pappi kirjoitti:Mutta missä oli Jesse Niinimäki?
Toivottavasti jo kaukana Helsingistä.
pappi kirjoitti:Mutta missä oli Jesse Niinimäki?
Sir Smuli kirjoitti:Kyseen alainen oli myös Jokereiden Kuusiston jäähy, kun Pisto päätti vähän filmata ja tepsihän sekin. Heti oli seuraavassa vaihdossa pirteempänä mukana, kun aikasemmin pelin aikana kertaakaan.
Espoonmies kirjoitti:Tässä vaiheessa kautta on ollut niin vähän pisteitä jaossa, että tuo kymmenen pisteen ero ei ole edes teoriassa mahdollinen, mutta olen kyllä kanssasi samaa mieltä. Jos KalPa olisi hävinnyt kaikki pelinsä selvin numeroin, niin voitaisiin sanoa, ettei se kuulu liigaan. Tuolla rosterilla on selvää, että jokainen piste on voitettu, mutta kyllä KalPa liigajoukkue on siinä missä muutkin pikkuseurat.
crosby kirjoitti:Olipas varmaan typerin kommentti koskaan. Itse katsoin pelin ja tilasin Canalin tänään ihan Kalpan takia. Varmasti moni muukin kuopiolainen näin teki. Yhtään kiinnosta katsella mitään jyp, saipa, pelicans, ässät pelejä, kuin ei varmaan heitä kiinnosta kalpankaan pelit.
Minäkin kannatan jos supistetaan tämän hetken sarjatilanteen mukaan, mutta se tuskin toteutuu.Dynamo#79 kirjoitti:nim. 10-12 -joukkueen SM-liigan puolesta.
PS. Tätä ketjua tai tätä ottelua tämä ei mitenkään koske, joten anteeksi siitä.
Dynamo#79 kirjoitti:nim. 10-12 -joukkueen SM-liigan puolesta.
Groove Armada kirjoitti:Olen todella onnellinen vaikka hävisinkin pitkävedossa 16 euroa. Jokerit konttaa ja muu suomi nauraa. Ja kun HIFK tekee samaa, niin tämä tuntuu unelta joka ei voi olla totta.
flintstone kirjoitti:Jesse Niinimäki sen sijaan ilmeisesti lunasti asenteineen itselleen katsomotiketit, vai? No minun puolestani Jessen pelit Jokereissa saa alkaa olemaan pelatut, kuka tahansa meidän junnu pelaa paljon paljon paremmin kuin Jesse. Ja siitä junnusta saattaa vielä joskus kehittyä vastuunkantaja, Jessen kyvyt ollaan jo nähty.
Dynamo#79 kirjoitti:Ja tässä kommentissa nimen omaan omalta kannaltani Jokeri-kannattajana. Minä menen hallille katsomaan hyvää jääkiekkoa, kuten varmasti suurin osa hallille suuntaavista ihmisistä.
Voi kauheeta, kyllä teitä koetellaan kun jouduitte katsomaan onnetonta Jokeri-ryhmää :(Dave kirjoitti:Niinhän minäkin menisin mielellään, mutta kyllä tuntui olo vähän kusetetulta tuossa yksikin päivä, kun Kärppien vieraaksi tuli joku mikä se nyt oli jostain mistä se nyt oli ja otti nuttuun 8-0, eikä pystynyt millään tavoin liigatason kiekkoiluun. Ja puhun tässä kommentissa nyt nimenomaan omalta kannaltani Kärppä-kannattajana.
Kuzmin kirjoitti:Kuusiston jäähy oli kyllä ansaittu, jokainen pelaaja vastaa mailastaan, mutta jäähyn aikana ennen tasoitusmaalia Samuli Suhonen blokkasi sääntöjen vastaisesti jokeripelaajan neliöstä ulos. Pakki pääsi laukomaan vapaasti ja ribarin löi Alastalo maaliin.
Routainen Sydän kirjoitti:Sorry minunkin puolestani off-topic.Kirjoitin, etten nähnyt tätä peliä. Seuraan muuten lätkää aivan järjettömän paljon. Kuitenkin, tarvitsen asiasta aika vähän kirjoittaakseni siitä paljon. Jos nyt tajuat?
dude kirjoitti:Itse pelissä Henriksson onnistui mielestäni hyvin. Niin hyvin, kun yhdellä päätuomarilla voi onnistua. Ehkä pientä jahkailua päätöksenteossa, mutta päätökset olivat mielestäni ihan hyviä. Ylipäätään tamperelaisena en ymmärrä Henrikssonin haukkumista, häntä näkee vain tv-peleissä, mutta niissä onnistunut todella hyvin läpi vuosien.
Dave kirjoitti:Että eipä sitten muuta kuin turpaa rullalle. KalPakin on joillekin ihmisille hyvinkin tärkeä jääkiekkoseura, vaikkei pilalle hemmoteltu jokerifani sitä tajuakaan, joten heitä todennäköisesti kyrpii aika vietävästi lukea tuommoista paskaa.
flintstone kirjoitti:Edit: mitäs Arto Kukille tapahtui kun mies ei enää 2.erän alun jälkeen pelannut? Jesse Niinimäki sen sijaan ilmeisesti lunasti asenteineen itselleen katsomotiketit, vai? No minun puolestani Jessen pelit Jokereissa saa alkaa olemaan pelatut, kuka tahansa meidän junnu pelaa paljon paljon paremmin kuin Jesse. Ja siitä junnusta saattaa vielä joskus kehittyä vastuunkantaja, Jessen kyvyt ollaan jo nähty.
Lentävä kalakukko kirjoitti:Minkä ihmeen perusteella muutamat Jokerifanit toitottavat täällä sitä, että KalPan kokoonpano ja joukkue on aivan luokaton?
flintstone kirjoitti:Heh, heh. Kyllä te jaksatta puolustaa aivan surkeaa Hannu Henrikssonia, Henriksson oli aivan linjaton pillipiipari ja kaiken tuon kruunuksi Henriksson vielä meni huuto jäähyihin.
Vaikka niin Kalpa kuin Jokerit oli eilen varsin luokattomia niin Henriksson oli helposti huonoin mies kentällä - vain Jesse Niinimäki pääsi lähelle Henrikssonin suoritusta.