Re: Ville Immonen?
Toivottavasti tämä on joku huono vitsi. Tai sitten Matin tuntien Metron korvaaja olisikin tässä.
Immonen kelpaa joukkueeseen, kunhan se on etumerkki Jarkko.
Muutoinkin tämän hetken huhujen perusteella jokerit ei kipeimmin kaipaa hyökkääjiä vaan oikeasti osaavia pakkeja.
Minulla ei henk.kohtasesti ole mitään Ströbää vastaan, mutta näkihän sen viimeksi, että luistin ei kulje enää vanhaan malliin. Että miksi se vauhti oli parantunut siitä?
Mielenkiinnolla kyllä odotan sopimusten julkistamis tilaisuutta. Ensi kaudella jokereilla saattaa olla vaikka liigan kovin nippu.
Viestin lähetti Ikijokeri
Niin, paljon on eri vaihtoehtoja käyty läpi tässäkin ketjussa, mutta tuota otsikossa mainittua pelaajaa ei ole vielä esille tullut. Nyt, jotkin lähteet, joiden luotettavuudesta ainakaan minulla ei ole mitään tietoa, ovat yhdistäneet Immosen Jokereihin ensi kaudeksi.
Olisi kyllä niin käsittämätön hankinta, että vain Matti pystyisi siihen. Siinä mielessä Immosen hankinta ei kyllä yllättäisi yhtään.
Toivottavasti tämä on joku huono vitsi. Tai sitten Matin tuntien Metron korvaaja olisikin tässä.
Immonen kelpaa joukkueeseen, kunhan se on etumerkki Jarkko.
Muutoinkin tämän hetken huhujen perusteella jokerit ei kipeimmin kaipaa hyökkääjiä vaan oikeasti osaavia pakkeja.
Minulla ei henk.kohtasesti ole mitään Ströbää vastaan, mutta näkihän sen viimeksi, että luistin ei kulje enää vanhaan malliin. Että miksi se vauhti oli parantunut siitä?
Mielenkiinnolla kyllä odotan sopimusten julkistamis tilaisuutta. Ensi kaudella jokereilla saattaa olla vaikka liigan kovin nippu.