Historia toistaa itseään jälleen kerran. Kerho ei voittanut areenassa tänään. Se ei voittanut siellä eilenkään, enkä usko että se voittaa siellä huomennakaan. Olen edelleen sitä mieltä, että sarja ratkeaa Hämeenlinnassa. Jos Jokerit voittaa siellä tiistaina, on sarja poikki neljästä pelistä ja Kerho on taas pronssipelissä. Ja se pronssi ei ainakaan minua jaksa kiinnostaa tippaakaan.
En halua, että Henriksson ja Favorin enää esiintyvät tuomareina pudotuspeleissä. Liian paljon epämääräisiä ja ratkaisevia vihellyksiä. Kruununa Puurulan jäähy. Mutta, tuomareihin se ei ratkennut. Toistan, tuomareihin se ei ratkennut. Kertaan, tuomareihin se ei ratkennut.
Kerho olisi voinut pelata myös kolmannessa erässä. Mutta toisaalta, kun sen tietää, että uurastus ei kuitenkaan tuota tulosta, niin ymmärrettävää tuo on. Onnittelut Jokereille, voittajasta ei tänään ollut epäselvyyttä. Niin vahvaa näytöstä kolmas erä oli. Jos voitatte tiistaina, voitatte mestaruuden.
Muok. Eikös Machulda ottanut kiekon haltuun ennen kuin ylitti siniviivan? Hän itse meni ennen kiekkoa yli, mutta kiekko oli hänen hallussaan. Ei kai se silloin paitsio ole?