Jokerit fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 261 090
  • 919

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyseessä on yksi Jokereiden SM-liigauran viimeisistä suurista reissuista - tätä ei kannata missata!

Tuli tuosta kohdasta mieleen; onko suunnitteilla järjestää vikaksi reissuksi jokin aivan megalomaaninen invaasio jonnekin päin? :)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kyseessä on yksi Jokereiden SM-liigauran viimeisistä suurista reissuista - tätä ei kannata missata!

Tuli tuosta kohdasta mieleen; onko suunnitteilla järjestää vikaksi reissuksi jokin aivan megalomaaninen invaasio jonnekin päin? :)

Eikös tuota 25.1. tulevaa Töpselimatsia olla lupailtu stoge-super-hyper-2000-messiin-reissuksi? Näin mä ainakin olen merkannut kalenteriini.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Käsittämätöntä paskaa jos jotain lärpyttimiä on Areenalle tulossa. Näinkö vähän kannattajien näkemyksiä oikeasti kunnioitetaan toimistolla?
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Käsittämätöntä paskaa jos jotain lärpyttimiä on Areenalle tulossa. Näinkö vähän kannattajien näkemyksiä oikeasti kunnioitetaan toimistolla?

Kai nämä on näitä puhallettavia tötsiä joita hakataan yhteen. Jos muutamalle LAPSELLE tällaiset jaetaan yhdessä matsissa niin ei haittaa.

Uskon ettei tämä tule tavaksi.

p.s. Itse vihaan lärpyttimiä yms. ulkoisia äänentuottajia yli kaiken.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Eikös tuota 25.1. tulevaa Töpselimatsia olla lupailtu stoge-super-hyper-2000-messiin-reissuksi? Näin mä ainakin olen merkannut kalenteriini.
Joo, mutta maanantain palaverin jälkeinen tieto on se, että nuo suunnitelmat eivät kuitenkaan tule onnistumaan. Jätetään vielä kuitenkin takaovi auki jos muutoksia tulisi.

Eli luultavasti tulee olemaan viime vuoden tyylinen setti. Toki dösiä voidaan saada matkaan niin paljon kuin halukkaita on lähdössä, joten ihmismäärältään varmasti aika huikea.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Uskon ettei tämä tule tavaksi.

Kun pirulle antaa pikkusormen, se vie koko käden. Toki jokainen saa uskoa mitä haluaa, mutta minä luulen että lärpyttimet tulevat vähitellen yleistymään, varsinkin kun KHL:ssä Eteläpäädyn tunnelma tulee luultavasti olemaan entistäkin vaisumpi kun osaa vakioporukasta ei enää kiinnosta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
"-Jokerit on paljosta kiitollinen kauden 1972-73 joukkueelle, joka teki upeilla otteillaan seurahistoriaa. On mahtavaa saada suuri osa tästä ryhmästä Areenan jäälle tervehtimään tämän päivän jokerijoukkuetta sekä seuran kannattajia, iloitsee Jokereiden puheenjohtaja Hjallis Harkimo." Linkki Jokerit.com - Uutiset

Näin se maailma muuttuu. Minulla, ja varmaan monella muullakin vanhalla fanilla, on ollut se käsitys, että Hjalliksen mielestä Jokereita ei ollut olemassakaan ennen häntä. Tästä hyvänä esimerkkinä kattoon nostetut paidat. Taitaa olla pitkästä aikaa paikka mennä lauantaina metsästämään nimmaria: Tumba Turunen, se ainoa oikea #17.
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hei hyvät naiset ja herrat! Tai ehkä enemmänkin herrat.

Marraskuu, eli perinteinen viiksenkasvatuskuu, on jälleen ovella. Lähdetäänkö Jokerifanit tai Eteläpääty -porukalla messiin Movemberiin?

Tänne ryhmä pystyyn, naamat sileäksi ja kuva eetteriin. Sivulta löytyy jo Bluesin, Tepsin, Ilveksen, Pelicansin, Kalpan ja Saipan jengiä.

Linkki vie Movemberin suomenkielisille nettisivuille.

http://fi.movember.com/mospace/network/view/id/29905
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Onko tuohon TPS-Jokerit matsiin 25.1.2013 mistäpäin liput Onko se G KATSOMO, vai E katsomo? Ajattelin ostaa liput suunnilleen samasta paikkaa.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari kyssäriä koskien Eteläpäätyä.

Jossain oli muistaakseni maininta, että EP oli viime kaudella joka matsissa loppuunmyyty ja todennäköisesti sama pätee tähänkin kauteen. Todellisuudessa katsomossa on tilaa yllättävänkin paljon, eikä nyt puhuta mistään hajapaikoista, vaan tälläkin hetkellä Jokerit-Tappara -matsissa on EP:ssä melko väljää. Mistä tämä johtuu; onko siellä halpojen kausarien perässä jengiä, jotka eivät käy kuin murto-osassa matseja?

Entä mihin on kadonnut ääni? Kukin tietysti tekee mitä haluaa, mutta ollut ihan silmiin(korviin)pistävää muutamassa näkemässäni matsissa, että huutajia tuntuu olevan enää pieni posse ja loput vain taputtavat mukana. Edelleen jotain KHL/Karalahti-kitkaa vai mikä on homman nimi?

Ei niinkään ole tarkoitus kritisoida, joskin jaksan aina ihmetellä fanikatsomoon meneviä tyyppejä, jotka eivät ääntään käytä (saati käy matseissa, vaikka kausari taskussa).
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Pari kyssäriä koskien Eteläpäätyä.

Jossain oli muistaakseni maininta, että EP oli viime kaudella joka matsissa loppuunmyyty ja todennäköisesti sama pätee tähänkin kauteen. Todellisuudessa katsomossa on tilaa yllättävänkin paljon, eikä nyt puhuta mistään hajapaikoista, vaan tälläkin hetkellä Jokerit-Tappara -matsissa on EP:ssä melko väljää. Mistä tämä johtuu; onko siellä halpojen kausarien perässä jengiä, jotka eivät käy kuin murto-osassa matseja?

Entä mihin on kadonnut ääni? Kukin tietysti tekee mitä haluaa, mutta ollut ihan silmiin(korviin)pistävää muutamassa näkemässäni matsissa, että huutajia tuntuu olevan enää pieni posse ja loput vain taputtavat mukana. Edelleen jotain KHL/Karalahti-kitkaa vai mikä on homman nimi?

Ei niinkään ole tarkoitus kritisoida, joskin jaksan aina ihmetellä fanikatsomoon meneviä tyyppejä, jotka eivät ääntään käytä (saati käy matseissa, vaikka kausari taskussa).

Toihan on ollut jo monene kauden ajan tuttu ilmiö, että ''loppuunmyydyssä päädyssä'' on tyhjää tilaa. Se varmasti selittyy juurikin osittain tällä, että kaikki kausarin omistajat eivät käy mestoilla. Itse en vuorotyön takia pääse arkena aina matsiin mutta kausari löytyy silti lompakosta.

Tosta äänestä olen kyllä vähän eri mieltä. Kiimamatseissa meno on huikea mutta ei ainakaan omaan korvaan arkipeleissä ole aikaisemminkaan mikään infernaalinen huuto ollut. Toki mainitsemasi kaksi seurajohdon isoa mokaa ovat karkottaneet joitain äänekkäitä kannattajia mutta capojen paluun jälkeen tunnelma on kuitenkin selvästi parantunut ja esimerkiksi lauantaina oli ajoittain todella hyvää ääntä päädyssä.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor

Sulla on korvissa häikkää! Samalla volyymilla sieltä sitä ääntä tulee perusmatseissa kuin aikasemminkin. Kannattaa muistaa, että ennen (about >2010) näissä Tiistaitorstaisaipakalpoissa ei ollut juuri mitään kannustusta. Enemmänkin sitä volaa pitäisi tietenkin lähteä tuosta massasta. Keskisektorissa on kuitenkin niin paljon porukkaa, mutta huutajia todella vähän. Sinne pitäisi saada joku ryhmä ottamaan ympärillä olevaa porukkaa messiin.

---

Lelandille chanttia!
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sulla on korvissa häikkää! Samalla volyymilla sieltä sitä ääntä tulee perusmatseissa kuin aikasemminkin. Kannattaa muistaa, että ennen (about >2010) näissä Tiistaitorstaisaipakalpoissa ei ollut juuri mitään kannustusta. Enemmänkin sitä volaa pitäisi tietenkin lähteä tuosta massasta. Keskisektorissa on kuitenkin niin paljon porukkaa, mutta huutajia todella vähän. Sinne pitäisi saada joku ryhmä ottamaan ympärillä olevaa porukkaa messiin.
Viimeksi Jokerit-KalPa -matsissa sen yksittäisen KalPa-äijän huudot kuuluivat yli Eteläpäädyn huutojen (istuin ylhäällä about keskellä hallia, kuitenkin lähempänä EP:tä). Sen jälkeen on tullut TPS- ja Tappara -kotimatsit missattua, joskin nettilähetysten avulla on ehtinyt seuraamaan osat peleistä. Niiden avulla ei ihan järjettömiä johtopäätöksiä voi äänenvoimakkuudesta vetää, mutta sen nyt ainakin, että huudot hukkuvat taputusten sekaan about heti.

Hieman harvemmin kun ehtii livenä katsomaan matseja, erot tunnelmassa huomaa paremmin, kun ei ehdi "tottua" mihinkään. Viime kaudella oli paikoin erinomainen fiilis perusmatseissakin, KalPa-peli ainakin niihin verrattuna oli tosi vaisua ja huutajien määrä siinä ihan oikeasti tosi pieni. Lisäksi huutojen rytmittömyys on taas palannut takaisin (sen kuulee netin kauttakin), mutta siihen loputtomaan suohon ei jaksa nyt paneutua. :)

Kiitos kuitenkin niille, jotka matseissa käyvät ja pitävät tunnelmaa yllä pelistä toiseen!
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit - tap-tap-tap! Kerrankin oikein!

On muuten mennyt jokaisessa tän kauden matsissa, missä on ollut capot mukana. Suurin osa Jokerit-huudoista menee ''oikealla'' tavalla, mutta kyllä se kiima-Jokerit kuuluu myös aina välillä. Ei se mua tosin hirveästi haittaa, mutta kuivuu nopeasti kasaan tuo.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
On muuten mennyt jokaisessa tän kauden matsissa, missä on ollut capot mukana. Suurin osa Jokerit-huudoista menee ''oikealla'' tavalla, mutta kyllä se kiima-Jokerit kuuluu myös aina välillä. Ei se mua tosin hirveästi haittaa, mutta kuivuu nopeasti kasaan tuo.

Päin vittua se on yleensä mennyt ei pahalla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Päin vittua se on yleensä mennyt ei pahalla.

Sama. Tänään kuuntelin kun Pate pisti jossain vaiheessa oikein ekstrapaljon huomiota siihen ohjeistukseen, minkä jälkeen homma alkoi toimia, isot plussat siitä. Keskisektorin reunalla hengaa tosin sen verran jääräpäisiä vanhan liiton kundeja, että he eivät tunnu kerran oppimaansa vaihtavan. Mun chantit käytävän toisella puolella kuihtuu aina siihen, kun siellä yksi harvinaisen kovaääninen heppu kailottaa epätahdissa lempijoukkueelleen JOKKrille.

Niin ja se hullu savolainen saakin kuulua sieltä aina välillä, äijähän on suorastaan legenda. Mä arvostan aivan helvetin paljon sitä se omistautumista. Joskin sen arsenaali on kyllä pienentynyt; Nykyään sillä on vaan kaksi eri variaatiota "KalPa"-huudoista. Ysärillä se tuli Nordikselle ja ihan pokkana kuittaili yläkatsomosta kotijoukkueen faneille, kun nämä kannattivat omiaan, mallia "JOKERIT" ("haisee"), "JOKERIT" ("haisee") jne.

Musta tulee isona samanlainen!
 
Viimeksi muokattu:

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa tasoa se on ollut jokaisessa matsissa, joka pelissä onnistuu joskus.

Tuo "Jokerit" -huuto oli ainoa asia, joka katsomossa onnistui niissä kauden ensimmäisissä matseissa. Nyt se on taas nopeutunut "jokr" -muotoon. Siellä on muutamia tyyppejä, jotka huutavat pelkän "JO" ja taputtavat siihen heti perään. Tämä on kyllä omiaan lisäämään chantin pilalle menemistä.

En kyllä ymärrä miten joku voi muuten kutsua eilistä tunnelmaa huonoksi/vaisuksi. Yhdessäkään liigahallissa ei ole tiistaisin lähellekkään yhtä kovaa huutoa, mitä meillä oli eilen. Minä-Me-Jokerit kajahti komeasti ja pienemmässä hallissa tuo huuto olisi ollut infernaalista tasoa. Eilinen oli tunnelmaltaan hyvä ottelutapahtuma eikä hiljaisia hetkiä ollut juuri ollenkaan.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En kyllä ymärrä miten joku voi muuten kutsua eilistä tunnelmaa huonoksi/vaisuksi. Yhdessäkään liigahallissa ei ole tiistaisin lähellekkään yhtä kovaa huutoa, mitä meillä oli eilen. Minä-Me-Jokerit kajahti komeasti ja pienemmässä hallissa tuo huuto olisi ollut infernaalista tasoa. Eilinen oli tunnelmaltaan hyvä ottelutapahtuma eikä hiljaisia hetkiä ollut juuri ollenkaan.

Vahva sama, myös yleisöä oli mukavasti paikalla. EP ja Capot ovat jälleen liekeissä. Selvää on kuitenkin, että pe-la matsit ja niihin liittyvä "bensiinin" käyttö kohottaa tunnelmaa entisestään etenkin keskisektorissa. Hienoa se, että EP is back = Jokerit is back :-)
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Päivän HBL kehuu eilistä fiilistä kauden fanisuorituksena. Tunnelmaa kuvailtiin myöskin sanalla 'strålande'.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Sulla on korvissa häikkää! Samalla volyymilla sieltä sitä ääntä tulee perusmatseissa kuin aikasemminkin.

Itsellä oli kausari 103 keskisektorin puolella toissa kaudella ja viime kaudella kävin samoilla seuduilla irtolipuilla. Mielestäni tähän kauteen volyymissa (myös capojen paluun jälkeen) selvä ero, kun nyt omistan kausarin 104:seen keskisektorin puolelle. Nykyisin paha lähteä huutoihin mukaan edes keskisektorista (pl. "Kiima-Jokerit", Minä-Me-Jokerit yms.), kun ympärillä on käytännössä täysin hiljaista taputuksia lukuunottamatta.

Keskisektorissa on kuitenkin niin paljon porukkaa, mutta huutajia todella vähän. Sinne pitäisi saada joku ryhmä ottamaan ympärillä olevaa porukkaa messiin.

Samaa mieltä.
 

Arek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manu, Los Blancos
Ollaanko taas järjestämässä Turkuun stoge reissua? Voi olla et jossakin ollu maininta, mutta enhä mä sitä ole huomannu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös