Jokerit kaudella 05/06

  • 491 992
  • 2 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Re: Jokerit 2005-2006

Viestin lähetti pappi
Jokerit kaipaa yhtä tai kahta selkeää maalintekijää.

Tähän asiaan minäkin tahtoisin parannusta.
Numero 90 olisi vapaana, toimi ainakin Pakan kanssa viimeksi ihan mukavasti, toisessa laidassa taisi olla joku Kariya tyyppinen pelaaja.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti snailcake
Missäs cobol? Onkos hän tullut kaapista ulos? Ja liputtaa jullien puolesta?

Kaapissa pysytään, vaikka ei nyt sentään jullien puolesta! Ei vaan lupasin olla paljastamatta tai kritisoimatta tulevaa kokoonpanoa ennakkoon, joten sen mukaan mennään. Palaan asiaan kun tiedotustilaisuus nro 1 on pidetty. Siinä julkistetaan vain kotimaisia vahvistuksia.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Viestin lähetti cobol
Siinä julkistetaan vain kotimaisia vahvistuksia.

Ei kovinkaan yllättävää. Eiköhän tässä mennä aika paljon spekuloitujen nimien merkeissä. Yksi yllätys sinne tai tänne voi tosin tulla. Eniten kiinnostaa jatkajien nimet.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinkakohan realistista olisi saada Jani Rita narripaitaan? Itse ainakin ottaisin Ridan mieluummin kuin Kariyan tai Virran. Siinä olisi PF hyökkääjä. Käsiäkin löytyy.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti bozik
Onko tämän päivämäärä jo selvillä vai riippuuko neuvottelujen etenemisestä ?

Minä en ainakaan päivämäärää tiedä. Varmaan riippuu myös neuvottelujen etenemisestä. Ihan puhtaasti arvaisin tiedotustilaisuuden olevan ensi viikolla.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti cobol
Minä en ainakaan päivämäärää tiedä. Varmaan riippuu myös neuvottelujen etenemisestä. Ihan puhtaasti arvaisin tiedotustilaisuuden olevan ensi viikolla.
Jep,

maanantaina muistaakseni klo 12.
 

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Onko tämän päivämäärä jo selvillä vai riippuuko neuvottelujen etenemisestä ?

Jokerifanit.net:n puolella Samba kertoili, että ensi maanantaina kello 12.00..

Omien "tietojeni" mukaan "varmaksi" voin sanoa Kariyan, Filppulan ja Toni Virran...

En sitten tiedä, että pitääkö paikkansa toi, että vaan kotimaiset julkastaan tollon maanantaina.. Eli jos niin on niin Filppula julkaistaan.. Ja joidenkin huhujen mukaan Rölli ja Rita...

Edit: Hitaus julkaisu infon kanssa..

Edit2: Cobol vois nyt kumminkis kommentoida noita pelaaja juttuja.. :) Edes juu tai jaa...

Edit3: Niin ja en nyt tiiä tuleeko seuraavat jatkosopimukset mitenkään yllätyksenä, mutta "Kanteella on jatkosopimus ja kai Lepällä ja Vallellaki.."
 
Viimeksi muokattu:

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Viestin lähetti Tuomas
Ja tuo Kariyan tulo Jokereihin ei taida olla niin varmaa kuin on annettu ymmärtää... Ainakin Virmanen dissasi miestä aika paljon viikonloppuna, "ei voi pelata toista yhtä hyvää kautta putkeen".

Masa ottaa tilastopaperit käteen ja katsoo vielä kerran. Täksi kaudeksi palkattiin isolla rahalla Quinn Hancock, jonka ainoa merkittävä näyttö on yksi onnistunut kausi Lukossa, rapakon takana farmissa sekundajätkä. Steve Kariya sen sijaan on pienestä koostaan huolimatta tehnyt farmissakin tehoja suunnilleen piste per peli tahtiin. Mutta ehkäpä tämä lausahdus tosiaan on taas näitä Virmasen nerokkaan ovelia hämäyksiä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Täytyy sydämen pohjalta toivoa maanantaina kuulevan Jokerileiristä nimen Henrik Juntunen.

Toinen mielenkiintoinen nimi on Tony Virta, jolla kaiketi on kaksi vaihtoehtoa - Jokerit ja Blues. Mä heitän tähän et Bluesista saa enemmän vastuuta ja paremman valmennuksen.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tommy
Täytyy sydämen pohjalta toivoa maanantaina kuulevan Jokerileiristä nimen Henrik Juntunen.
Ei saa pelotella. Mitä me tehtäis jollain Juntusella? Ei mitään. Nostetaan omia junnuja mieluummin!

Viestin lähetti Tommy
Toinen mielenkiintoinen nimi on Tony Virta, jolla kaiketi on kaksi vaihtoehtoa - Jokerit ja Blues. Mä heitän tähän et Bluesista saa enemmän vastuuta ja paremman valmennuksen.
...ja Jokereissa voi taistella mestaruudesta.
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tommy
Mä heitän tähän et Bluesista saa enemmän vastuuta ja paremman valmennuksen.
Juuri tämän takia Juntunen Bluesiin menee...?
Parin kultamitalin jälkeen lähdetään kehittymään, mitalit on saatu jo aiemmin.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Playmaker
Jep,

maanantaina muistaakseni klo 12.

Ja mä olen jossain keskellä ei mitään torstai-iltaan asti! Nyt pitää järkätä jostain joku tekstari-tiedotuspalvelu jotta tietää kuviot...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Tomppa#74
Ja mä olen jossain keskellä ei mitään torstai-iltaan asti! Nyt pitää järkätä jostain joku tekstari-tiedotuspalvelu jotta tietää kuviot...

Vähän sama tilanne, tosin itse olen Espanjan auringossa ensi viikon. Täytyy toivoa, että majoituspaikassani löytyy jonkinmoinen sähköinen verkkopalvelu, jota pääsisin hyödyntämään parhaalla mahdollisella tavalla, eli katsastamalla maailman urheiluskenen keskipisteen uudistuneen sopimustilanteen.
 

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Kaapissa pysytään, vaikka ei nyt sentään jullien puolesta! Ei vaan lupasin olla paljastamatta tai kritisoimatta tulevaa kokoonpanoa ennakkoon, joten sen mukaan mennään.
No saatana. Vielä viime kaudella tähän aikaan arvuuteltiin porukalla Huipun kolmeä veljestä Jokereihin ja olipa spekulaatioissa mukana jopa veljekset Hyvä & Hyväkin. Tämä nykyinen linja on tylsä. En tosin muista yhtään, tuliko meille niitä toivottuja Huipun ja Hyvän veljeksiä, mutta mitäpä nyt noista.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Ikijokeri
Täytyy toivoa, että majoituspaikassani löytyy jonkinmoinen sähköinen verkkopalvelu, jota pääsisin hyödyntämään parhaalla mahdollisella tavalla, eli katsastamalla maailman urheiluskenen keskipisteen uudistuneen sopimustilanteen.

Eihän sulla ole mitään hätää, tämä Jokereiden tiedotustilaisuus on kuten sanoit koko urheilumaailman tärkein uutinen ja siinä rinnalla joku Paavin valinta tai USA:n presidentin vaalit on pientä hyntysen ininää, joten eiköhän siellä Espanjassakin (aivan kuten tapahtuu ympäri maapalloa) jokainen lehti ja tv-kanava huuda tietoa että Valtteri Filppula jatkaa. Koko maailma siis pysähtyy tuolloin klo 12 odottamaan suuria uutisia.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manitoba moose,NJD
Viestin lähetti Jeffrey
Ihan heittona niin olisikohan Tässä meille pf:ä.. Mies tällä hetkellä ilman sopimusta.. Hanki hänet Masa!

No ei mun mielestä:
Hyökkääjä jonka tilastot näyttää viimekaudelta: 51ottelua ja saldona 6+10.
Onhan sillä plus-miinukset kohallaan ja onhan se iso ja pelottava, mutta ei noilla "näytöillä" mun mielestä oo mitään asiaa meille!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Eniten toivon, että Virmanen + Wade oppivat jotain juuri äsken päättyneestä kaudesta. Runkosarjassa voidaan vetää pitkiä voittoputkia ihan vaan luistelemalla. Playoffeissa tarvitaankin sitten myös fyysisyyttä ja käsiä. Ilman omaa fyysisyyttä, SM-liigan parhaimmankin pelaajan kädet hyytyvät juuri silloin, kun niiden pitäisi toimia. Näin pelattiin Metron tehot pois HPK:ta ja Kärppiä vastaan ja vastustajan fyysisellä pelillä pimennettiin myös Filppulaa ja Lepistöä HPK:ta ja Kärppiä vastaan.

Mikä olisi minun ratkaisumalli? Ihan se sama, jota olen kaupitellut ties monettako kautta. Alkaa vähitellen väsymään itsekin saman asian toistoon, mutta noin lyhyesti: Jokereihin on saatava kaudella 2005/2006 kaksi kovaa fyysistä pelimiestä. Heillä saa ja pitää olla taitoa niin paljon kuin Hjalliksen lompsa kestää, mutta SM-liigan kovien kavereiden joukossa heidän molempien on oltava TOP-5 joukossa.

Kun näin tehdään, Jokereiden nuoret ratkaisijat pystyvät nousemaan sille tasolle, jota heiltä odotetaan. Ja tuota nousua ei nähdä pelkästään runkosarjassa ja playoffien avauskierroksella jotain säälijengiä vastaan, vaan myös kauden huipentumassa. Samalla otetaan se ratkaiseva askel kohti mestaruutta, joka jäi kaudella 2004/2005 joukkueen johdon jääräpäisyyden vuoksi ottamatta.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti cobol

Mikä olisi minun ratkaisumalli? Ihan se sama, jota olen kaupitellut ties monettako kautta. Alkaa vähitellen väsymään itsekin saman asian toistoon, mutta noin lyhyesti: Jokereihin on saatava kaudella 2005/2006 kaksi kovaa fyysistä pelimiestä. Heillä saa ja pitää olla taitoa niin paljon kuin Hjalliksen lompsa kestää, mutta SM-liigan kovien kavereiden joukossa heidän molempien on oltava TOP-5 joukossa.


Naapurin "kirpputorilta" katsottuna, niin mille paikoille nämä kaksi laittaisit, puolustukseen vai hyökkäykseen?
Ja tarkoitatko fyysisyydellä, tässä kirjoituksessa, joitakin pelotteita vai mitä? Onhan teillä jo ennestään kaksi fyysistä pelaajaa Valtonen ja Kankaanperä, joten haet heidän lisäksi (mikäli jäävät) lisää fyysisyyttä?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Svante
Naapurin "kirpputorilta" katsottuna, niin mille paikoille nämä kaksi laittaisit, puolustukseen vai hyökkäykseen?
Ja tarkoitatko fyysisyydellä, tässä kirjoituksessa, joitakin pelotteita vai mitä? Onhan teillä jo ennestään kaksi fyysistä pelaajaa Valtonen ja Kankaanperä, joten haet heidän lisäksi (mikäli jäävät) lisää fyysisyyttä?

Jos minä saisin valita, toinen hyökkäykseen ja toinen puolustukseen. Kyse on tästä ikuisuusaiheestani, josta olen kirjoittanut liiankin kanssa eli Jokereiden taitopelaajat tarvitsevat tietyn rauhan playoffeissa, koska meillä on jostain syystä aina sellaisia taitopelaajia, joiden parhaat avut eivät ole fyysisen pelin puolella. Lepistö, Filppula, Metro jne. Samoilla linjoilla jatketaan ensi kaudellakin, joten en vaan haluaisi nähdä Mäkiahon (tms) tyrmäävän Filppulaa tai Bumen (tms) hakkaavan jatkuvasti Metron seuraajan päätä irti vaihto toisensa perään. Kyllä siinä käsittelyssä tehot tippuvat meidän pelaajilta aivan varmasti. Mikä on sen käsittelyn tarkoituskin.

Kankaanperä ja Valtonen pystyvät huolehtimaan itsestään, mutta eivät muista, jos vastassa on liigan TOP-5 kurittajia. Ja kun sellasia tuppaa jo olemaan, ah aina niin puhtaissa Jypissä ja Kärpissäkin, jotain on syytä tehdä Ilmalassakin. Virmanen & Wade voisi kysellä asiaa vaikka Jyväskylän ja Oulun suunnalta, jos epäilevät tällaisten kavereiden vaikutusta joukkueen taistelutahtoon, moraaliin ja tuloksiin.

Eli puolustuksen luutijaksi "Gagnon" ja hyökkäykseen sitten resurssien mukaan mielellään mahdollisimman peli- ja luistelutaitoinen "Shelley."

Sen tiedän, että osa Jokereiden faneista alkaa parkumaan heti kun joukkueeseen halutaan vähänkin lisää fyysisyyttä. Ihan sama mulle, jatkakoon he sitten Fillppulan ja "Metron" tyrmäysten ja hakkaamisen katselemista playoffeissa, jos se niin nautittavaa on.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Eipä oikein voi Sean "Chrisin serkku" Prongeria kutsua PF:ksi, ei tule pisteitä tarpeeksi ja eipä ole kertaakaan 100PIMin rajaakaan rikottu eli vaikea tuosta of PF leipoa.

Kunnon kulmavääntäjä varmasti mutta iso koko ei vielä takaa mitään.
 

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti Daespoo
Eipä oikein voi Sean "Chrisin serkku" Prongeria kutsua PF:ksi, ei tule pisteitä tarpeeksi ja eipä ole kertaakaan 100PIMin rajaakaan rikottu eli vaikea tuosta of PF leipoa.

Kunnon kulmavääntäjä varmasti mutta iso koko ei vielä takaa mitään.

Eikö muutes ole "Chrisin veli"? Jos mä nyt saan vähän selventää. Niin gooni ja pf ei todellakaan ole sama asia. Eikös pf ole lyhenne sanoista power forward. Ja tämmöseksi voi ainakin näin Suomen tasolla laskea Tomek Valtosen. Judy Shelley on jo oikeastaan molenpia
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Veli cobol kirjoittelee kyllä täyttä asiaa. Viimeksi olen ollut täydellisen tyytyväinen Jokereiden rouhijaosastoon kaudella 1999-00. Sen jälkeen ollaan menty tällä osastolla jatkuvasti taaksepäin. Päättyneellä kaudella Jokereilla oli ehkäpä seuran historian antifyysisin joukkue.

Joku Sean Gagnon olisi todella loistava vahvistus ensi kauden joukkueeseen. Ei häneltä mitään ihmetekoja odoteltaisi pistepuolella ja omien suojelun hän hoitaisi takuuvarmasti, on se ura kuinka laskusuunnassa tahansa.

Tosin, Wade ei tullut kyllä aktiiviuransa aikana tunnetuksi erityisemmin fyysisyydellään. Toivottavasti, kuten cobol totesi, päättynyt kausi opetti uudelle päävalmentajalamme jotakin.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti cobol

Sen tiedän, että osa Jokereiden faneista alkaa parkumaan heti kun joukkueeseen halutaan vähänkin lisää fyysisyyttä. Ihan sama mulle, jatkakoon he sitten Fillppulan ja "Metron" tyrmäysten ja hakkaamisen katselemista playoffeissa, jos se niin nautittavaa on.

Tuskin täällä kukaan parkumaan rupeaa, jos vähän voimaa hankitaan. Sille linjalle en kuitenkaan suostu lähtemään, että mestaruus hävittiin vain ja ainoastaan fyysisyyden puutteeseen, kuten näytät taas totuutena tarjoavan. Puolin ja toisin äijää otettiin sääntöjen rajamailla, kuten aina playoffeissa.

Esimerkiksi Filppula oli varsin dominoiva pelaaja, vaikka on fyysisesti vielä raakile. Sillehän ei mitään mahda, että Varis, Lind tai pakit eivät laita sisään Filppulan petaamista paikoista. Kerran tuli Mäkiaholta päin näköä välierissä, mutta niinhän kiekossa joskus käy kun ei pidetä päätä ylhäällä. Olisiko tämä voitu jollain estää? Paitsi kehottamalla Filppulaa katsomaan eteensä.

Metro oli kieltämättä puristuksissa, mutta selvisi hengissä ja pelasi alusta loppuun isoilla minuuteilla. Taaskin vaan ketjusta jäi maalintekijä uupumaan. Jos Jantunen olisi laittanut ensimmäisessä erässä Metron petaamasta avopaikasta sisään, Metrosta ja kumppaneista saatettaisiin nyt puhua eri sävyyn. Eikä tarvitsisi itkeä miten meidän avainpelaajiamme kohdeltiin kaltoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös