Jokerit kaudella 05/06

  • 491 926
  • 2 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Viestin lähetti bozik
Lade jakaa siis edelleen mielipiteet. Kyllä mullekin käy vaihto Lade/Kalteva, mutta kun se ei taida noin vain onnistua, niin en myöskään näe mitään syytä miksi Lade pitäisi väkisin ulkoistaa.
Sammakoiden syöminen on jokaisen oma asia, mutta ei niitä pitäisi suustaan päästää. Itse ottaisin mielummin neekerisankkerin, kuin pitäisin Latvalan. Latvala ei tuo mitään lisäarvoa Jokeripuolustukseen. Nuorien lisäksi tarvitaan huippupakkeja, yksi hyökkäävä ja yksi ISO puolustava peruspakki. Mara ja Kanki tuovat sitten syvyyttä pakistoon, jos jatkavat. Lepistö iskee muuten 40 paunaa ensi kaudella. Latvala ulos.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tumba
Lepistö iskee muuten 40 paunaa ensi kaudella.
Hieman vähempikin riittäisi, mutta toivotaan. peluri näkyi kirjoittaneen viestin kanssasi samaan aikaan. Siinä on niin hyvät perustelu Laden osalta, etten parempia taida keksiä edes sammakoiden avulla.
 

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jan Latvala

Joo, joo. Kahdella edellisellä kaudella +/- tilastossa kymmenen parhaan pakin joukossa koko runkosarjassa, ja molemmilla kausilla samojen tilastojen mukaan myös joukkueemme paras pakki.

Jep. Ei mitään virkaa? Ottakaa nyt silmät käteen ... ja Petelle jatkosoppari ehdottomasti!


... ja edittinä samoilla linjoilla pelurin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tommi Santala

Mikä on muuten Tommi Santalan tilanne?Itse uskallan ihan avoimesti toivoa Santalaa Jokereihin tulevaksi kaudeksi.
Jokerit tarvitsee myös pelintekijöitä.Eikös muuten Santala ole pelannut myös laidassakin joten mies olisi monipuolinen.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Juntunen

Itse olen huolissani seurannut tätä Henrik Juntusen liittämistä Jokereihin huhujen yhteydessä. Eikös Matti sanonut finaaleiden aikana, että 20:lla kentällä olevista on sopimus? Jokereissa niitä oli kyllä tietääkseni vain 19... Pelko herää. Mitä helvettiä me sillä porolla tehtäisiin?! Latvala on kuningas siihen kaveriin verrattuna, ja veisi pelkästään omien kavereiden peliaikoja kolmosessa ja nelosessa täytemiehenä. Matti jumalauta!
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Re: Juntunen

Viestin lähetti Ikijokeri
Itse olen huolissani seurannut tätä Henrik Juntusen liittämistä Jokereihin huhujen yhteydessä. Eikös Matti sanonut finaaleiden aikana, että 20:lla kentällä olevista on sopimus? Jokereissa niitä oli kyllä tietääkseni vain 19... Pelko herää. Mitä helvettiä me sillä porolla tehtäisiin?! Latvala on kuningas siihen kaveriin verrattuna, ja veisi pelkästään omien kavereiden peliaikoja kolmosessa ja nelosessa täytemiehenä. Matti jumalauta!

A) Erittäin epätodennäköistä että 20 kentällä olleella pelaajalla olisi ollut sopimus ensi kaudesta Jokereihin. Se olisi tarkoittanut käytännössä että melkein jokaisella Jokereiden pelaajalla olisi ollut sopimus, joka jo tämän hetken faktojen mukaan on mahdotonta.

B) Juntuselle ei ole kovinkaan paljoa tilaa joukkueessa. Varsinkin jos I.Filppula tulee Jyväskylästä. Juntusen osoite voi olla hyvinkin naapurissa.

Eiköhän se Latvalan jatko ala olemaan selvä.
 
Viimeksi muokattu:

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Re: Re: Juntunen

Viestin lähetti ennustaja

B) Juntuselle ei ole kovinkaan paljoa tilaa joukkueessa. Varsinkin jos I.Filppula tulee Jyväskylästä. Juntusen osoite voi olla hyvinkin naapurissa.


Oon pitkälti samaa mieltä. Juntunen ei oikein ole meidän tyylinen pelaaja. Pelaa hyvin suoraviivaista peliä eikä oikein näe kenttää kunnolla. Sopisi tosiaan paremmin naapurileiriin...

Sitä paitsi tän tyylisiä pelaajia ei kannata tuoda ulkoa. Niitä löytyy jokaisesta organisaatiosta, jos halutaan. Taitopelaajia tai snipereita kannattaa tuoda.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Juntunen

Viestin lähetti Ikijokeri
Eikös Matti sanonut finaaleiden aikana, että 20:lla kentällä olevista on sopimus? Jokereissa niitä oli kyllä tietääkseni vain 19... Pelko herää.

No en mä ihan kuuro ollut, itse kuulin ihan samaa ja vaimokin vahvisti vieressä (se tosin aina sanoo jees jees). Siinä haastattelussa finaalin jälkeen jäällä Masa sanoi että "20 finaalissa jäällä olleella pelaajalla on soppari Jokereihin.
 

Jannex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, Ducs
Niko Kapasesta Metron stuntti?

Kaveri oli kuulemma nähnyt eilen Niko Kapasen Areenalla Jokerien verkkarit päällä. Olisiko tässä Metron stuntti vai muuten vaanko oli kevättä viettämässä?
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Re: Niko Kapasesta Metron stuntti?

Viestin lähetti Jannex
Kaveri oli kuulemma nähnyt eilen Niko Kapasen Areenalla Jokerien verkkarit päällä. Olisiko tässä Metron stuntti vai muuten vaanko oli kevättä viettämässä?

Eiköhän N. Kapasen tulevaisuus ole NHL:ssä jos käynnistyy ja jos ei käynnisty niin jossain muualla Euroopassa kuin Suomessa ja Jokereissa.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Niko Kapasesta Metron stuntti?

Viestin lähetti Jannex
Kaveri oli kuulemma nähnyt eilen Niko Kapasen Areenalla Jokerien verkkarit päällä. Olisiko tässä Metron stuntti vai muuten vaanko oli kevättä viettämässä?

Niin, maajoukkuehan treenaa Areenassa näinä päivinä.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Viestin lähetti Tommy

Tony Virta ilmeisesti neuvottelee vielä Bluesin kanssa, ellei ole sopinut jo Jokereiden kanssa.

Viestin lähetti JsL
Jokereissa pelaa. Lähde: Herra X.

Elikkäs Virta tulee pelaamaan Jokereissa. (en kyllä tiedä kuinka varmana lähteenä täällä pidetään JsL:ää)

Tervetuloa narrinuttuun Tony Virta!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti snailcake
Tervetuloa narrinuttuun Tony Virta!

Mitähän se Virta toisi meidän rosteriin, siis jotain sellaista mitä meillä ei jo ennestään siellä olisi?

Kallis, asennevammainen paska (lue huviksesi Kerhon kannattajien mielipiteitä Tonyn peleistä kauden loppuvaiheessa kun oli selvillä että uusi joukkue löytyy Sveitsistä). Ei mitään käyttöä, menkööt turkuun, Espooseen tai Hämeenlinnaan.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Viestin lähetti flintstone
Mitähän se Virta toisi meidän rosteriin, siis jotain sellaista mitä meillä ei jo ennestään siellä olisi?
Korvaisi Hancockin? Tarvittaessa stunttaa missä ketjussa ja millä paikalla tahansa, palkkapussi on luultavasti samaa luokkaa ja ainakin sinun odotuksesi nähtävästi myös.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti eh
Korvaisi Hancockin? Tarvittaessa stunttaa missä ketjussa ja millä paikalla tahansa, palkkapussi on luultavasti samaa luokkaa ja ainakin sinun odotuksesi nähtävästi myös.

Jos Virta kuitenkin tänne tulee niin toivottavasti olen tällä kertaa väärässä, Tommi Turusen ja Quinn Hancockin kohdalla etukäteis dissaukseni oli valitettavan oikeassa.
 

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti flintstone
Jos Virta kuitenkin tänne tulee niin toivottavasti olen tällä kertaa väärässä, Tommi Turusen ja Quinn Hancockin kohdalla etukäteis dissaukseni oli valitettavan oikeassa.

Käsimuna ja Turska hankittiin pienten joukkueiden tähtinä ja taitopelaajian, joilla on takanaan 1-2 huippukautta ja muuten tasaisen harmaata puolta pinnaa/kausi. Virta puolestaan on pelannut parhaat kautensa huippujoukkueen 1-2 ketjua täydentävänä duunarina - voittaen siinä sivussa jonkun mestaruudenkin. Hyvin Lind-tyylinen pelaaja siis.

Kieltämättä NHL-visiitin jälkeen on ura ollut hieman laskusuunnassa, mutta niinhän tuo on ollut hieman Lindilläkin... Jos tulee, niin paikkaa mielestäni aika yksi yhteen Lindin jättämän aukon. Tietysti Juha oli sydämeltään Jokeri, mutta kaikea ei voi saada. Toisaalta Virran parhaat SM-liiga kaudet ovat tuoneet pisteet 43, 51 & 60, kun taas Lindin parhaat 37, 38 & 39. Eli taitopotentiaalissa on puolestaan lievä etu Virran suuntaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nimim. T.Laaksonen, joka on käsittääkseni mukana noissa Trombi FM-radiokanavan jutuissa, väittää jokerifanit.netissä, että tiedotustilaisuus olisi jo huomenna. Samba taas tiesi aiemmin viikolla kertoa, että olisi maanantaina. En tiedä kumpaa tässä uskoa. Itselleni sopisi vallan hyvin ainakin huominen. ;)

Virta on kova vahvistus ensi kauden liigaan. Motivaatio on ainoa kysymysmerkki, mutta eiköhän Wade tämän homman hoida.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Viestin lähetti flintstone
Mitähän se Virta toisi meidän rosteriin, siis jotain sellaista mitä meillä ei jo ennestään siellä olisi?


Olen ennustajan kanssasamaa mieltä, että Virta paikkaa Lindin jättämän aukon. Ja olettaen, että siirtomarkkinat ovat ääriään myöten tyhjiä ns. huipun veljeksistä, niin käy mulle oikein loistavasti, että hankitaan joka takuulla Virta, joka on ainakin hyvän veljes, jos Sm-liigan mittapuun mukaan katsotaan. Lisäksi kun tähdet meidän rakkaasta liigasta lähtee, niin Virta on oikein roolitettuna loistava vahvistus! Tomi Mäkeä itsekin aattelin pitkään ja hartaasti, mutta päädyin Virtaan, koska Virralla on mielestäni enemmän käsiä kuin Mäellä.

Sun ehdokas?
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Viestin lähetti Ikijokeri


Motivaatio on ainoa kysymysmerkki, mutta eiköhän Wade tämän homman hoida.

Tämän takia toivon, että Jokereihin hankittasiin leveä pelaajamateriaali, että voidaan istuttaa katsomossa poppareita syömässä, jos pelaaminen ei kiinnosta. Tätähän ei voitu tehdä Vertalan ja Turusen kohdalla, koska materiaalista oli pula ja heitä vaan peluutettiin joukon jatkeena vapaamatkustajana.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Niko Kapasesta Metron stuntti?

Viestin lähetti Jannex
Kaveri oli kuulemma nähnyt eilen Niko Kapasen Areenalla Jokerien verkkarit päällä. Olisiko tässä Metron stuntti vai muuten vaanko oli kevättä viettämässä?
Niin ja Pavel Patera sekä Libor Prohazka on nähty Juha Junnon kanssa Oulunsalon lentokentällä...
Mutta onko Tony Virta todella tehnyt sopimuksen Jokerien kanssa? Haluttaisi nähdä mustaa valkoisella ennen kun alan suremaan, toivoin kyllä näkeväni Tonyn TPS-paidassa ensi kaudella mutta tuo uni ei kyllä toteudu.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti flintstone
Mitähän se Virta toisi meidän rosteriin, siis jotain sellaista mitä meillä ei jo ennestään siellä olisi?


Toke toisi kiekollista ja maalintekotaitoa, kulmavääntämistä ja fyysisyyttä, ei hanskaamista, mutta esim. kulmaväännöissä Toke harvoin jää kakkoseksi. Jos Toke tulee, on hän liigaan loistovahvistus!
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Token hankinta olisi todella hyvä juttu. Kuten sanottua ei noita Huipun veljeksiä taida olla kovinkaan paljon vapaina joten Virta on varmasti ihan asiallinen hankinta. Vielä kun metron korvaaja täyttäisi paikkansa, Kariyan hankinta ei olisi pelkkä huhu ja puolustajaksi saataisiin joku fyysinen jyrä niin alkaisi näyttämään todella mukavalta ensi kautta ajatellen.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ville Immonen?

Niin, paljon on eri vaihtoehtoja käyty läpi tässäkin ketjussa, mutta tuota otsikossa mainittua pelaajaa ei ole vielä esille tullut. Nyt, jotkin lähteet, joiden luotettavuudesta ainakaan minulla ei ole mitään tietoa, ovat yhdistäneet Immosen Jokereihin ensi kaudeksi.
Olisi kyllä niin käsittämätön hankinta, että vain Matti pystyisi siihen. Siinä mielessä Immosen hankinta ei kyllä yllättäisi yhtään.
 

Jeffrey

Jäsen
Re: Ville Immonen?

Viestin lähetti Ikijokeri
Niin,Nyt, jotkin lähteet, joiden luotettavuudesta ainakaan minulla ei ole mitään tietoa, ovat yhdistäneet Immosen Jokereihin ensi kaudeksi.
Olisi kyllä niin käsittämätön hankinta, että vain Matti pystyisi siihen. Siinä mielessä Immosen hankinta ei kyllä yllättäisi yhtään.

En kyllä tiiä.. Eurohockeyn mukaan miehen koot on 196/103, että kokonsa puolesta mulle ainakin kelpaisi.. Tuskin Virmasmasa tätä immosta on ainakaan kahteen/kolmeen ekaan kenttään tuomassa? Ei pistäny saipan vuosinaan mulle hirveesti silmään.. Onkos jollain hyviä muistikuvia siitä, että fyysinenkin pelaaja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös