Mainos

Jokerit-Ilves 19.1

• 4 797
  • 52

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Kiitos Ilves-fanit

Viestin lähetti Janos
Jos joku teistä eilen matsissa olleista näkee tämän, niin tunnustan, että minä olin se "julli", joka riehui teidän kanssanne siellä IFK-paita päällä. Olitte aivan mahtavia! Kiitos ja kumarrus...

Olin itse eri katsomossa ja olit kyllä melkoisessa vedossa :D
Kiitokset minulta oikean joukkueen kannattamisesta ja tervetuloa Hakametsään ;)

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Viestin lähetti Lapa
Itsekin käväisin tuon ottelun katsomassa! Pelin paras oli selvästi Bruce Racine Ilveksen maalilla.

Jokerit fanit olivat jälleen kerran eliittiä:
"Voi V***u Summanen herätä ne v***u pelaamaan!!!"
"V***u te ootte paskoja!!"
Majesky sai jälleen osakseen ugh-ugh huudot.

Entä sitten?Jos maksaa 150mk lipusta on oikeus huutaa,se on penkkiurheilijan oikeus..
jestas mikä itkupilli

Pelistä ei ole mitään kerrottavaa,olin korvessa koko viikonlopun,kännykällä piti lopputuloskin tilata.

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Silloin roiskuu, kun rapataan.

Viestin lähetti Lapa
.

Jokerit fanit olivat jälleen kerran eliittiä:
"Voi V***u Summanen herätä ne v***u pelaamaan!!!"
"V***u te ootte paskoja!!"
Majesky sai jälleen osakseen ugh-ugh huudot.

Kyllä ovat niin asiallisia vesseleitä nuo jokeri-fanit... Jokerit rupesi ehkä liian myöhään pelaamaan. Tom Koivistolla oli aivan pirusti vetoja, jatkuvalla syötöllä. En tajua miksi Racine kävi todella kuumana ottelun loppuhetkillä, kun Banham heitti yllättäen todella kovan kääntölämärin kohti yläkulmaa, mutta Racine laittoi hanskaa väliin. Oliko miehiä maalivahdin alueella? Tilannetta ei tietenkään näytetty Jumbolla, koska se oli Ilveksen päädyssä. Kyllä, Ilves-fanit olivat hyviä!

Ja kyllä!
Ja vielä kerran, kyllä se nyt edelleen roiskuu, kun rapataan.
Näinhän sen kuuluukin mennä, eikö vain ystäväiseni...

P.S. Rakkine on rakkine.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy