Viestin lähetti JHag
Minäkin olin A5-katsomossa siinä Manchester-matsissa ja muistan kaiken vielä aivan selvästi - siis jopa olin siellä selvin päin;) Pasi kävi räppäämässä Manchesterin veskaria tarpeettomasti ja kanukki kävi päälle pudottaen hanskansa ensin. Pasi otti ryysyistä kiinni, painoi pään vasempaan kainaloon ja hakkasi monta osumaa oikealla kädellään. Kanukilla aukesi silmä. Ja Pasi tuuletti kuin tuulettikin B-katsomon edessä, aivan kaukalon kulmassa ennen poistumistaan. Tästä laitan vaikka tyhjän pääni pantiksi. Ja kyllä, Honkanen on kova luu. Saas nähdä koska aloittaa hommat.
Olet JHag suoranainen auktoriteetti palstalla, mutta saanen lausua vaatimattoman mielipiteeni tästä tilanteesta. Manchester pelissä tilanne alkoi kiekon jäätyä Manchesterin maalin taakse verkkoihin. Pasi ronkki kiekkoa sieltä aikansa, jolloin Manchesterin pelaaja tuli vähän Pasia tönimään. Pasi riisui hanskansa välittömästi ja alkoi lyömään muistaakseni numeroa 26 aika yksipuolisesti. Pelin jälkeen haastattelussa Manchesterin johto perusteli pelaajien ryntäystä Pasin kimppuun juuri tällä silmävammalla. Syynä saattoi olla myös edellinen kohtaaminen Manchesterin kotikentällä, jossa Hullu-Nielikäinen tappeli ja jäi ilmeisesti joukkueen mieleen. Itse seurasin tilanteen A6:sta.