Jokerit kaudella 05/06

  • 491 748
  • 2 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Jos minä saisin asioita päättää en kyllä Latvalan kanssa jatkosopparia tekisi. Noita mikkihiirimiehiä meillä riittää muutenkin. Näkisin mielellään Latvalan paikalla jonkun fyysisen pakin joka osaa myös pelata, toinen Kankaanperän tyylinen pelaaja siis ;)
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kun Tony Virtakin on napattu mukaan spekulaatiohin, niin mietin vain, että onko mahdollista hankkia ensi kaudeksi sekä S.Kariya, Rita, Virta että "Metro"? Rahaa siihen ainakin tulisi palamaan. Mutta sille rahalle saisi todella myös vastinetta. Eikä se Virta muuten mikään TPS -ikoni ole, tänne vaan. Mulle kelpais erinomaisesti. Taidot tiedossa. Mutta puolustukseen tarvitsisi fyysisyyttä. Entä mites on Pakan/Kukin sopparien tilanne? Taitavat loppua tähän kauteen. Itse olisin valmis pitämään vaikka molemmat, kunhan palkka-asiat saadaan kohdalleen. Paka on loistava puolustava sentteri, vienyt finaaleissakin aloituksia kovalla prosentilla. Ei tule ainakaan heti mieleen sopivia paikkaajia Kukille/Pakalle mikäli lähtevät. No, kaipa aika pian finaalien jälkeen jonkinnäköistä tiedotustilaisuutta järjestetään. (?)
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

sellaista juttua tosiaan kaupungilla liikkuu että näillä mennään.

Kaltevan ja Jalkasen tilanne on auki ensikauden suhteen. Kaltevan agentti haluaa hänelle lisää peliaikaa joten hän saattaa hyvinkin siirtyä Hämeenlinnaan.Näin ollen peräpään tilanne voi elää. Konttinen ja Vainio saattavat olla mukana (nykyinen ja exjunnu) kun peräpäätä harsitaan kasaan.

Kahta pakkia peräpäähän joka tapauksessa haetaan ja ylös kahta todellista vahvistusta.

Kahden uuden kanssa on asiat sovittu tosiaan jo valmiiksi.
Sen verran vielä vettä myllyyn että ensikauden joukkue on fyysisempi jos hankinnat ketä halutaan saadaan.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Kun miettii ens vuoden rosteria, niin pihalle haluaisin:

-Latvalan, perusvarmaa pelaamista mutta muualta tuotava ainoastaan staroja.
-Hancockin, auttamatta liian hidas.

Muita pakollisia ei mun mielestä ole. Mara, Pete ja Kuusisto ovat rajatapauksia, mutta saavat mun puolesta jatkaa. Pakostakin tulee ainakin stuntit Metrolle, Linnulle, Hanckille ja ehkä Ozille ja Brianille. Niin ja veskarit...

Muutaman hankinnan heittäisin ilmaan lopuksi. Pakeiksi Gagnon ja T. Koivisto. Hyökkäykseen yllätysvetona Edmontonin-takatukka, Ryan Smyth. Smythin otin mukaan MM-kokemuksien takia.
 

Jeffrey

Jäsen
Niin... En nyt jaksa lukea näitä kaikkia viestejä, mutta Ilari Filppulan tulo ens kaudeks on nyt varma.. Lähteeni on mies itse, tosin yhden välikäden kautta...
 

jeijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sharks
Onko Selänteestä mitään tietoa missä mahtaa pelata ensi kaudella jos pelaa. Taisi muistaakseni mainita että rapakon takanakin voisi vielä jatkaa, mutta jos ei siellä niin miksei Jokereihin? Minulle kyllä kävisi vallan mainiosti (kuten myös monelle muulle) ja pitihän Teemun pelata jo tällä kaudella, mutta kävi kuten kävi.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Viestin lähetti S Gagnon
-Hancockin, auttamatta liian hidas.


Ehkä hidas, mutta se pistää silmään, että Hancock ei uskalla ottaa yhtään kontaktia. Tiivistettynä yhteen sanaan Hancock on vapaamatkustaja. surffaaja. HMV-pelaaja.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Jeffrey
Niin... En nyt jaksa lukea näitä kaikkia viestejä, mutta Ilari Filppulan tulo ens kaudeks on nyt varma.. Lähteeni on mies itse, tosin yhden välikäden kautta...
Mitenköhän tähän pitäisi nyt suhtautua? Kiva, että saadaan kaveri takaisin, mutta onko meillä tarjota Ilarille tarvitsemaansa roolia? En nimittäin usko, että Ilari tulisi saamaan läheskään samaa YV -aikaa kuin JYPissä sai, ja sitäkautta pelihuumori voi olla koetuksella kun onnistumisia pitää hakea kohtuu vähällä peliajalla verrattu viime kauteen. Ja jokos Ilari opiskelunsa sai päätökseen? Taisi opiskelupaikka olla yksi tekijä JYPiin lähtiessä. Tai sitten opiskeluja on yksinkertaisesti lykätty tulevaisuuteen.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Jos Kuusistosta ja Hancokista päästään eroon niin en näkisi I. Filppulan tuloa niin huonona asiana. Hyvät kädet miehellä kaiketi on ja hyvällä kesätreenillä massaa lisää mahdollisimman paljon niin voi olla, että tulostakin syntyisi.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Viestin lähetti Finisher
Mitenköhän tähän pitäisi nyt suhtautua? Kiva, että saadaan kaveri takaisin, mutta onko meillä tarjota Ilarille tarvitsemaansa roolia? Ja jokos Ilari opiskelunsa sai päätökseen? Taisi opiskelupaikka olla yksi tekijä JYPiin lähtiessä. Tai sitten opiskeluja on yksinkertaisesti lykätty tulevaisuuteen.

Fihisher kirjoittaa täyttä asiaa. Miksi hommata tänne takaisin, kun ei Ilarilla ole vielä mitään annetavaa Jokereille. Fyysisesti hän on vielä raakile, joten kun ei kahteen eka ketjuun, niin mihin? Neloseen turha, kolmoseen menis siinä ja siinä. Mutta miten nämä Mäki, Koivisto, Kuusisto ym ym... Ilari tarvitsee jonkin isomman kaverin siihen vierelleen, joten kuka siihen viereen? Paka? Mahtoivat opiskelut jäädä, kun Masa soitti ja kysyi. "Tuut sä pelamaan. Kuukaudessa sama kuin Jypissä kolme kuukautta." Tms... Tai sitten Masa alkaa rakentaa brändin mukaista joukkuetta. :D

Liigajyrä, tai joltain jolla on omia varmoja lähteitä Jokerileirissä, niin miten on Mäen jatko?
 

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuten jo aiemmin sanoin, Ilari on mielestäni hyvä hankinta, jos hänet on tarkoitettu Hancockin paikkaajaksi. Hinta/laatu-suhde varmasti kohdallaan, ainakin jos Hancockiin vertaa.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Viestin lähetti FtB
Kuten jo aiemmin sanoin, Ilari on mielestäni hyvä hankinta, jos hänet on tarkoitettu Hancockin paikkaajaksi. Hinta/laatu-suhde varmasti kohdallaan, ainakin jos Hancockiin vertaa.

Kuka tahansa pelaaja on hinta/laatu-suhteeltaan parempi kuin mitä Hancock on ollut tällä kaudella.

Mutta jos Ilari tulet niin toivotan sinut kuitenkin tervetulleeksi.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti snailcake
Liigajyrä, tai joltain jolla on omia varmoja lähteitä Jokerileirissä, niin miten on Mäen jatko?
Minulla ei tietoa Mäen jatkosta ole, mutta ehdottomasti haluaisin hänen jäävän! Rymisteliä ja asennepelaaja. Niitä ei koskaan ole liikaa. Lisäksi vielä oma junnu. Masa, tässä mies, jolle jatkoa soisin...
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti Finisher
Minulla ei tietoa Mäen jatkosta ole, mutta ehdottomasti haluaisin hänen jäävän! Rymisteliä ja asennepelaaja.

Allekirjoitan. Mäki on ollut finaaleissa tasaisen kova äijä. Ihanteellinen neloslaituri ja toivottavasti tyytyy siihen rooliinsa, niin hänestä on iloa vielä moneksi vuodeksi. Masan pitäisi vielä korvata jotkut täysin turhat kuusistot vaikka jollain suht hyvin luistelevalla goonilla. Neloseen on ihan turha hankkia mitään kiekollista potentiaalia edes stuntiksi, vaan roolinsa tietäviä ja osaavia miehiä hyvällä hintalaatusuhteella. Ja kun sellaisesta on mahdollisuus goonien tapauksessa saada vielä yleisömagneetti, niin ei luulisi olevan vaikeaa Jokeripäämajassa tehdä oikeaa päätöstä ja lähteä pikamarssia goonikauppaan!

Juuri Tomi Mäen tapaiset pelaajat nostavat vielä entisestäänkin profiiliaan, kun toisella laidalla antaa luottamustukea joku nyrkkisankari jo pelkällä maineellaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Panzerfaust
Mäki on ollut finaaleissa tasaisen kova äijä.
Mäki on aina kova äijä. Mun mielestä Filppulan ja Lepistön kanssa samaan luokkaan "pakko pitää Jokereissa". Isompaa roolia vaan esim. Valtterin ketjun rouhija/taklaaja laiturina. Keskelle siis Valtteri ja toiselle puolelle kiituri snaipperi! Nam.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Viestin lähetti Panzerfaust
Allekirjoitan. Mäki on ollut finaaleissa tasaisen kova äijä. Ihanteellinen neloslaituri ja toivottavasti tyytyy siihen rooliinsa, niin hänestä on iloa vielä moneksi vuodeksi. Masan pitäisi vielä korvata jotkut täysin turhat kuusistot vaikka jollain suht hyvin luistelevalla goonilla. Neloseen on ihan turha hankkia mitään kiekollista potentiaalia edes stuntiksi, vaan roolinsa tietäviä ja osaavia miehiä hyvällä hintalaatusuhteella.

(klip)

Juuri Tomi Mäen tapaiset pelaajat nostavat vielä entisestäänkin profiiliaan, kun toisella laidalla antaa luottamustukea joku nyrkkisankari jo pelkällä maineellaan.
Itse olen tässä kaavaillut jo pitkään neloseksi Tapparan huippuvuosien nelosketjua vastaavaa koostumusta. Keskellä sama kaveri kuin Tapparallakin, eli Arto Kuki, sarjan paras nelossentteri. Toisessa laidassa joku näistä tomimäistä, artokoivistoista tai tommioksista, stunttaamassa Uhlbäckiä tai Koskenkorvaa.

Toisessa laidassa sitten joku markomäkinen, joka ei ole Marko Mäkinen, eli iso, vahva, hyvä kulmavääntäjä ja ärsyttäjä, joka voisi mielellään hallita myös jääkiekon sen osa-alueen, jossa hanskoja ei tarvita. Lisäksi edes auttavasta maalintekotaidosta olisi kovastikin iloa.

Tällainen nelosketju oli yksi Tapparan kolmen perättäisen mitalin salaisuuksista. Vastaava tänne meille heti nyt, kiitos.
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Viestin lähetti Panzerfaust
Mäki on ollut finaaleissa tasaisen kova äijä. Ihanteellinen neloslaituri ja toivottavasti tyytyy siihen rooliinsa, niin hänestä on iloa vielä moneksi vuodeksi.

Olen eri mieltä tuosta jälkimmäisestä. Toivottavasti Mäki ei tyydy nykyiseen rooliinsa. Bozik puhuu asiaa. Mäessä todella on potentiaalia paljon suurempaan rooliin eikä hänen ole mielestäni mitään järkeä jäädä Jokereihin nelosketjuun. Väsyttää jo ajatuksena Mäen kaltaisten junnujen hiljainen hirttyminen jämäsekunteihin. En epäile yhtään, etteikö Mäki kykenisi kehittymään pelaajana, jos vain saisi lisää vastuuta ja peliaikaa, mutta ilman vastuun kasvattamista kehitys tyssää. Oksa ja Koivisto pystyvät hoitamaan roolin nelosketjussa.

Ja se Ilari Filppula... Olen ilmaissut kantani yksityiskohtaisemmin tässä viestiketjussa muutama sivu sitten, mutta jos mies on meille tulossa, ei voi muuta kuin toivottaa hänet tervetulleeksi ja toivoa, että kiekollista vastuuta tarjotaan riittävästi. Epäilyttää kyllä ja juuri tämän vuoksi olisin antanut Ilarin ensin kehittyä vielä vuoden pari muualla. Hienoahan se toki on nähdä taas yksi pari veljeksiä samanaikaisesti Jokereissa. Jospa se Ilari nyt kuitenkin onnistuisi vielä tekemään itsestään pitkän linjan perusjokerin. Käsiä löytyy kyllä, tulisipa heti alusta asti myös onnistumisia.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Uskon, että Mäelle jo muodostuneen rymy-imagon takana on vielä paljon potentiaalia. Kokeilu esimerkiksi hyökkäävän ketjun laidassa ei olisi pahitteeksi. Täytyy muistaa, ettei sentterinä pelannut Mäki ole ihan kädetön kaveri.

Toivotaan, ettei kokeilu tapahdu HPK:ssa.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
[i)bozik[/i]
Mäki on aina kova äijä. Mun mielestä Filppulan ja Lepistön kanssa samaan luokkaan "pakko pitää Jokereissa". Isompaa roolia vaan

Näkemyseroja. Filppula ja Lepistö ovat täysin eri kaliberin miehiä, eikä Mäen tarvitse yltää lähellekään samoihin peliaikoihin heidän kanssaan koskaan ja silti täyttää hyvin roolinsa Jokereissa, mutta mielummin siis jarrukentissä rymistelemässä. Hyökkäysketjuihin tarvitaan joku edes vähän enemmän käsiä omaava voimalaituri.

Pitäisi jo päästä ajatuksesta, että nelosketju lätkässä pääsarjatasolla on joku täytekenttä tai ponnahduslauta.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti kaksoismetro
Väsyttää jo ajatuksena Mäen kaltaisten junnujen hiljainen hirttyminen jämäsekunteihin.

Olet ilmeisesti sitten seurannut Mäkeä B tai C junnuissa, eli mihin uskot potentiaalin riittävän?


edit: Ja jotta tämä ei kääntyisi omituisesti mäkidissaamiseksi, niin olen mielelläni kyllä väärässä, jos Mäki pystyy nousemaan Jokereissa 1-2 ketjuun tekemään pisteitä.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Panzerfaust
Pitäisi jo päästä ajatuksesta, että nelosketju lätkässä pääsarjatasolla on joku täytekenttä tai ponnahduslauta.
Tästä ihan samaa mieltä. Nykypäivän nelonen on tai ainakin pitäisi olla varattu tietyn tyyppisille roolipelaajille.

Viestin lähetti Panzerfaust
[Näkemyseroja. Filppula ja Lepistö ovat täysin eri kaliberin miehiä, eikä Mäen tarvitse yltää lähellekään samoihin peliaikoihin heidän kanssaan koskaan ja silti täyttää hyvin roolinsa Jokereissa, mutta mielummin siis jarrukentissä rymistelemässä. Hyökkäysketjuihin tarvitaan joku edes vähän enemmän käsiä omaava voimalaituri.
Tästä sitten tosiaan taas erimieltä sen tähden, että mun mielestä Mäki on kiekollisena vielä kääntämätön kortti. Ne lyhyt hetket kun mies on päässyt pelaamaan (viime+aiemmat kaudet), minusta on näyttänyt siltä, että kiekollista osaamistakin mieheltä löytyy. Jotenkin menee mun pelaajaluokittelussa ns. Rita-luokkaan. Peliaikaa vaan niin hyvä tulee.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti bozik
Tästä sitten tosiaan taas erimieltä sen tähden, että mun mielestä Mäki on kiekollisena vielä kääntämätön kortti...
Jotenkin menee mun pelaajaluokittelussa ns. Rita-luokkaan.
...
Peliaikaa vaan niin hyvä tulee.


Hienoa olisi, jos Mäki on potentiaaliltaan Rita-luokkaa, mutta se on jo nähty, että pitää olla helvetin lahjakas noustakseen junnuhissin kautta nykypäivänä mestaruutta tavoittelevan jengin vakiorooliin tekemään pisteitä 1-2 ketjussa sekä ylivoimilla. Ei onnistunut Somervuorelta, eikä Ridaltakaan, eikä kummassakaan tapauksessa jokerikoutsit olleet ihan täysin kärsimättömiä pääperkeleitä. Eli jos Mäki uskoo pystyvänsä breikkaamaan tähtitasolle, niin Wadeen on tehtävä vaikutus jo seuraavalla training campilla nimenomaan kiekon kanssa. Muuten hän hukkaa aikaansa Jokereissa eikä tilanteesta hyödy kukaan.
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Viestin lähetti Panzerfaust
Pitäisi jo päästä ajatuksesta, että nelosketju lätkässä pääsarjatasolla on joku täytekenttä tai ponnahduslauta.

"Kyl-lä, pitää paikkansa", sanoisi Timo Jutila. Homman nimi on kuitenkin se, että nelosketjun spesialistit ovat syystä juuri nelosketjun spesialisteja. Eväät eivät riitä muihin rooleihin, tai kauniimmin sanottuna taidot soveltuvat parhaiten juuri neloseen. Nelosen erikoismies on toki aina diletanttia selvästi edellä eikä kuka tahansa ole loistava nelosketjun pelaaja edes potentiaalisesti (esimerkiksi Kuusisto ei ole).

Epäilemättä Mäki olisi erinomainen tuossakin roolissa vaikka seuraavat kymmenen vuotta, mutta kun tässä Mäen tapauksessa on se lisäjuttu, että hänessä olisi ainesta enempäänkin kuin nelosketjun laituriksi erikoistumiseen. Aika monesta muustakin lupaavasta juniorista (joka ei ole kiekollisena huippulupaus) voisi tai olisi voinut kehittää nelosketjun pelaajan. Esimerkiksi Juha Lindistä olisi saanut erinomaisen nelosketjun pelaajan. Eihän Lintu liigarinkiin noustessaan mikään häikäisevä taitopelaaja ollut, vaikka ensimmäisellä täydellä kaudellaan hienot 28 pistettä tekikin. Mutta ei niitäkään pisteitä nelosesta tehty. Nykypäivän Jokereissa juniori Lind pelaisi luultavasti juuri nelosessa. Tämä siis yleisenä kommenttina, tarkoitukseni ei ole vetää yhtäsuuruusmerkkiä Lindin ja Mäen väliin. Joka tapauksessa kannatan roolitusta pelaajan kykyjen mukaan, mutta Mäen todelliset kyvyt ovat kortti jota ei vielä ole katsottu. Haluan, että tuo kortti katsotaan Jokereissa. Voi tosin olla, että se katsotaan ja pelataan muualla, valitettavasti.

Mitä tulee tuohon minulle osoittamaasi kysymykseen, eihän tässä nyt mistään B- ja C-junnujen potentiaalista puhuta. Ei tähän potentiaalin laajuuteen saada vastausta siten, että Mäki yksinkertaisesti jätetään nelosketjuun ikiajoiksi. Lisätään kunnolla vastuuta ja katsotaan sitten mitä tapahtuu. Minulla itselläni ei ole epäilystäkään, etteikö Mäessä olisi potentiaalia pidemmälle kuin nelosketjun jyräksi SM-liigassa. Mitään tarkempaa analyysia potentiaalista en kuitenkaan osaa tarjota. Tämä näkemys on niin sanotusti vahva näppituntuma, joka perustuu näkemiini otteluihin, siis ei pelkästään Mäen otteisiin vaan Mäen peliin suhteessa moniin muihin nuoriin pelaajiin, nykyisiin ja aikaisempiin. Selvä juttuhan se on, ettei nuori pelaaja kasva mikäli vastuuta ja peliaikaa ei lisätä. Jos Mäelle tarjotaan vastuuta eikä hän pysty tasoaan nostamaan, tehdään hänestä sitten se nelosketjun jyrä, mutta ei ennen kuin on vastuuta tarjottu ihan oikeasti. Näin vastakysymyksinä: Eikö sinua itseäsi askarruta tänä vuonna 22 vuotta täyttävän Mäen potentiaali, vaikka kuvasit miehen finaalisuoritusta "tasaisen kovaksi"? Tämän perusteella ilmeisesti itsekin olet havainnut Mäessä jotain enemmän kuin monissa muissa. Minkä vuoksi sen jonkin olisi välttämättä rajoituttava nelosketjun laiturin puitteisiin ja miksi olisit jo halukas kuittaamaan tämän nuoren pelaajan kyvyt katsotuksi kortiksi? Miksei Mäkeä voisi nostaa koko kaudeksi vaikkapa kolmosketjuun ja katsoa miten kaveri kehittyy? Mäki on esittänyt pudotuspeleissä tasaisesti sellaisia otteita, että vastuuta olisi aiheellista lisätä, sillä en minä ainakaan ole huomannut, että hänelle olisi pelaajana tullut jo raja vastaan ja että paikka nelosketjussa olisi se paras pelipaikka pysyvästi.

Näkemyseroja, kuten totesit.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Kaksoismetro: en tarkoita, että Tomi Mäen tai kenenkään muunkaan nuoren ura pitäisi lukita heti tiettyyn rooliin, mutta Jokereiden kaltaisessa jengissä Mäen nouseminen varsinaisiin hyökkäysketjuihin vaatii käytännössä kuitenkin loukkantumisia tai säästölinjaa laiturihankinnoissa. Tietysti esim.kolmosketjun paikka voisi hyvin ensi kaudella natsata Tomille, mutta en halua sen tapahtuvan nelosen kustannuksella, vaan Kukin vierelle on siinä tapauksessa saatava vastaavaa paketti nopeaa ja kovaa lihaa. Mäki on tärkeä nykyisessäkin roolissaan, eikä sitä saa ylenkatsoa sen takia, että hän pelaa "jossain nelosessa".

Ja jos Mäki haluaa esim.Tomekin tapaan taitoketjun laitajyräksi, pitää sekä kovuutta että lihaksia saada vieläkin lisää ja vähäisetkin kiekolliset näyttöpaikat, vaikka sitten harjoitusleirillä, pitää käyttää kovalla prosentilla hyväkseen. Valtonenkin sai hommansa monen vuoden kovalla duunilla ja Mäen pitää nyt itse päättää mitä hän uraltaan haluaa, siltä pohjalta kuinka hyvä hän uskoo olevansa.

Se on sitten toinen juttu, että vähemmän nimiä sisältävässä seurassa Mäki saattaisi jo nyt paukutella ihan mukavia teholukemia suuremmalla peliajalla, mutta niin tekisi luoja ties kuinka moni muukin. Huippu-urheilussa erot ovat pieniä, mutta koutsien ensisijainen tehtävä liigatasolla on peluuttaa todistetusti parhaita pelaajia voittaakseen matsit, eikä kehittää nuorista parempia pelaajia. Kehitysseurat ovat kiva juttu olla olemassa, mutta ne pelaavat yleensä korkeintaan pronsseista.

Kysymys on lyhyesti siitä, että en pidä Mäkeä ihan huippulupauksena ja siksi hän ei kärsi vääryyttä jarrukentissä, jotka ovat helvetin tärkeitä nekin. Ja jos Mäki on sitten piilohuippu, hän kyllä tekee itsestään numeron tavalla tai toisella.


PS

Muistelen Lindin olleen junnuna potentiaalinen taitohuippu, melkein sakukoivu -luokkaa, mutta ei sitten ollutkaan ja silti hienon uran on roolissaan tehnyt.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Mike Cammalleri

Olen muutamalta taholta saanut kuulla et huhut Mike Cammallerin eivät ole enää pelkästään toivotaan, toivotaan osastolla. Sitä en tiedä onko Jokerit neuvotellut Miken kanssa. Mitä nyt on tullut seurattua AHL-n tilastoja tältä vuodelta, niin pitäis olla hyvä kaveri. Mulla on muistikuva et Mike ois pelannut Kingsessä kaudella 03-04. Muistankohan mä oikein?

Onko muilla tietoa tästä siirrosta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös