Jokerit-HPK 31.3 peli 2

  • 11 049
  • 185

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti odwaz
Tuon Flon viestin ansiosta mä tajusin, että noi Narrien maalivahdit onkin aika heikoilla jäillä. Lehtonen joutui antautumaan 15s ennen loppua, Ram taas ei nauti ilmeisesti nauti suurta luottoa ja kun muistetaan edellinen peli Rinkelinmäellä kun Kerho teki maalin 25(?)s ennen loppua ja Jamie meinasi hermostua... Eikä Jonia voi maaleista syyttää, vaikka eipä sillä, ei Lehtostakaan, mutta silti se ratkaisu...

Pahasti näyttää siltä, että Kerho vie pelin tänään. Ja se oli hyvä pointti, että tv-taika kumoaa jaffa-taian.

Ja vielä siteeraan itseäni: "On se sääli ettei tsekit oo playoff-pelaajia, ties kuinka hyviä ne sitten ois..."

PS. Ihmettelen vieläkin tota asiaa, että aina kun Flonaldo kirjoittaa jotain vähänkin kovempaa tekstiä, niin heti se muuttuu jonkun silmissä päätoimittaja-Flonaldoksi... dzaisus...

zzzp

Saukkosen mielestä HPK:n pehmeät Tsekit katoavat pikku hiljaa kuvasta panosten kovetessa, tosin Rosa on Anun mielestä se kovin Tsekki. Onhan se ennenkin nähty että Tsekit ovat todella kovia play-off pelaajia kuten Jan Caloun ja lisäksi Tsekit ovat näyttäneet MM-kisoissa monasti pystyvänsä kovaankin jääkiekkoon, kuten Vujtek torstaina sanoi.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Ei jumalauta

Ei voi olla todellista, mitenkä taas jotkut nimimerkit vetävät tätä "Jatkoajan virallinen kirjoittaja" -paskaa mukaan. Hei, haloo! Onko kukaan kotona? Ai ei, no ei sitten, mutta tullaan nyt kuitenkin sisälle.

Mikä tekee "Jatkoajan virallisesta kirjoittajasta" virallisen myös keskustelupalstalla nimimerkin alla? Siis ellei nyt kaikille selkene se, että jokainen on omia nimimerkkejään ja täysin epävirallisia täällä palstan puolella, niin elämän ostoon mars! Minä en voi ymmärtää miten täällä puolella ei saisi kommentoida omaa näkökulmaa asiasta siinä missä muutkin kirjoittajat, vaikka nyt henkilöllisyys olisikin porukalle seljennyt.

Välillä oikein pistää vituttamaan nämä tällaiset paskanjauhajat, kuten varmaan kuvasta näkyy.

Ja itse peli päättyy 0-2. VV 2+0, Kucharcik 0+2.
 

Tarmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
HPK vie 2-4.

HPK vie voiton, ei ole kahta puhetta. Jokereista ei ole tänäkään vuonna finaaliin saakka. Tappioasemassa oleminen pistää Jokeripakan sekaisin ja miehet istuu vaihtoaition sijasta jäähyaitiossa.

Tsemppiä Kerho!!! Hyvä, että on tulossa vaihtelua ainaiseen Helsinki- Tampere-Turku akselille. HPK hoitaa pojan Hämeenlinnaan. Itse odottelen tulevaa kautta ja toivon, että Oulussa silloin jo osataan pelata jääkiekkoa.

Mikäli Kerho pelaa finaalissa niin vaikka raketilla tullaan peliä kattoon ja huutamaan Kerho voitton.

:D ;) :p
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen luvannut uhrata kaikki kaapista löytyvät popcornit Kiakon Jumalille, jos Kerho voittaa. Muussa tapauksessa syön popcornini itse. Siinäpä on Jumalilla miettiminen! :D
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Re: Ei jumalauta

Viestin lähetti Noose
Ei voi olla todellista, mitenkä taas jotkut nimimerkit vetävät tätä "Jatkoajan virallinen kirjoittaja" -paskaa mukaan. Hei, haloo! Onko kukaan kotona? Ai ei, no ei sitten, mutta tullaan nyt kuitenkin sisälle.

Mikä tekee "Jatkoajan virallisesta kirjoittajasta" virallisen myös keskustelupalstalla nimimerkin alla? Siis ellei nyt kaikille selkene se, että jokainen on omia nimimerkkejään ja täysin epävirallisia täällä palstan puolella, niin elämän ostoon mars! Minä en voi ymmärtää miten täällä puolella ei saisi kommentoida omaa näkökulmaa asiasta siinä missä muutkin kirjoittajat, vaikka nyt henkilöllisyys olisikin porukalle seljennyt.

Välillä oikein pistää vituttamaan nämä tällaiset paskanjauhajat, kuten varmaan kuvasta näkyy.

Ja itse peli päättyy 0-2. VV 2+0, Kucharcik 0+2.
Öö.. oletko suunnannut viestisi minulle?
Puhut pelistä kyllä vähän mutta asiaa.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Lapa

Enhän minä sinulle, vaan ainakin tässä ketjussa vaikuttaneella "jokerimiehelle" ja monille muille vastaaville *ruma sana*:lle.

Sentään jotkut ymmärtää kun sanoo, mutta sitä en ymmärrä kun tämä tulee kerta toisensa jälkeen esille heti kun joku JA:n tunnettu tekijä vähän turpaansa avaa.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Ketä helvetti siellä on pillissä? Dumarit lahjoitti ensimmäisen byyrin Jokereille. Stay tuned for more. Tää on olevinaan pleijerikiekkoa ja ensimmäiseen erään 6 jäähyä, vaikka peli ei ollut missään nimessä "likaista". Nyt ne raitapaidat puhutteluun.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jäähy, josta tuli Jokereiden maali, meni kyllä väärällä pelaajalle. Puurula oli torjumassa aivan normaalisti, ei mitään rankaistavaa. Sen sijaan pakki kyllä häiritsi N. Mikkolaa jäähyn arvoisesti. Helpolla tulee jäähyjä. A. Aalto taisi loukkaantua, näkikö kukaan mihin se kiekko osui? Jalkaan?

Edit: Niin, se olikin Sicak joka koukki Mikkolaa.
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Favorin siellä antoi Puurulalle jäähyn läpiajon torjumisesta. Sangen mielenkiintoinen näkemys. Erikoinen, ellei jopa ainutlaatuinen.

Muok. Favorinin käsi nousi heti, kun yleisö huusi. Noin luokaton tuomio, ja johti maalin syntyyn. Mielestäni voidaan vahvasti kyseenalaistaa, voidaanko kyseistä tuomaria käyttää enää näissä pudotuspeleissä.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jumalauta, mikä jäähy - Puurulalle!??!! Arvaan, että Jokeri-fanit saattavat tuomita kommenttini - mutta korostan kyllä, että tällaisia penaltteja en toivo näkevän kummallekaan joukkueelle!! Haloo, seeprat!
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Noniin,ensimmäinen erä takana.Hermostunutta ja aika laiskaa peliä molemmilta.Onneksi saatiin se maali aikaiseksi,ja vielläpä surkealla ylivoimapelillämme.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Eipä viehätä tämä linja minuakaan. On kuin painiottelu, jossa vuoronperään saa vääntää kaveria matosta. Jokerit käytti hienosti tilaisuutensa erän lopussa, kun Puurula sai jäähyn. 9 sekuntia ja kolme laukausta, joista viimeisestä maali.

Luistelua toivoisi lisää, mutta playoff-vääntö on tällaista, tarkkaa, tarkkaa. Puurula pudottelee kiekkoja liikaa. Nyt taistelu vasta alkaa.
 

Maestro

Jäsen
Favorin-HPK 1-0

Jos Jamppa I Huikean jäähy oli oikeudenmukainen, lopetan jääkiekon seuraamisen tähän paikkaan. No, ehken sentään, mutta tuntemukseni eivät todellakaan ole kovin hilpeät tällä hetkellä ottelun tuomaritoiminnan suhteen.
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Harvinainen jäähy

Tuomaristo otti pois todella harvinaisen jäähyn. Harvoin puututaan nimittäin maalivahdin omalla maalivahdinalueella tehtyyn torjuntaliikkeeseen.
 

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Täytyy sanoa, että Jokerit saa melkoisesti apua tuomaristolta. 1-0 maalista Jokerit voi kiittää tuomareita. Enpä ole ennen nähnyt että maalivahti saa jäähyn, kun hyökkääjä luistelee päin maalialueella makaavaa maalivahtia, hyppy siihen ja jäähy Puurulalle.

Onneksi HPK tasoitti juuri, olisi ollutkin säälttävää, mikäli peli olisi ratkennut avausmaaliin. TV ja hidastukset on kieltämättä kivoja.

____________________________________________________

Jääkiekon
Onnettomuus,
Kun
Epäurheilijamaisuudesta
Rakentuu
Itse
Tarkoitus
 

jokerimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, jäällä ja nurmella...
Noose!

Oliko tässä nyt joku väärinkäsitys? 1.Onko toi Flonaldo sama tyyppi ku kirjottelee noita raportteja, vai onko hän vain moderaattori? Rkä mä nyt oon muutenkin sekottanu nimimerkin johonkin toiseen, mene ja tiedä... 2.Ja sitten, mulla on täysi oikeus kommentoida kenen tahansa sanomisia täällä, varsinkin kun kyseessä oleva tyyppi näytti kirjottavan perusteetonta ja provosoivaakin skeidaa Jokereiden maalivahti-tilanteesta. Mutta tämähän on vain minun näkemykseni.
Ei ollut tarkoitus saattaa ketään kiihdyksiin, eli toivon ettet enää ota hernettä nenääsi. Toisaalta olen edelleen sitä mieltä että Flonaldon viesti ei välttämättä ollut täysin asiallinen, vaan pilkallinen maalivahti Lehtosta ja koko Jokeri-joukkuetta kohtaan. Eikös tämän foorumin pitänyt olla asiallinen? Tätäkin asiaa olisit voinut miettiä ennenkuin kiivastuit kirjoituksestani.

Otetaan iisisti, jookos.

Ystävällisin terveisin, jokerimies.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Nonih, 1-2. Nk. tuomarimaalit 1-1 ja tekemällä tehdyt 0-1. Huomasi kyllä selvästi miten tuomareille oltiin sanottu erätauolla, kunnes Kankaanperä sai taas linjattoman penalttin kiinnipitämisestä.

Aikamoista on, helvetin jännä matsi.

Jokerimies, mä palaan tohon ehtoommalla kun adrenaliinitaso on saatu suurinpiirtein kondikseen.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toisessa erässä loistivat maalivahdit. Kuten sanottua; kokemattomuuden korvaa taito ja korkea motivaatio. Kumarrus ja pokkaus molempiin päihin siis. Itseäni kyllä sapettaa e r ä i d e n hämeenlinnalaispakkien holtittomat syötöt omassa puolustuspäässä; on vain hyvää onnea, että lukemat eivät ole rumat HPK:n kannalta. Näin siis nähdään kouluesimerkki pelityylistä, jossa hyökkäys jyllää ja puolustus on kovilla.
Kolmannessa erässä lienee huikea tunnelma. En uskalla veikata mitään. Annetaan joukkueiden ratkaista...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Janecky #91
Kumma ettei yksikään juntti ole vielä kommentoinut HPK:n johtomaaliin päätynyttä Banhamin jäähyä sanallakaan..

Oon sitä mieltä, että tässä on nähty molemmin puolin kummallisia tuomarointeja. Raitapaitojen touhuun on silti tyytyminen, vaikka vituttaisi kuinka paljon tahansa. Itse kannatan kuitenkin, että tämän tasoiset pelit ratkeavat pelaamalla, eikä jäähyillä ja pelkillä erikoistilanteilla. On se merkillinen asia, että tuon Favorinin pitää AINA saada työntää kädenjälkensä peliin...En siis ajattele tuomarointia vain Kerhon kannalta. Vilpittömästi.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti Janecky #91
Kumma ettei yksikään juntti ole vielä kommentoinut HPK:n johtomaaliin päätynyttä Banhamin jäähyä sanallakaan..

Tämä juntti kommentoi. Lue kaupunkilainen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Janecky #91
Kumma ettei yksikään juntti ole vielä kommentoinut HPK:n johtomaaliin päätynyttä Banhamin jäähyä sanallakaan..
Juntti taitaa olla JYPin miehiä, joten en usko, että häntä paljoa kiinnostaa tuon jäähyn syntytapa.

Mutta jos minä saan sanoa siitä jotain? Tasoitti kyllä huonojen vihellysten vaakakuppia roimasti. Ei siis olisi pitänyt viheltää. Kova tilanne, joka näytti hurjalta mutta oli sääntöjen mukainen. Ei kuitenkaan yhtä kummallinen vihellys kuin Puurulan. Mutta nyt nuo "tuomarimaalit" on tasan.

Toivottavasti viimeisessä erässä ratkaisun avaimet annetaan pelaajille. Heidän shownsa tämä on, ei tuomarien.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Täydellistä tohelointia Kerholta, ja Jokerit tulee tasoihin. Näin se Hartwall-taika toimii.

Anteeksi tsättiviestistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös