Viestin lähetti Svante
Naapurin "kirpputorilta" katsottuna, niin mille paikoille nämä kaksi laittaisit, puolustukseen vai hyökkäykseen?
Ja tarkoitatko fyysisyydellä, tässä kirjoituksessa, joitakin pelotteita vai mitä? Onhan teillä jo ennestään kaksi fyysistä pelaajaa Valtonen ja Kankaanperä, joten haet heidän lisäksi (mikäli jäävät) lisää fyysisyyttä?
Jos minä saisin valita, toinen hyökkäykseen ja toinen puolustukseen. Kyse on tästä ikuisuusaiheestani, josta olen kirjoittanut liiankin kanssa eli Jokereiden taitopelaajat tarvitsevat tietyn rauhan playoffeissa, koska meillä on jostain syystä aina sellaisia taitopelaajia, joiden parhaat avut eivät ole fyysisen pelin puolella. Lepistö, Filppula, Metro jne. Samoilla linjoilla jatketaan ensi kaudellakin, joten en vaan haluaisi nähdä Mäkiahon (tms) tyrmäävän Filppulaa tai Bumen (tms) hakkaavan jatkuvasti Metron seuraajan päätä irti vaihto toisensa perään. Kyllä siinä käsittelyssä tehot tippuvat meidän pelaajilta aivan varmasti. Mikä on sen käsittelyn tarkoituskin.
Kankaanperä ja Valtonen pystyvät huolehtimaan itsestään, mutta eivät muista, jos vastassa on liigan TOP-5 kurittajia. Ja kun sellasia tuppaa jo olemaan, ah aina niin puhtaissa Jypissä ja Kärpissäkin, jotain on syytä tehdä Ilmalassakin. Virmanen & Wade voisi kysellä asiaa vaikka Jyväskylän ja Oulun suunnalta, jos epäilevät tällaisten kavereiden vaikutusta joukkueen taistelutahtoon, moraaliin ja tuloksiin.
Eli puolustuksen luutijaksi "Gagnon" ja hyökkäykseen sitten resurssien mukaan mielellään mahdollisimman peli- ja luistelutaitoinen "Shelley."
Sen tiedän, että osa Jokereiden faneista alkaa parkumaan heti kun joukkueeseen halutaan vähänkin lisää fyysisyyttä. Ihan sama mulle, jatkakoon he sitten Fillppulan ja "Metron" tyrmäysten ja hakkaamisen katselemista playoffeissa, jos se niin nautittavaa on.