Viestin lähetti Johannes
?? No comments, enää. Taitaa tosiaan olla aika poistua tästä ketjusta.sori vaan chat, modet
HUOH !
Viestin lähetti narri
Juu, palaillaan astioihin seuraavan paikallisottelun jälkeen, kun alat taas ruikuttamaan sitä, kun Jokerit pelaa liian hyvin, että hifk:lla ei ole mahdollisuutta voittaa.
Viestin lähetti Senior
Pakko puuttua!
Hyvä narri. Sä krisoidessas et sitten ole hirveästi lukenut Johanneksen kirjoittamia otteluviestejä/tekstejä? Lues. Muodosta kantasi viittaamaasi kirjoittajaan sen jälkeen. Let me know, kun olet vähän selaillut, jooko? Odotan vastaustasi.
Viestin lähetti Mike
Ihan uteliaisuuttani täytyy kysyä, että mitenkäs jonkun henkilön vanhojen viestien pitäisi vaikuttaa siihen millaisen käsityksen saa uusimmista - ja ennen kaikkea miksi?
Viestin lähetti Senior
Mike, tiedät jo kysyessäsi.
Jos Johannesta kirjoittajana syytetään ruikuttajaksi / osaamattomaksi, ollaan, minun mielestäni (<-), hukassa. Oletin narrin aktiivisena kirjoittajana seuranneen Johanneksen 'käsialaa'.
Ruikuttaako Sinun mielestäsi Johannes, että Jokerit aina voittaa, eikä meillä ole mahiksia? Luet Johanneksen ns 'ruikuttajiin'? Kamoon, mään.
Sun siirto. Tän jälkeen kirjoittakoon mies itse omasta puolestaan.
Viestin lähetti Mike
Mistä moinen vainoharha?
Viestin lähetti Simon
Viime pelit ovat olleet IFK:lta sellaista räpellystä, että tänään voisi yrittää sekoittaa narripakkaa täysin uudella taktiikalla. IFK saisi laittaa homman kerralla plörinäksi, taklata kaikkea (paitsi punaista) mikä liikkuu, harrastaa jatkuvaa pikkusikaa ja välillä vähän isompaakin. Samaan syssyyn voisivat haistatella narriyleisölle ja esiintyä muutenkin kentällä kuin karjalauma. Hullua luistelua, helvetisti laukauksia vähän joka paikasta, törkeen kovaa ajelua ja raivoisan aggressiivista maalineduspeliä molemmissa päissä.
Vaikka tulis turpaan tyhmien jäähyjen muodossa, olis varmaan ainakin pienoinen herätys koko joukkueelle, heittäisivät kolmen edellisen pelin kaltaisen hissuttelun romukoppaan ja lähtisivät tappomeiningillä narrien kaatoon.
Perkele.
Viestin lähetti Rebel
Mikäs tämä banaaniryhmä-läppä oli? Jotain Paveaaneille lahjoitettua vai?
Juu, saatte Teemun mukana Domin ja Karyan. So not. Jokerit oli parempi, mutta tuomarista on pakko sanoa kommentti. "Jos ei kantti riitä suojelemaan munia, miksi alkaa edes hautojaksi?" Kruus oli munaton ja allekirjoittanut on pistänyt nimen muistiin. Leikkiä saa, mutta mestis on leikkiä varten. Annetaan ammattilaisten hoitaa liigapelit, joohan...Viestin lähetti Pete 62
Jos vaikka Teemu pelaa tulevan änärilakon aikana Jokereissa, vaadin maali/ottelu tahtia. Samoin kaikilta joilla pitäisi olla Jokeri- eikä fyffesydän.
Viestin lähetti Senior
Hyvä narri. Sä krisoidessas et sitten ole hirveästi lukenut Johanneksen . Let me know, kun olet vähän selaillut, jooko? Odotan vastaustasi.
Viestin lähetti narri
Mietin vaan, että mitä tämä Johannes kirjoittaisi siinä tilanteessa, jos Jokereista vaikkapa Aalto olisi taklannut kiekottoman HIFK puolustajan, vaikkapa Z:n pukukoppiin?
Tosin kyllä tämä Johannes oli myös toisessa asiassa väärässä. Hänen mielestään HIFK teki 4 maalia, mutta myönsi kuitenkin, että tämä neljäs 'maali' ei ratkaissut ottelua.
Viestin lähetti Johannes
HIFK teki 4 maalia. Maalin hylkäys oli väärä ratkaisu. Ifk:n pelaaja ei ollut alueella, kun kiekko laukaistiin maaliin.
Viestin lähetti Trancezz
.. mutta hieman offtopicina voisin kysyä, että kun siellä oli eräs kotkalainen hifk-fani joka oli kotkasta tullut katsomaan tätä kyseistä matsia ja hänellä oli risunvarressa hifk:n lippu,niin kuka saatanan valopää hifk-fani alkaa aukomaan hänelle päätään?! Juttelin kaverin kanssa erä tauolla ja rento sälli olikin ja ihmetteli todella paljon miksi saman joukkueen kannattajat häntä haukkuivat..no sanoin, että jotkut ovat niin itseensä täynnä, etteivät hyväksy kuin keskustassa asuvia ihmisiä, ei itä-helsinkiläisi eikä maalaisia. Hän ei voinut asiaa ymmärtää enkä ymmärrä minäkään. Ei tuossa ole mitään järkeä jos kyseinen valopää on jatkoajan kirjoittaja ja lukee tämän jutun niin pyytäisin, että jätä mölyt mahaasi!!
Viestin lähetti Le Banner
.. Juuri tuollaisia mainitsemiasi paskahousuja inhoan.
Heitä ei ole paljon,mutta yksikin tuollainen vässykkä pystyy aiheuttamaan paljon harmia.
Viestin lähetti Lapanen
No, kiitos tiedosta.
Minä kun en kolminkertaisen Jumbotron-uusinnankaan jälkeen saanut tolkkua siitä, että oliko se Simi vielä veskarin alueella tai viivalla (viivahan pitää ylittää kokonaan ennen kuin alueelta ollaan ulkona) siinä vaiheessa kun kiekko läpsähti maaliin. Muutenhan kaveri oli ehtinyt päivystää Lehtosen reviirillä jo pitkään.
Hyvä että tämäkin asia selvisi.
Viestin lähetti Pate 00
Huoh. Sälli "istui" edessäni - saapui paikalleen kun 34 minuuttia oli pelattu, ja lähti muuten takaisin baarin vajaat kolme minuuttia myöhemmin. Risulle naureskelin jo aiemmin nähdessäni tyypin horjumassa viereisessä katsomossa, ja tulihan siitä saunavihdasta pistettyä hyväntuulista kuittiakin.
Valopää-kohtaukseni: heppu kaivaa kännykkänsä, ja nousee seisomaan eteeni puhuessaan kun matsi on käynnissä. OK juttu jos olis tiukka tilanne päällä, uskotteko että olen itsekin noussut tuolistani pelin tuoksinassa. Mutta kun heppu seisoskelee kylki kentälle päin huutaen luuriinsa "wuittu mä oon ghäännisä", pidän ihan kohtuullisena että 10 sekunnin kainalosta kurkistelun jälkeen avaan tyypille tuolin ja pyydän "voisitko istua, peli on käynnissä?" Kaverimme kääntyy ympäri nyrkit pystyssä "käykshä vittuilee omille shattana" Vieressäni istunut kanssakatsoja otti kiinni toisesta olkapäästä ja pisti istumaan penkkiinsä, jonka jälkeen välillämme ei tapahtunut enää mitään.
Kuinka valitettavaa että olen pahoittanut IFK-fanin mielen paskahousu-käytökselläni, joudunko ensi kerralla tiedustelemaan mistä edessäni seisova juoppo on kotoisin ennenkuin voisin pyytää tyyppiä istumaan paikalleen? Edelleenkään en tosiaankaan vaadi että koko matsin pitäisi istua kuin kirkossa, mutta jos tilanne vaatii fiilistelyä, jonkun verran pitäisi ajatella takana olevia ihmisiä. Mielestäni ei ollut riittävä syy kun piti vilkutella baariin vilkaisemattakaan kaukalon suuntaan, itse kuitenkin halusin nähdä mitä matsissa tapahtui.
Eniten pahoittelen sitä että tällainen wannabe-vässykkä-fani on aiheuttanut paljon harmia jopa toisille kirjoittelijoille!
Viestin lähetti Trancezz
OK. Kaveri on kyllä sitten minulle puhunut palturia, koska sanoi, että sitä alettiin lyömään ja haukkumaan kun se asui kotkassa. No puhuin vain sen puolesta mitä itse kuulin. Pahoittelen tätä suuresti. Ei tapahdu enää.
Viestin lähetti Johannes
Tämä on jo niin off-topicia kuin voi ikinä olla. Minusta näytti, että Simicek oli alueen ulkopuolella, kun maali laukaistiin.
Peli päättyi 6-3. Kolmen (3) maalin ero. Se siitä.
Viestin lähetti narri
Minun puolestani tämä keskustelu on loppuun käsitelty.
edit: siitähän olemme samaa mieltä, että Simicek seikkaili Lehtosen maalin edustalla monta sekunttia, eikä häntä sinne Jokeri-pelaaja työntänyt. Jo ennen laukausta tuomarin olisi pitänyt viheltää peli poikki. Luulen, että Kruusilla kävi mielessä, että nyt mä vihellän, mutta ei kerinnyt viedä pilliä suuhun, kun kiekko oli maalissa. Siksi hylkäämistuomi tuli ilman ajatuskaan mistään muusta ratkaisusta.