Jokerit-HIFK 27.1.2004 Tiistai Hartwall Areena

• 27 391
  • 290

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Re: Jokerit vie, jullit ei pysty edes vikisemään

Viestin lähetti flintstone

Turkuun niin kuinka tuo parin kilometrin matka hirviseinälle on niin maan kauhian vaikeaa - teitä kun ei tuolla Areenalla ole pahemmin näkynyt. Pelkoa ilmassa?

Varmaan sama pelko, kuin teillä stadiin tullessa. 20 fania paikalla, vaikka peli on lauantaina.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Piiloleikkiä?

Viestin lähetti RoopeS
Siltä osin eroamme teistä kuitenkin, että jopa huonona paikallispelipäivänä löytyy Jaffalasta aina 100-200 HIFK-fania.

Mihin te siellä sitten aina piiloudutte?

Tuollainen 100-200 fanin porukka kun näkyisi ja kuuluisi varmasti, varsinkin kun te aina väitätte huutavanne ja kannustavanne jatkuvalla syötöllä, silti teitä ei näy eikä kuulu. Ethän yhtään liioitellut, ethän? Eli taitaa tämäkin kuulua siihen samaan kastiin kuin se teidän joukkueenne ilkeys, totta vain pikkukissa kannattajien mielikuvituksessa.

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Mä en nyt jaksa provoilla

Kokoonpano voisi huomenna näyttää seuraavalta:

Drouin-Pakaslahti-Turunen/Vertala
Valtonen-Metropolit-Laine/Turunen
Koivisto/Turunen-Filppula-Bergenheim
Oksa-Burström-Mäki/Koivisto/Laine/Jalkanen

Tukio-Kankaanperä
Järventie-Latvala
Helenius-Lepistö
Jalkanen-Kantee

Vertala "ykköseen", jos pelaa, tällöin Turunen korvaa joko Koiviston kolmosessa (toive) tai Laineen "kakkosessa" (todnäk). Superhankinta Burre ottaa paikkansa nelosen keskellä. Tomi Mäen kunto on pienoinen kysymysmerkki ainakin minulle. Jos sekä Vertala että Mäki ovat sivussa, aloittanee Samuli Jalkanen ottelun jälleen hyökkääjänä.

Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Kontu ja West Ham
Tuollainen 100-200 fanin porukka kun näkyisi ja kuuluisi varmasti, varsinkin kun te aina väitätte huutavanne ja kannustavanne jatkuvalla syötöllä, silti teitä ei näy eikä kuulu. Ethän yhtään liioitellut, ethän? Eli taitaa tämäkin kuulua siihen samaan kastiin kuin se teidän joukkueenne ilkeys, totta vain pikkukissa kannattajien mielikuvituksessa

Siltä osin eroamme teistä kuitenkin, että jopa huonona paikallispelipäivänä löytyy Jaffalasta aina 100-200 HIFK-fania

Hjallis on sulkenut mikrofonit teidän tuolien alta. Siksi ei kuulu mitään

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti RoopeS Taitaa nuo turku-reissut kiinnostaa enemmän kuin Nordisreissut, kun viime kerralla ei teikäläisiä näkynyt kun ne n. 30 siellä piippuhyllyllä, vaikka tarjouksessa oli edullisia 14 örkyn lippuja ekalle 50 niin näytti vähän siltä, ettei kannattanut omaa joukkuetta tulla kannustamaan edes alennusmyyntihinnoin.

Joo, 50 lippua oli myynnissä E1-katsomoon fanclubin kautta ja kaikki kyllä menivät. Muut olivat sitten omilla lipuillaan jossain eripuolilla hallia. Mä en esim. henkilökohtaisesti ole digannut mennä E1-katsomoon, vaan mielummin jonnekin muualle paremmille paikoille. Toi E1-katsomo onkin ollu yksi syy miksi faniporukkaa ei saada oikein lähtemään kaikin voimin liikkeelle, toinen syy on se että monet ovat päättäneet että eivät DDR-halliin tule vasta kuin mahdollisissa finaaleissa. Yksi syy on varmasti myös se että paikallispelejä on yksinkertaisesti liikaa.

Viestin lähetti RoopeS Tuosta teidän Turguseen junareissusta vielä sen verran rispektiä, että se on kova juttu jos se nyt on jo loppuunmyyty kun ainakaan minä en huomannut että sitä olisi missään teidän kotisivuillanne edes mainostettu. Hyvä näin!

Otetaan sen verran takaisin, kävin tarkistamassa ja vajaa 10 lippua on jäljellä tuonne stogereissulle. Mutta käytännössä siis loppuunmyyty, nuo viimeiset menevät varmasti huomenna kaupaksi. Toivottavasti meilläkin toi reissu tosiaan onnistuu vähintään yhtä hyvin kuin teillä.

Ja ihan vihjeeksi että jos Jokereista jotain infoa tms etsii niin kannattaa ensin käydä fanclubin sivuilla, niitä päivitetään käytännössä päivittäin ja keskustelupalstalta löytyy Jokeri-uutiset yleensä nopeammin kuin Jatkoajastakin. Siellä on infot stogereissustakin. Eli ne löytyy osoitteesta www.jokerifanit.net

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Jokerit vie, jullit ei pysty edes vikisemään

Nyt sä olet kyllä erehtynyt, eli ei me vielä käyty tuolla laumalla siellä turgusessa mutta ensi kuun 14.päivä olisi tarkoitus tehdä tuo nostalginen stogereissu Turkuun.

Ja täytyy ihmetellä että jos te olisitte saaneet 500 hengen porukan Turkuun niin kuinka tuo parin kilometrin matka hirviseinälle on niin maan kauhian vaikeaa - teitä kun ei tuolla Areenalla ole pahemmin näkynyt. Pelkoa ilmassa?

Itsehän nimitin IFKta ykkösjengiksi pelkästään mittarilla: keskinäiset ottelut tähän asti tällä kaudella. Jos dementoitunut muistini ei petä, niissä on IFKlla saldona yksi vahintotappio, kolme tasuria ja KAKSI rökälevoittoa. Faktaa kun täällä moni usein peräänkuuluttaa. Korjaa toki jos muistan väärin. Nythän teillä on vertahyydyttävine ulkomaalaisvahvistuksinenne kelpo sauma paikata tilastoa tasaisemmaksi semminkin, kun Sami ja Tomek voivat hengittää täysin keuhkoin Vopatin ja Jeren ollessa syrjässä.

Itsehän en ollut 500 hengen Turkureissussa, pojat kertoivat. Mä en oikein ole fanimatkatyyppiä, mutta hattua nostan suurelle kaanustajajoukolle.

Mitä tulee IFK-kannattajien tuloon Ilmalaan, olen samaa mieltä toivoen runsasta osallistumista. Maalaisulkoilma tekee joskus ropalle hyvää. Josko meikäläiset luulevat, että sinne tullessa pitää olla voimassaoleva passi mukana? Kai siellä sähköt on, asfalttitiet? Onko karhuja? Ei ainakaan oluessa. Sanovat nimittäin, että oluennekin muistuttaa kalatonta akvaariovettä. Hampurilaisenne enemmän turkulaisia porilaistia. Ei vaines, nasta taas tulla paikallismatsiin.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Jokerit vie, jullit ei pysty edes vikisemään

Viestin lähetti Senior
Mitä tulee IFK-kannattajien tuloon Ilmalaan, olen samaa mieltä toivoen runsasta osallistumista. Onko karhuja? Ei ainakaan oluessa. Sanovat nimittäin, että oluennekin muistuttaa kalatonta akvaariovettä.
Tätä olutvertailua mä en olisi pystynyt tekemään.

Joka tapauksessa, toivotaan että huomenna menee sentään 10 000 paikalla olevan katsojan raja rikki. Hiljalleen lienee minun ja Urponkin myönnettävä, että ehkä näitä paikallismatseja on todellakin liikaa. Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että mielummin useamman kerran Hifk:ta vastaan, kuin useamman kerran Kaaneilta pataan. Yksi asia lienee kuitenkin varma, matsi ei voi olla yhtä väsähtänyt kuin tämä ketju.

Onko muuten Vopatin tilanteesta jo saatu Muukkosen ratkaisu ?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Jokerit vie, jullit ei pysty edes vikisemään

Viestin lähetti Senior
Itsehän en ollut 500 hengen Turkureissussa, pojat kertoivat. Mä en oikein ole fanimatkatyyppiä, mutta hattua nostan suurelle kaanustajajoukolle.

Niin itse asiassa minäkin, siis myös teidän ilmeisen äänekkäästi ja edukseen (TPS - HIFK matsiketjun lukemisen perusteella) esiintyneelle faniporukalle. Tuollaiset megamatkat on aina hieno kokemus.

Viestin lähetti Senior
Mitä tulee IFK-kannattajien tuloon Ilmalaan, olen samaa mieltä toivoen runsasta osallistumista. Maalaisulkoilma tekee joskus ropalle hyvää. Josko meikäläiset luulevat, että sinne tullessa pitää olla voimassaoleva passi mukana? Kai siellä sähköt on, asfalttitiet? Onko karhuja? Ei ainakaan oluessa. Sanovat nimittäin, että oluennekin muistuttaa kalatonta akvaariovettä. Hampurilaisenne enemmän turkulaisia porilaistia. Ei vaines, nasta taas tulla paikallismatsiin.

Sinä se jaksat aina naurattaa allekirjoittanutta, kiitos ja rispektit sinne. Ja kuten varmaat tiedätkin niin kieliposkella täälläkin näitä kirjoituksia pääsääntöisesti yritetään vääntää. Ja en ainakaan tunnusta kuin pari kertaa täällä kirjoittelu aikanani kunnolla polttaneeni päreeni jonkun kirjoitukseen tai provoiluun.

Eli tervetuloa Areenalle, käsittääkseni sekin halli on sinulle tullut tälläkin kaudella varsin tutuksi. Ja toivotaan molemmin puolin hyvää ja jännää peliä vaikka Jere ja Vopat sivussa onkin - vai onko Vopatin tilanteeseen haettu ja/tai saatu muutosta?

Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Piiloleikkiä?

Mihin te siellä sitten aina piiloudutte?

Tuollainen 100-200 fanin porukka kun näkyisi ja kuuluisi varmasti, varsinkin kun te aina väitätte huutavanne ja kannustavanne jatkuvalla syötöllä, silti teitä ei näy eikä kuulu. Ethän yhtään liioitellut, ethän? Eli taitaa tämäkin kuulua siihen samaan kastiin kuin se teidän joukkueenne ilkeys, totta vain pikkukissa kannattajien mielikuvituksessa.

Kyllä varmaan hieman keskimääräistä hjokeria sokeampikin näki, esim. ottelussa, jossa Vopi ja Helge "ottivat yhteen", niin ei-jokeri-fani-katsomo-pääty oli lähes täynnä (ok, liioittelua) HIFK-faneja.

Siinä vaiheessa, kun vielä näytti siltä, että Helge ei skagais, niin kyllä varmaan kaikki näkivät ja kuulivat HIFK-fanit siitä päädystä.

Mutta, uskon. Onhan se hankala myöntää meidän, jullien/homojen ilman fyysistä kuntoa/ranta-ruåttalaisten olevan teitä, Helsingin ainoita, oikeita, fanaattisimpia ja äänekkäimpiä faneja parempia missään!

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
Hjallis on sulkenut mikrofonit teidän tuolien alta. Siksi ei kuulu mitään

No sekön selittää miten teidän pikkuporukka siellä silvercafen allapuolella joskus kuuluu sivukatsomoihin. Rolle näköjään antaa teille vähän handicappiä.

Ja Tuomakselle ja joillekin muille:

En tiedä miten paljon väkeä tarkkaan mahtuu tuohon vieraspelikatsomon kahteen pääsektoriin 113-114 UGHitteluporukanne vastapäätä, mutta niissä paikallisotteluissa missä minä olen käynyt edustavat HIFK:läiset n. 60-70 % siellä istuvista. Tämän lisäksi löytyy käsitykseni mukaan kohtuullinen määrä HIFK-faneja vielä sivustosta, 112 ja 115 jossa itse olen istunut kun keskeltä ei ole löytynyt tilaa. (ylähyllyt en viitsi laskea mukaan, nehän on lähes aina puolityhjiä eniveis).

Jos noihin kahteen sektoriin mahtuu vaikkapa yhteensä 720 katsojaa (18 riviä * 20 paikkaa / sektori noin luku Areenan kartan mukaan), niin se tarkoittaa käytännössä, että siellä on n. 350-400 HIFK kannattajaa kaiken kaikkiaan.....tämä oli sitten sitä toivottua faktaa................:-)

Käypäs kysäsemässä Hjallikselta miten paljon HIFK kannattajia siellä yleensä on paikallismatsissa (sillä on varmaan statsit takataskussa), niin saat vähän mietittävää.

HIFK:n fanit erottuvatkin narrifaneista siitä, että me uskallamme näyttäytyä vierasotteluissa pää pystyssä ja ylpeinä myöskin tappion hetkellä, kun taas narrifanit uhoavat lähinnä kotiotteluissa kun menee hyvin. Tuleepa mieleen tuo 1-6 ottelu viime vuonna missä teidän glory hunter fanikatsomo tyhjentyi kolmannen erän alussa. Olipa hienoa tukea omalle joukkueelle. Vastineeksi voit käydä TPS-HIFK ketjussa lukemassa miten HIFK-fanit käyttäytyvät vierasottelussa TPS:ää vastaan.

Saas nähdä miten ottelussa käy. Ja jos menee oikein huonosti teille, voitte käyttää aikaa laskeaksenne montako HIFK-punapaitaa hallista löytyy. Itse olen estynyt tulemasta, ja uskon muutenkin, että halli on puolityhjä, mutta kukapa tietää.

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti RoopeS
...että siellä on n. 350-400 HIFK kannattajaa kaiken kaikkiaan.....tämä oli sitten sitä toivottua faktaa................:-)

Kyllähän siellä on paljon HIFK -kannattajia mutta Areenalla ovat normaalisti harvinaisen hiljaa. Heti jos HIFK on tappiolla niin huutoa ei kuulu. Muissa vierashalleissa meininki on varmasti erilaista.

Samaa voi sanoa meistä Jokerifaneistakin toki DDR-hallissa, mutta ainakin toissa lauantaina laulettiin ja kannustettiin vaikka tappiolla oltiinkin. Sääli vain että oltiin siellä E1-katsomossa mistä ei toiseen päähän hallia huudot kuulu. Mutta ei kyllä B2-katsomon kannustuskaan kuulunut E1:een.

Toivottavasti ensi matsissa korjaantuu tilanne kun Jokerifanit on saaneet varattua paikat D3 ja D4 -katsomoihin, eli päätyyn siis.

Viestin lähetti RoopeS
HIFK:n fanit erottuvatkin narrifaneista siitä, että me uskallamme näyttäytyä vierasotteluissa pää pystyssä ja ylpeinä myöskin tappion hetkellä, kun taas narrifanit uhoavat lähinnä kotiotteluissa kun menee hyvin. Tuleepa mieleen tuo 1-6 ottelu viime vuonna missä teidän glory hunter fanikatsomo tyhjentyi kolmannen erän alussa. Olipa hienoa tukea omalle joukkueelle. Vastineeksi voit käydä TPS-HIFK ketjussa lukemassa miten HIFK-fanit käyttäytyvät vierasottelussa TPS:ää vastaan.

Sitä noi vierasmatkat ja viina teettää. Muistan meiltä Jokerifaneiltakin samanlaisia tempauksia, käy vaikka katsomassa viime kevään pronssimatsin ketjua. Tuli paljon kehuja Kerhofaneilta Jokerifaneille vaikka Jokerit hävisivät 4-0. Jaksettiin kannustaa koko ottelu, annettiin hyvät aplodit HPK:lle pronssista jne. Rinkelinmäen toisen päädyn alakatsomo oli täynnä Jokerifaneja ja meininki oli kyllä hyvä.

Areenalla käy liian usein tosiaan niin että porukka katoaa jos tulee selkeästi turpaan. Onneksi sellaisia matseja ei ole juuri viime vuosina ollut. Muistan kyllä 90-luvulta pelejä DDR-hallista jolloin myös HIFK-katsomo tyhjentyi samaan malliin.

Eli hyvin pitkälti samalla lailla me kummatkin faniryhmät toimitaan, vaikka miten muuta yrittäisi väittää.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti RoopeS
HIFK:n fanit erottuvatkin narrifaneista siitä, että me uskallamme näyttäytyä vierasotteluissa pää pystyssä ja ylpeinä myöskin tappion hetkellä, kun taas narrifanit uhoavat lähinnä kotiotteluissa kun menee hyvin. Tuleepa mieleen tuo 1-6 ottelu viime vuonna missä teidän glory hunter fanikatsomo tyhjentyi kolmannen erän alussa.

Ja sitten sä heräsit?

Fiesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jerzen paikkaaja?

Viestin lähetti Jokkeri16#
Olisiko tässä miehessä nyt johtajuutta nousta tässä pelissä Jereksi Jeren paikalle?=)

Ladislav Benysek
2003-04 HIFK SM-liiga 25 0 1 1 10 -2
Yhteensä 25 0 1 1 10 -2

Ensinnäkin Benysekin ei tarvitse enää todistaa SM-liigassa yhtikäs mitään.
Kunnossa ollessaan kaveri on yksi Sm-liigan parhaista puolustavista puolustajista, ei Benyä kannata lähteä edes vertaamaan Karalahteen. Kaverit ovat kentällä aivan eri roolissa, Jore avittaa huomattavasti enemmän hyökkäystä, kun Benysekin tehtävänä on pitää oma pää puhtaana.
Tässä Beny onkin osoittanut jo aivan tarpeeksi johtajuutta, jota häneltä kaipasit. Ehkäpä vain et ole odottanut tälläista johtajuutta, vaan pisteiden myötä tullutta arvostusta. Jos olet tällaista odottanut täytyy vain todeta, että sinulla ei ole ollut käsityksen häivääkään siitä minkälainen kaveri Beny oli, kun Pena hänet hommasi HIFK:n rosteriin.

Toiseksi voitaisiin verrata hieman Hjokereiden messiasta, itse Helunaa Benyyn. Nämä kaverit ovat edes hieman lähempänä toisiaan HIFK:n ja Hjokereiden roolituksissa.
Kummankin tehtävänä on hoitaa oma pää kunnialla ja tarvittaessa autta hyökkäystä.
Benysekillä hyökkäyspeli on keskitasoa, teidän Helunalla ei edes sitä. Kun verrataan näiden kahden kaveruksen puolustustyöskentelyä, syntyvät ne suurimmat erot. Tämä ero on valovuosia näiden kahden kaveruksen välillä. Benysek on kuten jo aikaisemmin sanoin yksi Sm-liigan parhaista puolustavista puolustajista, kun taas Helge ei pysyisi edes Jukka Sepon kyydissä.

Älkääkä nyt jaffalaiset takertuko tähän +/- tilastoon. Jos kuitenkin näin teette minulla on tähänkin selitykset valmiina.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ettei menisi ihan mustavalkoiseksi, niin huomiseen matsiin lipun meikäläiselle on ostanut ifk-fani, jolle minä taas ostin lipun edelliseen ja sitä edelliseen paikallismatsiin vanhassa hallissa. Tämä ifk-fani käy harvemmin omassa hallissaan, kuin Areenalla katsomassa paikallismatseja. Tiedä häntä miksi ja väitän hänen silti olevan suht kiihkeä fani, jonka kanssa joskus on ollut kovaakin nokkapokkaa matsien jälkeen.
Toisaalta taas eräs Jokeriystäväni lähti aikoinaan tämän kaverin kanssa vanhaan halliin ifkin mestaruusjuhliin. Tämä on jo lähes käsittämätöntä. Meikäläinen veti silloin kotona Suomen pöytälipun puolitankoon.

Jindebyne

Jäsen
Ja sitten sä heräsit?

No itse olen aika kyllästynyt tähän "kummat on parempia faneja " -skabaan, mutta on kyllä pakko myöntää, että oli sieltä aika vitusti sitä porukkaa lähtenyt toisella erätauolla pois "fanikatsomosta".

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Paikallis otteluja on liikaa.

Siis mä oon ihan samaa mieltä, näistä paikallismatseista on kadonnu mun mun mielestä hohto, hyvin pian sen jälkeen ku Jokerit muutti ilmalaan...
Silloin matseissa oli oikeesti sähköä ilmassa ku molempien kotiluola oli se siperia opettaa mallin jäähalli.

Vahva tulos veikkaus... varmaa joku perus 2-2, 3-3 tai sit jompikumpi vei toista ku litran mittaa....
Jotenki kyl on kylmä rinki perseen alla....

Viimeksi muokattu:

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti RoopeS
Tuleepa mieleen tuo 1-6 ottelu viime vuonna missä teidän glory hunter fanikatsomo tyhjentyi kolmannen erän alussa. Olipa hienoa tukea omalle joukkueelle. Vastineeksi voit käydä TPS-HIFK ketjussa lukemassa miten HIFK-fanit käyttäytyvät vierasottelussa TPS:ää vastaan.

Vieraspelistä pois lähteminen kesken ottelun on eri asia kun kotiottelusta. Et voi tosissas väittää, että olis sama asia.
Mut hei, ei ny jaksais skabaa siitä, kummalla on paremat fanit.

Simonille: Jaa no, en mä mun mielestä mitenkään keskity provoilemaan näissä ketjuissa sen kummemmin. En voi muuta sanoa, jokaisella on omat mielipiteensä. Mut lasketaanko sotakirves?

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gepardi
Simonille: Mut lasketaanko sotakirves?

Tässä nyt pahemmin mitkään sotakirveet oo heilunukaan, mutta lasketaan vaan. Ugh.

Kaikkein surkuhupaisinta tässä paikallispelissä on se, että sen jälkeenkin on ohjelmassa vielä yksi samanmoinen. Nykyään tulee innostuttua melkeinpä enemmän noista Kärpät- ja TPS-matseista, vaikka turhan usein kohdataan myös turkulaiset. Loistavia lajintappajia nuo kiekkopäättäjät.

Katsaus kristallipallooni paljastaa, että pellet kaatuu huomenna 3-4 jatkoajan jälkeen.

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Simon
Nykyään tulee innostuttua melkeinpä enemmän noista Kärpät- ja TPS-matseista, vaikka turhan usein kohdataan myös turkulaiset. Loistavia lajintappajia nuo kiekkopäättäjät.

Nii-in, mutta kun päättäjien logiikka menee sen mukaan, että Hifk-Hjokerit vetää vielä 7. kerrankin kauden aikana enemmän yleisöä kuin yksikään Hifk/Hjokerit - Pelicans matsi, joten niitä ei kertakaikkiaan voi olla siis liikaa. Usko nyt vaan kun jäätävät peruskoulu-ammattilaiset niin sanovat.

Itse ottelussa lauletaan jälleen kerran tuttu viisu; "Teill' ei oo metroa", Hifk-fanien toimesta. Pelle-fanit tästä sisuuntuneena laulavat takaisin vähemmän tutun viisun "Teill' ei oo Metroa", josta puolestaan joku julli-fani ottaa HMP:t sieraimiin.

Tästä puolestaan sitten meilläpäin sisuunnutaan, ja aloitetaan laulu; "Narrit, ne on neitejä" (sävel: go west). Tämän puolestaan narrilauma palkitsee minuutin mittaisella UghUghUghUghUghUgh -tuokiolla. Sen jälkeen Sami Helenius ja Joonas Vihko ottavat matsin, jossa Jone saa lommon poskeensa. Tämä tärsky kuitenkin pistää lopultakin Jonen jyvän kohdalleen, ja hän takoo seuraavassa vaihdossa 3+2, koska Nicce on tänään jäässä. Huhujen mukaan Hjallis on jäädyttänyt Niccen paidan, joka sitten aiheutti koko heiveröisen pojan kohmettumisen.

Toisessa erässä Turunen tekee 2, Vertala sairastuvallakin ollessaan yhden, personalkompuuter ja Bjuurström hattutempun mieheen. Tämän jälkeen kaksi viimeksimainittua loukkaantuvat loppukaudeksi.

Peli on siis päätöserässä 9-5, mutta sitten astuu kehiin Kibe&Pärä shöy, josta ensimmäinen tekee 3 ja jälkimmäinen 2. Näin ollen Hifk:lle tulee murskavoitto lukemin 9-10.

Ottelun jälkeen Hjarkimo jäädyttää Hirson pelipaidan.

Ja meillä kaikilla olisi ollut niin mukavaa, jos herätyskello ei olisi soinut.

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
------------------------
Vastaavaa ei HIFK:lta löydy, vaikka laskettaisiin pari kautta yhteenkin. Kunnon hanskauksen sijasta IFK:ssa näyttää olevan tapana hankkia ottelurangaistuksia pelin jälkeen tai vidduilemalla katsojille tms. Sellaiset rangaistusminuutit ovat mun asteikolla yhtä tyhjän kanssa.
------------------------

Cobol! Älä unohda niitä Jeren kovia selkääntaklauksia! Tai alkulämmittelyssä kiekkoja naiskatsojien päähän ampumisia. Muita naisiinkohdistuvia juttuja en tässä viitsi ottaa esille, jottei tule penaltia :=)

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Toimitus
Toimituskin on herännyt ja pukaisi otteluennakon mahdollisesti stadin herruuden ratkaisevasta derbystä tänne.

Erinomainen ennakko! Näistä ketjun löpinöistä ei tule kuin huonolle tuulelle, mutta tuon luettuani ovat paikallispelivääntöfiilikset jo heränneet. Vaviskaa limuhallilaiset, minä tulen! minä huudan! joku voittaa!

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Gepardi
Vieraspelistä pois lähteminen kesken ottelun on eri asia kun kotiottelusta. Et voi tosissas väittää, että olis sama asia.

Oliko siis viimevuotinen 1-6 -ottelu Jokereille koti- vai vieraspeli? Onko Ilmalan kodikkuudessa ongelmia?

Olen hiljalleen lopettanut valittamisen siitä, että stadilainen ja ilmalalainen joukkue kohtaavat runkosarjassa liian monta kertaa. Heleniuksen taidoille kun on itse asiassa aina niin mukava naureskella.

Jokkeri16#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ugh, Ugh

Se on pelipäivä ja jännitystä ilmassa.=) Aravirta laittoi hyvät kommentit jatkoajan ennakossa, joista jokereiden täytyy olla todella varuillaan. Ei tiedä mitenpäin olis kun aravirta uhoaa hyvitystä turussa olleille IFK:n kannattajille. Kissamirri ärjyy tänään. No katsotaan mitä ensimmäinen kymppi sanoo. Ei kun peliä odottamaan ja Saarisen Pasille terkut Ugh, Ugh.

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ugh, Ugh

Viestin lähetti Jokkeri16#
Se on pelipäivä ja jännitystä ilmassa.=) Aravirta laittoi hyvät kommentit jatkoajan ennakossa, joista jokereiden täytyy olla todella varuillaan. Ei tiedä mitenpäin olis kun aravirta uhoaa hyvitystä turussa olleille IFK:n kannattajille. Kissamirri ärjyy tänään. No katsotaan mitä ensimmäinen kymppi sanoo. Ei kun peliä odottamaan ja Saarisen Pasille terkut Ugh, Ugh.

Mielestäni siinä kyllä haastateltiin Lindforsia?!

Anyway Kissimirrit raatelee tänään sen mikä se nyt oli ihan sama joukkueen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy