Hattua ostamaan ja sitä nostamaan!
Hienoa pojat, hienoa! Tällainen kantaa muutaman huonon hetken ylitse. Sen jälkeen, kun ympäripurjehtija tuli mukaan kuvioihin, ei mikään ole ollut niin tärkeää, kuin naapurille näyttäminen. Viimeksi oli näin hyvä fiilis, kun olin edellisen kerran katsomassa Ilmalan hevostalleilla paikallismatsia ja sain yksin keskellä arviolta 500 hiljaista, tummiin pukeutunutta vääräoppista, tuulettaa johto- ja voittomaaleja! Tätä lisää, tästä maksetaan.
Anteeksi nyt tietämättömyyteni, mutta onko tosiaan niin, että jokaista SportFM –kanavan matsia selostaa kotijoukkueen kannattaja? Ja sitten, jos jollakin paikalla olijalla on halua, niin haluaisin kommentteja seuraaviin asioihin:
- Oliko 3. erässä tehty Vihkoon kohdistunut taklaus puhdas, eli oliko selostajan sääli- ja filmauskommentti oikeutettu?
- Miten Mrazek pelasi, edelleen saman sepustajan mukaan jäykkä ja hidas etc., mutta tuurilla tehty maali ( ja syöttökin )?
- Taklaus lopussa, josta Hannus sai 5 min ( T. Ruutua ), oliko sikaa vai sattumaa?
- "Huonoa tuuria kotijoukkueelta", kuten taas ko. sopuli selitti, vai ihan aitoa paremmuutta meiltä?
Ja loppuun ihmettely, jota olen pohtinut viime keväästä lähtien. Meillä oli valmentajakaksikkona Westerlund-Summanen, missä vaiheessa oppipojasta on tullut niin hyvä, että nykyään tälläkin palstalla puhutaan käsitteestä nimeltä S-W ? Täysin omana näkemyksenäni, olen ehdottomasti sitä mieltä, että Westerlundin kaltaisen älykkään ja taktisen valmentajan opissa 3 vuotta oltuaan, kuka tahansa lukutaitoinen ja kädellinen, ex- tai ei-ex- jääkiekkoilija, pystyisi tuolla narribudjetilla saavuttamaan SM-liigassa mitalin. - ”Kannattaa provosoitua, kun provosoidaan”.