Jokerit-HIFK 27.1.2004 Tiistai Hartwall Areena

• 27 388
  • 290

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Alfred

IFK:n eilistä esitystäkin enemmän mua vituttaa jokereiden kannattajaryhmä. Eikä siinäkään mikään muu, kuin IFK-faneilta matkitut kannustuslaulut.
Sama paska on jatkunut jo vuosia; kun IFK:n, Bluesin sloganin sanoin, muita edellä olevat fanit päästävät ilmoille uuden laulun, saa sen saman kuulla puolen vuoden sisällä pelle-kannattajien suusta, tosin pahasti raiskattuna. Eilen listan jatkoksi pääsi Marleyn buffalo soldierista muokattu "AIAIAI"-laulu.
Ainahan se on niin ollut, että mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Mutta koittakaa nyt helvetti edes joskus keksiä jotain omaa!

Niin ja IFK:n fanit on keksinyt sen "oioioi" - laulun vai? Ootte ruotsalaisilta senkin kopioinut.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Simon
Sinäpä sen puit sanoiksi: pellefanit eivät edes ymmärrä, miksi he huutavat kaikkea sitä sontaa. Ja samaan syssyyn paljastit myös lisää eroavaisuuksia IFK- ja pellefanien välillä, eli teidän porukastahan niitä fiksuja ei löydy, joten ei muuta ku yleistämään ihan rauhassa.
Hyvä Simon,
Näytät olevan yksi pahimmista esimerkeista teidän porukasta ja jos pipoa kiristää, mene sisään ja ota pipo pois päästä.

En Kyllä ymmärrä miten te voitte olla noin yksisilmäisiä, hävisitte pelin ja sillä selvä ja jos tällä meidän porukan haukkuminen helpottaa niin hyvä on. Fiksu ihminen vain olisi hiljaa ja miettisi itsekseen miten hommaa voisi kehittää.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti hull16
Fiksu ihminen vain olisi hiljaa ja miettisi itsekseen miten hommaa voisi kehittää.

Kuten Jokeri-fanien leirissä parhaillaan tehdään. Olen kuullut luotettavilta tahoilta, että huutoa "Ugh" ollaan kehittämässä. Vaihtoehdoiksi on esitetty huutoja "Hug" ja "Guh", mutta huudosta "Ghu" päätettiin yksimielisesti luopua vielä tässä vaiheessa liian vaikeana.

Kehitysprojekti on kuitenkin saatu alulle. Ensi kaudeksi on suunniteltu rohkeita edistysaskelia, esimerkiksi huutoa "Uugh". Vaikka siinä on vain yksi kirjain enemmän kuin huudossa "Ugh", tekee se kuitenkin tilastollisesti jo 25 prosentin lisän. Ilmalassa vaikuttavat lannoitekauppiaat pitävätkin tätä lupaavana merkkinä kulutuskysynnän elpymisestä sekä Ilmalan kansantalouden ja kulttuurikoulutuksen todellisista mahdollisuuksista yltää viisivuotissuunnitelman tavoitteisiin.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Alfred
Eilen listan jatkoksi pääsi Marleyn buffalo soldierista muokattu "AIAIAI"-laulu.
Eipä tuota ole laulettu vastakun 10 vuotta joten pikkasen olet myöhäisherännäinen.

Mäkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Simon

Voitte olla suht tyytyväisiä joukkueeseenne, hjöördiksen horot, tuolla nipulla on sentään jotain mahiksia menestyä pudotuspeleissäkin, samaahan ei voi tällä hetkellä sanoa punapaitaisista stadilaisista.
Tälläisenä tyhmänä Jokerifanina jäi vähän epäselväksi tosta sun tekstistä, ollaanko me fanit vai joukkue niitä Hjalliksen huoria.
Ajattelin vaan kun mulle toi peräluukun koskemattomuus on aikas iso asia.

Itse ottelusta ei muuta kuin oli kiva nähdä kun Laine luisteli Pärssisen kiinni, nosti mailaa ja nappasi kiekon. Taitaa Pärällä olla paikat aika jumissa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mäkinen
ollaanko me fanit vai joukkue niitä Hjalliksen huoria?

Vastaus kysymykseesi: kyllä.

hull16: skutsi vastaa niinku sinne huudetaan, eli toisesta leiristä lähtee huono provo, jolloin vastakkainen leiri vastaa yhtä huonolla. Sehän tässä "keskustelussa" on ollut vallitsevana tekijänä. En lähde spekuloimaan, kuka sen ekan kiven heitti, aika tasoissahan tässä ollaan. Että eiköhän anneta asian jo olla, tänään uutta suoleen ku vanha kuolee (tässä ei nyt ollut kyse kenenkään takahjutlarista, Mäkiselle tiedoksi). Jatketaan taas helmikuun lopulla.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Alfred
Sama paska on jatkunut jo vuosia; kun IFK:n, Bluesin sloganin sanoin, muita edellä olevat fanit päästävät ilmoille uuden laulun, saa sen saman kuulla puolen vuoden sisällä pelle-kannattajien suusta, tosin pahasti raiskattuna. Eilen listan jatkoksi pääsi Marleyn buffalo soldierista muokattu "AIAIAI"-laulu.
Ainahan se on niin ollut, että mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Mutta koittakaa nyt helvetti edes joskus keksiä jotain omaa!

Ai, ai nyt taisi mennä vähän metsään. Itse en istunut fanikatsomossa ja kuulin hyvin keskemmältä kummankin päädyn huudot. Pelin lopussa ifk-katsomossa pari kaveria alkoi huutamaan "Suomi, Suomi", jonka Jokerikatsomo kuittasi tällä AIAIAI- hoilotuksella. Ymmärratkö ehkä ironian?

Muuten tuntuu kyllä idioottimaiselta kertoa vastustajan faneille, mitkä laulut tai huudot itseä vituttavat. Luullaanko ehkä, että tämän jälkeen vastustajan kannattajat siistivät suutaan vai kävisikö ehkä päinvastoin ja esim. "HATA, HATA IFK" kuuluisi jatkossa vielä lujempaa. Ei tulisi mieleenikään kertoa mitkä ifk-fanien laulut/huudot meikäläistä vituttavat.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Simon
Vastaus kysymykseesi: kyllä.

hull16: skutsi vastaa niinku sinne huudetaan, eli toisesta leiristä lähtee huono provo, jolloin vastakkainen leiri vastaa yhtä huonolla.[/B]
Sehän tassa onkin huvittavaa kun tuo käyttämäsi sana on väärässä yksikössä eli oikein sepitäisi olla vähintäin monikossa ja suomen kielioppi kun ei tunne suurempaa termi tässä tapauksessa.
Teiltä kun ei tule muuta kuin provoja ja kun on suosikki joukkueen kohdalla ifk niin suojelusenkelit ovat puolella.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Maple Leaf
Kuten Jokeri-fanien leirissä parhaillaan tehdään. Olen kuullut luotettavilta tahoilta, että huutoa "Ugh" ollaan kehittämässä. Vaihtoehdoiksi on esitetty huutoja "Hug" ja "Guh", mutta huudosta "Ghu" päätettiin yksimielisesti luopua vielä tässä vaiheessa liian vaikeana.

Kehitysprojekti on kuitenkin saatu alulle. Ensi kaudeksi on suunniteltu rohkeita edistysaskelia, esimerkiksi huutoa "Uugh". Vaikka siinä on vain yksi kirjain enemmän kuin huudossa "Ugh", tekee se kuitenkin tilastollisesti jo 25 prosentin lisän. Ilmalassa vaikuttavat lannoitekauppiaat pitävätkin tätä lupaavana merkkinä kulutuskysynnän elpymisestä sekä Ilmalan kansantalouden ja kulttuurikoulutuksen todellisista mahdollisuuksista yltää viisivuotissuunnitelman tavoitteisiin.

Sinultakin on aiemmin totuttu näkemään hyviä kirjoituksia Jatkoaikaan. Ainakin itse olen ne aina mielenkiinnolla lukenut. Nyt on tainnut taso vähän laskea. Hauskaahan tuo tietysti on. Ainakin sitä varmaan itse kuvittelee olevansa vitsikäs.

Onko kaikkien pakko lähteä tähän pikkupoikien kinasteluun mukaan?

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Vakio
Sinultakin on aiemmin totuttu näkemään hyviä kirjoituksia Jatkoaikaan. Ainakin itse olen ne aina mielenkiinnolla lukenut. Nyt on tainnut taso vähän laskea. Hauskaahan tuo tietysti on. Ainakin sitä varmaan itse kuvittelee olevansa vitsikäs.

Onko kaikkien pakko lähteä tähän pikkupoikien kinasteluun mukaan?

Vakio, olet aivan oikeassa, pikkupoikien kinasteluahan nämä suurimmalta osaltaan ovat. Toisaalta ainakaan minun sielulleni ei tee pahaa aina aika ajoin päästää itsestään hetkeksi irti tyhmä pikkupoika, joka kaivaa nenäänsä esitelläkseen löydöksiään muillekin Jatkoajan keskustelupalstalla. Lupaan kuitenkin, ettei se muodostu tavaksi, koska tylsää olisi sekin. Rock on!

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti PeteX
Ai, ai nyt taisi mennä vähän metsään. Itse en istunut fanikatsomossa ja kuulin hyvin keskemmältä kummankin päädyn huudot. Pelin lopussa ifk-katsomossa pari kaveria alkoi huutamaan "Suomi, Suomi", jonka Jokerikatsomo kuittasi tällä AIAIAI- hoilotuksella. Ymmärratkö ehkä ironian?

Itseasiassa homma meni niin, että hata IFK-huutoon vastatiin perinteisellä Suomi-huudolla, kun ette taida vieläkään tietää oletteko nyt hurreja vai narreja. Siihen vastauksena apinahäkki-huuto tuli naapuripäädystä, johon vastattiin apinat-huudolla. Siihen tuli aijaijai-vastaus, joka oli ilmeisesti kuitti meillepäin, että harmittaako kun ette ole apinoita.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rebel
Itseasiassa homma meni niin, että hata IFK-huutoon vastatiin perinteisellä Suomi-huudolla, kun ette taida vieläkään tietää oletteko nyt hurreja vai narreja...

Harri vai Nurri, siinäpä vasta kysymys?!!

Saas nähdä tekevätkö Sarasvuon rillit kam bäkin ja soiko hilmalassa (hilmby) jatkossa Jari Sillanpää entistäkin enemmän nyt Bjuströmin palattua kotiinsa. Konsernikieleksi on jo kuulemma vaihdettu ruåtsi, mutta odotan edelleen sitä tiedotetta PC:n paidan jäädyttämisestä. Hopi hopi!

Seuraavaan paikallispeliin suosittelen, että arvon landeserkut hankkivat lippunsa D-päädystä niin saattaa syntyä lisää tällaista hauskaa vuorovaikutusta ja kilpalaulantaa kun sieltä E1:stä ei kuulu eikä näy mitään.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Rebel
Itseasiassa homma meni niin, että hata IFK-huutoon vastatiin perinteisellä Suomi-huudolla, kun ette taida vieläkään tietää oletteko nyt hurreja vai narreja. Siihen vastauksena apinahäkki-huuto tuli naapuripäädystä, johon vastattiin apinat-huudolla. Siihen tuli aijaijai-vastaus, joka oli ilmeisesti kuitti meillepäin, että harmittaako kun ette ole apinoita.
Jees box, et tainnut huomata, että siellä oli samana päivänä myös peli, tosin sellainen "yksi runkosarjan peli muiden joukossa", mutta kuitenkin.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti hull16
Jees box, et tainnut huomata, että siellä oli samana päivänä myös peli, tosin sellainen "yksi runkosarjan peli muiden joukossa", mutta kuitenkin.

Jep, jokainen saa varmasti nauttia matsista omalla tavallaan. Vai miten on, ugh ugh?

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti #12
Seuraavaan paikallispeliin suosittelen, että arvon landeserkut hankkivat lippunsa D-päädystä niin saattaa syntyä lisää tällaista hauskaa vuorovaikutusta ja kilpalaulantaa kun sieltä E1:stä ei kuulu eikä näy mitään.
Itse asiassa lippuvaraus on jo lähtenyt katsomoihin D3-D4 ja sen takaan jo tässä vaiheessa, että yhtä hiljaa ei olla kuin te olitte tiistaina.

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Alfred
IFK:n eilistä esitystäkin enemmän mua vituttaa jokereiden kannattajaryhmä. Eikä siinäkään mikään muu, kuin IFK-faneilta matkitut kannustuslaulut.

Mitkä niistä on matkittu IFK:lta? Kaikissa taitaa olla eri melodia kuin teillä ja ollaan niitä kaikkia laulettu vuosia. Yksi uusi jota ollaan vuoden verran laulettu on Milanon ja Luganon tuliaisia mutta sitäkään teillä ei ole.

"Aiaiai" on tuttu jo 90-luvun alkupuolelta.

Viestin lähetti Alfred
Edit: Se "IFK on paska, paska IFK" tjsp-biisi oli muuten loistava! Taitaa olla ughittelun lisäksi teidän ainoa "oma juttunne"? Pointsit pavelle ja zerolle...Vaikkakin aika tyhmältä se näytti kun isot miehet hiljentyivät ja alkoivat selkä kentälle päin kuiskimaan muille "faneille", ja parin minuutin palaverin jälkeen saatiin aikaan tällainen helmi.

Tuollaista huutoa ei huudettu, siellä tuli "Hata IFK" ehkä kaksi kertaa sekä jonkun kerran "Kahva IFK". Ja noita nyt on huudeltu jo vuosia. Mitään palaveria ei myöskään pidetty, tietäisin aika hyvin kun melkein Paven ja Zeron välissä istun.

Tiistaina joka tapauksessa kannustus oli 90% prosenttisesti Jokereita kannustavaa, muutaman kerran tuli nuo huudot ja ehkä kerran "ugh ugh". Meteli oli muutenkin kahdessa ensimmäisessä erässä erittäin hyvää Jokerifanipäädyssä.

Mutta alkaa tulla tosiaan sellainen fiilis että ehkä pitäisi munkin lähteä noihin "Hata", "Kahva" sekä "Jungle noise" - huutoihin mukaan kun niin tuntuvat IFK-faneja ärsyttävän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy