Viestin lähetti bozik
Onnittelut kerholle, taika on murrettu, epätoivo vallannut Jokeri-kannattajan ja maailma kaatuu päälle. Kerran vielä että voi vittu, annan mä toisten tallella suuret setelit.......
Elä hätäile bozik. Minä hoidin tämän puolestasi ja pelasin ensimmäistä kertaa elämässäni huolella Jokereita vastaan (kait se edes vähän lohduttaa sua että edes mä voitin =). Kiitos vain Veikkaukselle, raha kelpaa kyllä tänne.
Onnittelut Kerholle vaikka jo aiemmin ketjuun pronssikerhon voittoa povasin ja ilmaisin kahden maalin riittävän Jokerien kaatoon.
Silmiinpistävää illan ottelussa oli mm. Jokereiden entistä luokattomampi yv, kaikki jätkät vain seisoivat paikallaan. Lisäksi otti pattiin todella hitaat hyökkäyksiin lähdöt sekä huonot avaussyötöt. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun puolustusalueelta lähtenyt syöttö saatiin kiinni pysähtymällä keskialueelle -> HPK ryhmittyi puolustamaan -> hyökkäys pysähtyi täysin -> irtokiekko päätyyn. Hiphiphuraa. Jokereiden ainoa maali syntyi pelille poikkeuksellisella tavalla - Jokerihyökkäys lähti nopeasti liikkeelle ja kiekko pysyi mukana -> tilanne -> maali. Oho.
Häkkinen onnettomalla pelituntumalla imaisi ainakin kaksi noista kolmesta maalista. Noh, ei ole Häkän vika kun ei saa lainkaan peliaikaa.
Plussan puolelle jäivät minun papereissani Väänäsen Ossi, Valle sekä Lintu, osittain myös Dalla. En tiedä jakaako kukaan mielipidettä mutta olisin halunnut vikassa erässä nähdä Vallen ja Dallan samassa kentässä, tulosta olisi voinut syntyä.
Onnittelut kuitenkin tosiaan kerholle, apina on pois selästä. Pahoittelen että meistä ei tänään(kään) ollut vastusta. Toivottavasti playoffeissa tilanne muuttuu täysin.