Jokerit-HIFK 18.10 klo 18.30

• 30 986
  • 311

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Re: Re: Re: Re: No, hitto.

Viestin lähetti Johannes

Joo, näinhän se menee. Koska Kruus ei viheltänyt peliä poikki ennen maalia, tuntuu tilanne ifk-kannattajasta maalilta.

Unohdetaan jo koko juttu. Peli päättyi 6-3. Kolmen (3) maalin ero.

Saattaahan se tuntua joo. No kuten aikaisemmin on todettu, niin Kruussilla ei tosiaankaan ollut paras päivä. Ihmeellisia tuomioita, varsinkin toisessa erässä. Lehtonenkaan ei yhdessä välissä oikein hiffannut kummalle jäähy on tulossa. No sitä se teettää, kun pistetään amatöörit ammattilaiskaukaloon.

Ehkä seuraavassa HIFK-Jokerit ottelussa näemme paremaa peliä. Ehkä silloin myös vähempi määrä maaleja riittää voittoon (siis peli olisi tasaisempi) Tosin sinne minä en taida päästä kattomaan seuraavaa ottelua :-(

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: Re: No, hitto.

Viestin lähetti narri

Ihmeellisia tuomioita, varsinkin toisessa erässä. Lehtonenkaan ei yhdessä välissä oikein hiffannut kummalle jäähy on tulossa. No sitä se teettää, kun pistetään amatöörit ammattilaiskaukaloon.

Jep, olin näkevinäni toisessa erässä legendaarisen, aika harvoin nähtävän tapahtuman, jossa molempien joukkueiden veskarit lähtivät iloisesti luistelemaan aitiota kohti, kun Kruusin pilli soi. Kenelläkään ei ollut aavistustakaan, että kummalle ryhmälle jäähy tuli kahden pelaajan osuessa toisiinsa tahattomasti. (Muistaakseni jäähy tuli sitten HIFKille juuri tästä tilanteesta, mutta sehän ei ole olennaista)

Hei jätkät jumalauta! Mä muistin yhtäkkiä unenomaisesti ajat, jolloin 3 maalia vieraissa Nikereitä vastaan olisi taannut pomminvarmasti ainakin pisteen!! No, sitten heräsin ja join lasillisen grappaa.

K

kangaroo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, hitto.

Viestin lähetti JHag
3 maalia vieraissa Nikereitä vastaan

Hmpph.. Nikereitä ?? Nih.. tähän asti tuota nimeä on tainnut käyttää vain eräs turkkuslainen ala-astetta käyvä koulupoika.. jotenkin tökkii..

Itse en tunne tarvetta käyttää "rakkaasta" naapurista kummempia liikanimiä, se on vaan IFK.

Heh, hjuumor and piis, man.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, hitto.

Viestin lähetti kangaroo

Itse en tunne tarvetta käyttää "rakkaasta" naapurista kummempia liikanimiä, se on vaan IFK.

Heh, hjuumor and piis, man.

Sano jullit vaan! Olen kyllästynyt sanaan narrit ja Nikerit (huom! isolla kirjoitettuna) on mielestäni ihan kohtuullisen toimiva väännös. Tietenkin, jos sitä käytetään Turussa, niin asia menee uuteen harkintaan.....Itse olen sitä ylpeämpi HIFKistä, mitä enemmän nimiväännöksiä siitä kuulen. Se todistaa, että rakkaalla lapsella on monta nimeä. Lahjattomalla lapsella on sitten vain yksi nimi. Esimerkiksi mikkoalatalo

K

kangaroo

Öh.. julli-sanan alkuperää en ole koskaan ymmärtänyt, joten sitäkin vierastan. Mutta sen verran täytyy korjata, että turkkusessa JS taitaa käydä jo ylä-astetta ei siis ala-astetta. Jos sillä nyt paljon eroa on...

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, hitto.

Viestin lähetti JHag

Itse olen sitä ylpeämpi HIFKistä, mitä enemmän nimiväännöksiä siitä kuulen. Se todistaa, että rakkaalla lapsella on monta nimeä. Lahjattomalla lapsella on sitten vain yksi nimi. Esimerkiksi mikkoalatalo

Olen kanssasi samalla aaltopituudella. Mitä enemmän keksitään nimiväännöksiä sen hauskempaa. Onko muuten millään muulla joukkueella ihan virallisia antisivuja kuin Jokereilla? Tuntuu hyvältä kannattaa joukkuetta, jota vihataan niin paljon että joku päättää perustaa ihan antifanisivut. Kannattukseni ei voi mennä hukkaan.

-Papa-

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, hitto.

Viestin lähetti JHag

Lahjattomalla lapsella on sitten vain yksi nimi. Esimerkiksi mikkoalatalo

Ei muuten pidä paikkaansa. Mikko Alatalon nimi on esiintynyt ulkomailla levyn kannessa myös muodossa Mike Downhouse.
Sori, täysin asiaan kuulumaton viesti.

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Papa

Onko muuten millään muulla joukkueella ihan virallisia antisivuja kuin Jokereilla? Tuntuu hyvältä kannattaa joukkuetta, jota vihataan niin paljon että joku päättää perustaa ihan antifanisivut. Kannattukseni ei voi mennä hukkaan.

-Papa-

Nohh... Raha, valta ja menestyshän ovat saaneet kateutta aikaan jo kautta ihmiskunnan historian. Mutta mitä v*tun väliä sillä on. Porskutetaan me vaan sarjakärjessä ja annetaan muiden painia keskenään pohjasakassa!

ps. ei sitten tarvitse kenenkään vetää koko pussillista niitä pakasteherneitä nenään. OK?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Papa: En tiedä onko HIFKillä virallista antifanclubia, mutta eräs työtuttavuuteni Turusta kuuluu ainakin paikalliseen anti-HIFK yhteisöön. Kuulen usein -ehkä vähän turhankin usein- heidän jutuistaan. Kerran he olivat väsänneet TPS-HIFK matsiin vaivaa nähden katsomolakanat ruotsiksi ja myös vittuilleet pelkästään ruotsiksi. Sain myös useita "olemme kesälåmalla" sekä "sommartiden hej hej" tekstiviestejä heiltä, kun HIFK jäi pleijareiden ulkopuolelle. Loistavaa meininkiä.

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, hitto.

Viestin lähetti Papa

Onko muuten millään muulla joukkueella ihan virallisia antisivuja kuin Jokereilla?

Taitaa niitä olla jo aika monellakin, enemmän ja vähemmän tunnettuja. Yksi kuitenkin elää ja voi hyvin: http://internettrash.com/users/assat/

Virallinen anti-Ässät fanclub. Onko meissä "kovissa" punapaidoissa sitten jotain...?

Ihan asiasta kolmanteen, mikä vittu täällä on kaikilla mikkoalataloa vastaan??? :-) Mike Downhouse... putosin kyllä ihan täysillä... :-)

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos hassujen/vähemmän hassujen nimiväännöksien määrä kertoo jotain joukkueen suosiosta niin ei taida olla Bluesin voittanutta Suomessa...

Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä vähän jälkiviisastelua

Tän päivän Uuget koff.netissä kertoo taas omaa stooriaan perjantain paikallisväännön "käännekohdasta" (kaikkitietävän The Apen aatoksia mukaillen...). Kyseessä siis tietenkin IFK:n hylätty kavennusmaali, johon K. Lehtonen antoi oman kommenttinsa:

"Lehtonen myönsi osuman oikeutetuksi.

-Niinpä ja siltä se näytti videoltakin... mutta erotuomareita tarkkaileva näki heti tilanteen ja oli tuomarin puolella, kuten on aina.... tapahtuu mitä vaan."

Halusinpa vaan tuoda tämänkin näkökulman esiin, vaikka itse matsin lopputuloksesta ei olekaan epäselvyyttä. Jos tämä ei muuta kerro, niin kenties jotain pelaajien suhtautumisesta tuomarointiin SM-liigassa...??

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy