tuskin markkinoilta vielä saa pelaajia, ainakaan meidän hintaisia.Viestin lähetti Kempes
Lukematta ketjua sen enempää, olisiko se itse Teemu, mistä Senior ja Cobol vihjailevat?
Viestin lähetti Senior
cobolhan voisi innostuksissaan halutessaan kysyä meikäläisiltä: ketäs teille tulee tällä viikolla?
Siis jos teille todellakin tulee tämä Ässissäkin aikoinaan huipputehot tehnyt Belgian Reet:ssä syntynyt fysiikaltaan kehonrakentajan tyyppiä oleva jättiläinen...Viestin lähetti cobol
-------------
---------------
--------------
Toivottavasti Jokerit uutisoi uuden vahvistuksen pian. Kuten kirjoitin, minun ja aika monen muunkin fanin yllättävä, mutta samalla toivepelaaja pukee päällensä oikean paidan. Toki maailmasta parempiakin pelaajia löytyy vaikka kuinka paljon, mutta ne eivät ole saatavilla Suomeen, vaan karkaavat kuka minnekin. Ja kyse ei sitten ole Teemusta, joka tulee syksyllä tai sitten ei.
No niin, takaisin lomalle.
Viestin lähetti cobol
Ei riitä edes se, että HIFK:lta karkaa valmentaja- ja pelaajakandidaatti toisensa jälkeen. Nykyisetkin sopimuspelaajat ovat hermostuneet ja esimerkiksi Jere Karalahti tutkitutti mahdollisuuden sopimuksen purkamisesta. Olisi tullut liian kalliiksi, joten Jere jäi todeten samalla, että halut pelata tässä tilanteessa ensi kaudella SM-liigaa ovat kyllä jo nyt sitä itseään.
Viestin lähetti cobol
Olisi tullut liian kalliiksi, joten Jere jäi todeten samalla, että halut pelata tässä tilanteessa ensi kaudella SM-liigaa ovat kyllä jo nyt sitä itseään.
Viestin lähetti Jamais Vu
Siis jos teille todellakin tulee tämä Ässissäkin aikoinaan huipputehot tehnyt Belgian Reet:ssä syntynyt fysiikaltaan kehonrakentajan tyyppiä oleva jättiläinen...
Viestin lähetti snailcake
Kuka hän on? Millon pelasi Ässissä? Mulle ei valkene. :(