Re: Re: Huomio...
Viestin lähetti Seti
Jeps. Pisti silmään että mitä pirua siellä oikeassa laidassa kolkutetaan. Muilla toinen jalka pukukopissa (kuten pitää) niin yksi kopauttelee mailaa jäähän, ei kovaa mutta kuitenkin.
Tosi turha tuo siniviivarituaali tässä vaiheessa sarjaa.
Painukoot koppiin vaan.
Oletko kuullut ikinä hyvästä häviäjästä?! Tai ylipäätänsä mistään muustakaan urheilullisuudesta?
Itse peli oli täysin Jokereiden, Ifkillä ei minkäännäköisiä mahdollisuuksia tässä pelissä/sarjassa. Oikea joukkue tulee menemään välieriin. Onnittelut siitä!
En tiedä oliko Daven veto pois maalilta Alpolta vain keino herättää joukkuettaan vai loukkaantuiko Stathos jossain tilanteessa? Jos se oli yritys herättää jengi se tapahtui monta kymmentä ottelua liian myöhään. Enkä nyt tarkoita että Laaksoharju olisi pitänyt vaihtaa aina maaliin herätyskeinona, vaan ylipäätänsä jotain, mitä tahansa, herätyskeinoa.
Ei voi millään olettaa että jos jengissä on vain 3 käsiparia, joilla voi tehdä muutakin kuin runkata, että voisimme pärjätä mitenkään pitkässä juoksussa. Tämä niin sanottu fyysinen ylivoima menee täysin harakoille tämän myötä. Eikä meillä itseasiassa taida edes olla mitään fyysistä ylivoimaa!?!
Toivottavasti ensi kauden joukkueen kokoaja hankkii jengiin taitoa/kovuutta samassa paketissa, jotta ei tarvitse katsella sitä kun esim. joku Laine,saatuaan kiekon, heittää sen päätyyn ja yrittää itse puskea lihamuurin läpi. Jalat käy kuin mustalaisen Rolex, mutta mitään ei tapahdu.
Ifkin peli oli mielestäni eilen aivan hirveää katseltavaa, oikeastaan samanlaista paskaa se on ollut koko kauden ajan(pari poikkeusta).
Vaikka myös minä olen paljon parjannut Hirsoa täällä ,niin mun mielestä se on ollut Hifkin paras,Järvisen ohella, "juniorikaartissa"
Ihan ookoo kädet, kokoa, röyhkeyttäkin löytyy jonkin verran. Yksi huono puoli että kädet/staga tahtoo nousta taklauksissa, samoin kuin Mrazekilla, aivan liian ylös.
Ilpo, miksi käytät itsepintaisesti Häppölää aloituksissa?!!
Sinä keltahaalarinen, läskiposki jokeri-fani, joka hilluit siellä katsomossa, tee jotain itsellesi. Vaikutat todella fiksulta kaverilta, joka vissiin pitää muille esiintymisestä!? Urpo