Ollaanko taas järjestämässä Turkuun stoge reissua? Voi olla et jossakin ollu maininta, mutta enhä mä sitä ole huomannu.
Katoppa viestit 607 ja siitä pari eteenpäin. Reissu on tulossa siis.
Ollaanko taas järjestämässä Turkuun stoge reissua? Voi olla et jossakin ollu maininta, mutta enhä mä sitä ole huomannu.
http://www.youtube.com/watch?v=foWmHpZBuCQ
Kertokaa tietämättömämmälle. Katoin hetken ifk:n videota Turun reissulta ja huomio kiinnitty kohtaan noin 2:20. Onko ifk:lla ollut pidempäänkin tapana kiittää/huudattaa faneja noin pelin jälkeen vai taasko otettu mallia sieltä missä se asia on osattu tehdä jo vuosikaudet?
No totahan tekee kaikki joukkueet, eli ei sitä kukaan ole kopioinut keneltäkään. Eipä vielä ole tullut vastaan sellaista tilannetta, jossa voittoisan matsin jälkeen ei kiitettäisi kannattajia.
Nyt meinasinki nimenomaan tota Husson johtamaa loppuhuudatusta tossa kiitoksia ennen. Sama mitä tekee Jokerit pelien jälkeen fanien edessä, yksi pelaaja muitten edessä ekaks se huudatus ja sit kiitokset ja taputukset pelaajilta yleisölle. Oon mä nyt jonkunverran pelejä tässä ehtinyt vuosien varrella kattoa, mut en muista et olis osunu silmään sama huudatus-kiitos-rutiini muitten joukkueitten kohalla. Toisaalta, eipä mulla yleensä oo tappion jälkeen tapana jäädäkkään kattomaan halliin vastustajajoukkueen fiilistelyjä, vaan lähen aika nopeesti summerin soitua vittuuntuneena ulos.
Samaa meinasin myös itse. Samanlaista huudatusta mitä pelaajat tekevät EP:n edessä voitetun ottelun jälkeen on muistaakseni monen muun joukkueen fanit ja pelaajat tehneet jo silloin, kun meidän pelaajien ''kiitosrituaali'' oli lähinnä taputtaminen päädyn suuntaan.
Tuo kuvio mitä videolla näkyi on niin yleinen ilmiö kaikkialla, että ei voi oikein kopioinnista puhua.
Kävin vastaamassa parhaani mukaan. Ihan asiallinen ja hyvin laadittu kysely, mutta yksi pieni ongelma minulla oli. Muistaakseni kysymys 18 tai jotakin ja siitä eteenpäin kysyttiin erilaisten matkojen houkutteluvuuta. Minusta niillä hinnoilla tasan jokainen vaihtoehto, ehkä jotakin lento-matsi-lento takaisin vaihtoehtoa lukuun ottamatta oli erittäin mielenkiintoinen. Jos edes suunnilleen noilla hinnoilla voidaan vaikkapa junareissuja järjestää niin aivan takuulla olen mukana aina kun aikataulu sallii.Käykäähän vastailemassa Eteläpäädyn KHL-vierasmatkakyselyyn! Hyvä ja tärkeä asia kerätä aktiiveille jo nyt kylliksi ennakkotietoa mahdollisista kiinnostuksista KHL-matkailua kohtaan. Luonnollisesti varmasti jengi värittää odotuksiaan vähän yläkanttiin mutta eiköhän nuo anna kuitenkin tuloksina paljon apua järjestelijöille kuitenkin.
Jälkimmäistä käytiin capojen kanssa eilen testailemassa Areenan pohjoispäädyssä kun EP:ssä rakennettiin Volbeatin keikkaa. Huomenna pitäisi olla käytössä jos ei mitään ongelmia tule enää vastaan. Saa nähdä miten toimii. Menee varmaan kyllä pari ekaa matsia vähän opetellessa äänensäätöjä ja onhan toi capoillekin uusi tilanne.Tuomas tai Kennel: Voisittekos hieman avata, mikä tuo miksauspöytä on Eteläpäädyssä? Onko kyseessä se kaivattu "kuuma linja" Amandan ja capojen välillä kenties se kajarisysteemi huutojen kalibroimiseksi, josta oli joskus puhetta?
Saa nähdä miten toimii.
No mitenkäs pelitti? Vai pelittikö edes?
Eiks jengii voi psyykata kovempaan kannattamiseen muuten kuin huutamalla ''Poikki, poikki, poikki.... SAAATANA!'' Aivan järkyttävän iso myötähäpeä iskee, kun pitää käyttää vittua ja saatanaa koko ajan. Se vaan särähtää aika voimakkaasti korviin ja pikemminkin latistaa fiilistä.
Uuh, ei se meno millään päätä silittämällä siitä nouse. Mielestäni asiallista palautetta, ei niitä pidä moittimisia pidä henkilökohtaisesti ottaa.
Toi chantti on toiminut vieraspeleissä aivan loistavasti, joten kyllä sitä jonkun aikaa kannattaa yrittää Areenallekin tuoda. Siinä on kuitenkin kaikki toimivan chantin elementit "Minä-me-Jokerit" -vuoropuhelun tyyliin. Kunpa vain Areenallakin pääty vastaisi capolle samalla voimakkuudella kuin vierasmatseissa.Tuo ''Helsingin Jokerit'' -huuto kuulostaa tosin melko huonolta.
Veikkaan, että HIFK-matsin kaltaista koko EP:n kokoista huutoa ei tule enää toista tällä kaudella (ellei vika runkkarimatsi Kärppiä vastaan), joten toivotaan ettei capot turhaudu huutelemaan rumia, vaan pystyvät keskittymään tärkeään työhönsä.