Jokerit 2006-2007

• 1 253 294
  • 4 622
Tila
Viestiketju on suljettu.

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
cobol kirjoitti:
Tuskinpa olen sellaista kirjoittanutkaan. Mulle Jokerit on seurana pyhä ja ollut sitä vuodesta 1978 alkaen. On myös jatkossa. Hjallis on pelastanut Jokerit, rakennuttanut Hartwall-Areenan ja mahdollistanut ylipäätään sen, että voin kannattaa Jokereita liigatasolle edelleen. Tämän olen todennut Jatkoajassakin noin 100 kertaa.

Onko sulla tietoa millainen on tämä juniorikuvio ensi kaudella? Kuka hommaa pyörittää ja mikä on toiminnan strategia? Ja onko Surenkin nyt todella kokonaan ulkona Jokerien kuvioista?

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
St_Patrick #16 kirjoitti:
Onko Surenkin nyt ulostettu kokonaan organisaatiosta? Ja kukakohan mahdollisesti tässä hommassa seuraavaksi nähdään?
Surenkinin tiedetään tarjonneen itseään valmentajaa vailla oleville Mestis-jengeille, eli Jokereissa ei jatka. Ei näin.

Noinkohan nähdään Jokereissa paljon ketään oikeita ammattilaisia niin kauan kun Hjallis säätää mitä sattuu. Kuulemma eräskin UTJ:ksi huhuttu oli tokaissut, että "Masahan on ihan hyvä jätkä, mutta kuinka pitkään luulet mun mahtuvan samaan halliin Hjalliksen kanssa." Toivottavasti tuo ei ole niin yleinen asenne kuin luulen sen olevan.

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tommy kirjoitti:
Yleisenä pidetty tieto on se, että Shedden valmentaa NHL:ssa ensi kaudella -

Taas osuma, huomenna illalla voi tilanne olla jo se, että voitte lopullisesti kuopata Sheddenin. Kun IFK porskuttaa finaaliin on Shedden avannut tiensä sinne minne haluaa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Isaksson kirjoitti:
Taas osuma, huomenna illalla voi tilanne olla jo se, että voitte lopullisesti kuopata Sheddenin. Kun IFK porskuttaa finaaliin on Shedden avannut tiensä sinne minne haluaa.

Ja te meette finaaleihin ilman valmentajaa?

Pitää varmaan olla Kerhon puolella jos Columbus tekee päätöksensä Sheddenin suhteen sen mukaan meneekö IFK finaaliin vai ei.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Isaksson kirjoitti:
huomenna illalla voi tilanne olla jo se, että voitte lopullisesti kuopata Sheddenin.

Tietääkseni tämä tilanne on ollut todellisena mahdollisuutena jo jonkun aikaa ja asiat lähtivät Jokerien kannalta väärään suuntaan siinä vaiheessa kun IS julkaisi yhden sivun kokoisena uutisena Jokerien vuotaman sopimuksen Sheddenin kanssa. Vuotaja ei ollut Shedden tai hänen agenttinsa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
cobol kirjoitti:
Tietääkseni tämä tilanne on ollut todellisena mahdollisuutena jo jonkun aikaa ja asiat lähtivät Jokerien kannalta väärään suuntaan siinä vaiheessa kun IS julkaisi yhden sivun kokoisena uutisena Jokerien vuotaman sopimuksen Sheddenin kanssa.

Oletko sinä cobol joskus kokeillut miltä tuntuisi joskus kirjoittaa joku positiivissävytteinen asia Jokereiden tulevasta kaudesta?

Mitä luulet sattuisiko se?

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Oletko sinä cobol joskus kokeillut miltä tuntuisi joskus kirjoittaa joku positiivissävytteinen asia Jokereiden tulevasta kaudesta?

Mitä luulet sattuisiko se?

Mitä positiivista näet tällä hetkellä olevan Jokerien suhteen ilmassa? Kerro pois, mä kirjoitan heti. Ei kai se minun vikani ole kun herrat tekee virheitä yksi toisensa jälkeen?

Mä olen kehunut herroja aina kun on syytä. Varmasti eniten Jatkoajassa, joidenkin mielestä liikaakin. Nyt syytä ei ole.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllä Hifkin juniorityö on ollut monta vuotta erittäin hyvää ja siitä todisteena esimerkiksi liigan maalivahtitilastot jossa kärjessä Hifk kasvatit Nikke,Riksman ja Lundell.
Tällä hetkellä Hifkin liigajoukkue on melkein kokonaan omista kasvateista ja muillekin vielä riittää pelaajia.
Tietysti pääkaupunkiseudulla on omat vaikeutensa junnujen kasvattamisessa kun menestyä pitäisi koko ajan mutta kyllä jonkinlaisena ohjenuorana voisi pitää sitä että kolmos-neloskenttiin ei pelaajia muualta hankittaisi.

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kyllä sinä Flinstone nyt olet hieman hakuteillä, ainakin sen mukaan mitä tässä on sivusta seurannut. Cobolilla ja Isakssonilla on homma näpeissä siinä mielessä että osataan olla realisteja ja tiedetään asiota ja suhtaudutaan näihin tietoihin realistisin silmin ja mielin. Voihan sitä toki olla myönteinen ja tyytyväinen tilanteeseen, jossa oma SUURI joukkue on sijoittunut 14 seuran runkosarjassa sijalle 11. ja tulevan kauden rakentelu on VARMOJEN tietojen mukaan aika lailla hakuteillä.

En tiedä oliko se esim eilen vitsi, kun IS kirjoitti että Jokerit oli jättänyt suurehkon tarjouksen Frölundan puolustaja Jan-Axel Alavaaralle. Kyseinen pelaaja ei nimittäin ole vahvistus missään SM-Liiga joukkueessa. En todellakaan tiedä oliko faktaa että tarjous on jätetty, mutta mikäli tuossa on lainkaan todellisuuspohjaa niin kyllä ollaan helvetin kaukana ulkkarivahvistuksesta. Juu ja ei ole Alavaaralla suomalais-kansalaisuutta.

Mutta Flintstone, olen kyllä sitä mieltä toki että eteenpäin on katsottava ja positiivisuus on aina hyväksi. Sitä en kiistä.

HIFK:n valmentajatilanne on kunnossa, kiitos huolenpidosta. Pelaajarunko on kasassa ensi kaudeksi ja valmennustilanne on hyvällä mallilla. Shedden antaa ERITTÄIN hyvän referenssin ja sanan HIFK:sta kokonaisuutena tuonne Pohjois-Amerikan suuntaan, eli imago ja taustat on kunnossa meillä ja siitä todisteena Sheddenin huippuhyvät sanat ja tunteet HIFK:ta kohtaan. Miksi sitten Shedden on/oli siirtymässä naapuriin? Niin, siitä systä että hänelle luvataan huikea joukkue ja "rajaton pelaajabudjetti".

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
cobol kirjoitti:
Mitä positiivista näet tällä hetkellä olevan Jokerien suhteen ilmassa? Kerro pois, mä kirjoitan heti. Ei kai se minun vikani ole kun herrat tekee virheitä yksi toisensa jälkeen?

Kyllä tuo sinun Jokereiden kannattaminen on luultavasti henkisesti aika raskasti kun kaikki on vain noin mustaa, mustaa ja vielä vähän mustempaa.

Yksi surkea kausi ja kaikki on mennyttä, tosin tämähän oli vain ajan kysymys koska meillä on nuo ammattitaidottomat luuserit johdossa. Edellisellä kaudella me oltiin vain vahingossa finaaleissa, mutta trendi on selvä että alas ollaan tultu eikä ylös enää nousta.

Jokerit on kuollut.

Renegade kirjoitti:
HIFK:n valmentajatilanne on kunnossa, kiitos huolenpidosta. Pelaajarunko on kasassa ensi kaudeksi ja valmennustilanne on hyvällä mallilla. Shedden antaa ERITTÄIN hyvän referenssin ja sanan HIFK:sta kokonaisuutena tuonne Pohjois-Amerikan suuntaan, eli imago ja taustat on kunnossa meillä ja siitä todisteena Sheddenin huippuhyvät sanat ja tunteet HIFK:ta kohtaan. Miksi sitten Shedden on/oli siirtymässä naapuriin? Niin, siitä systä että hänelle luvataan huikea joukkue ja "rajaton pelaajabudjetti".

Oih ja voih kun teillä on sitten kaikki asiat niin tavattoman hyvin.

Yksi hyvä kausi ja kaikki ne viimeisen kymmenen vuoden epäonnistumiset teidän resulsseilla on kaukainen muisto vain. Toivottavasti Masa tulee vielä joskus IFK:n oppiin siitä kuinka joukkuetta rakennetaan maksimaalisesti sen resulsseja hyväksikäyttäen. Saakohan Masa jo Penalta scouttaus vinkkejä?

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Veli nikolai, nyt et ole perehtynyt kyllä asiaan, jos olet tuota mieltä. Kyllähän HIFK:n junnutuotanto hakee isoja kavereita, jotka osaavat rymistellä jo syntyään ja joilla on mielusti vielä luistelua ja vähän taitoakin. Aivan samalla tavallahan Kanadassa toimitaan. Sheddenille oli tavallaan lounas jo katettu, piti vain lämmittää se.

Nyt puhuu Cobol täyttä asiaa ja vieläpä todella hienolla vertauksella. Shedden todellakin sai käsiinsä porukan, joka oli kuin hänelle tehty. Siksi en pidäkään Sheddenin toista onnistumista mitenkään yhtä selvänä. Joskin edelleen olen sitä mieltä, että toista tilaisuutta ei edes tule, mutta vaikka tulisikin niin toimiiko, vaikea sanoa.

Ja sitten tuosta junnutuotannosta, olen aika läheltä seurannut molempien seurojen junnutoimintaa C-junnuista alaspäin ja kaikissa ikäluokissahan nämä kaksi kaikki kärkisijat jakavat. Joskus jompikumpi sössii yhden ikäluokan, mutta periaatteessa ei tuossa muuta eroa ole kuin pelaajamateriaali. Junnuissa perinteet ovat vielä voimissaan. Jokerit pelaa hienoa kiekkoa, IFK rymistelee. Tulos on sama menestyksen kannalta.

Toisaalta olen Flintin kanssa aika pitälle samaa mieltä siinä, että ei IFK:n junnutuotanto sen kummempaa ole kuin Jokereidenkaan, ainoa ero on siinä, että miehissä IFK antaa hieman enemmän aikaa omilleen. Joskus onnistuu, kuten nyt. Penan jääräpäisyys (ja hieman ohuempi lompakko) kantaa nyt hedelmää, IFK sai kasvatettua omistaan kovia liigapelureita sekä itselleen että vähän muillekin.

Viimeksi muokattu:

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Isaksson kirjoitti:
Junnuissa perinteet ovat vielä voimissaan. Jokerit pelaa hienoa kiekkoa, IFK rymistelee.
Tässä piilee yksi avainasia: IFK rymistelee brändinsä mukaisesti myös liigatasolla, eli jatkumo on olemassa, mutta miten pelaa Jokerit? Lievää peli-idea-identiteettiongelmaa havaittavissa.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Kyllä tuo sinun Jokereiden kannattaminen on luultavasti henkisesti aika raskasti kun kaikki on vain noin mustaa, mustaa ja vielä vähän mustempaa.

Itse en ole arvostellut Jokereita - siis joukkueen pelaajia - vaan herroja, jotka tekevät vääriä päätöksiä. Minusta herrat ansaitsevat arvosteluni. En koe tarvetta mustamaalaukseen, vaan jokainen kritiikkini herroihin on perusteltavissa. Ne perustuvata faktoihin. En siis aio laskeutua tasollesi mallia Virta & Viitaluoma.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Isaksson kirjoitti:
ei IFK:n junnutuotanto sen kummempaa ole kuin Jokereidenkaan, ainoa ero on siinä, että miehissä IFK antaa hieman enemmän aikaa omilleen. Joskus onnistuu, kuten nyt. Penan jääräpäisyys kantaa nyt hedelmää, IFK sai kasvatettua omistaan kovia liigapelureita sekä itselleen että vähän muillekin.

Totta. Molemmilla organisaatioilla olisi parannettavaa siinä kuinka noita omia lupaavia junioreita saataisiin ajettu tasaisesti sisään omaan liigarinkiin.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
cobol kirjoitti:
En koe tarvetta mustamaalaukseen, vaan jokainen kritiikkini herroihin on perusteltavissa. Ne perustuvata faktoihin. En siis aio laskeutua tasollesi mallia Virta & Viitaluoma.

No oletpa sinä huiman jalo ihminen.

Ja ihan fakta pohjalta Tommi Turunen ja Quinn Hancock oli meillä pelatassaan surkean huonoja jääkiekkoilijoita. Ja fakta on että Ville Viitaluoma ei ole onnistunut pelatessaan Helsingissä. Faktaa on myös se että Viitaluoma ei riittänyt IFK:lle ja se lähetti Viitaluoman Lappeenrantaan.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
No oletpa sinä huiman jalo ihminen.

No ainakin sinuun verrattuna - tiedä sitten miksi haluat vertailla kun jäät pahasti jalkoihin. Kun minä arvostelen herroja, he ovat tehnet silloin jonkun asian päin persettä. Kerron asian, usein myös paremman ratkaisun siihen. Sinä taas mustamaalasit Virtaa ennen ensimmäistäkään Virran treeniä Jokereissa ja sama meno on päällä Viitaluoman suhteen, vaikka edes sopimusta ei ole julkaistu. Objektiivisuus on kaukana noista hölinäistäsi ja Virta nyt vaan oli hyvä viime kaudella koko porukan tilanne huomioiden. Minä arvostelen herroja kun siihen on aihetta ja perustellusti. En louskuta ja mustamaalaa Jokerien pelaajia etukäteen.

Ihan turha on siis tulla neuvomaan minua siitä, miten minä saan kannattaa Jokereita.

RedOne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Dinamo Riga
cobol kirjoitti:
Itse en ole arvostellut Jokereita - siis joukkueen pelaajia - vaan herroja, jotka tekevät vääriä päätöksiä. Minusta herrat ansaitsevat arvosteluni. En koe tarvetta mustamaalaukseen, vaan jokainen kritiikkini herroihin on perusteltavissa. Ne perustuvata faktoihin. En siis aio laskeutua tasollesi mallia Virta & Viitaluoma.

Meneekä tämä arvostelu oikeasti perille? Ottaako miehet asiasta mitään täkyä itselleen? HALOO MATTI!?

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isaksson kirjoitti:
Toisaalta olen Flintin kanssa aika pitälle samaa mieltä siinä, että ei IFK:n junnutuotanto sen kummempaa ole kuin Jokereidenkaan, ainoa ero on siinä, että miehissä IFK antaa hieman enemmän aikaa omilleen. Joskus onnistuu, kuten nyt. Penan jääräpäisyys (ja hieman ohuempi lompakko) kantaa nyt hedelmää, IFK sai kasvatettua omistaan kovia liigapelureita sekä itselleen että vähän muillekin.

Äkkisältään vaikuttaisi, että viime vuosina HIFK:n tyyli (fyysisyys + pelityylin jatkumo A-junnuista liigaan) on tuottanut määrällisesti hieman enemmän pelaajia liigatasolle tai ylemmäs. Jokereista on puolestaan löytynyt hieman enemmän huippulahjakkuutta, eli NHL:ään tai sen porteille yltäneitä pelaajia. Liekö syynä taidon painotus junnuissa, vai puhdas sattuma.

HIFK-taustalla on 80-luvulla syntyneistä pullahtanut liigaan tai ylemmäs nopeasti laskettuna 20 pelaajaa (Fagerstedt, Grünn, H.Pikkarainen, Häppölä ,Hirso, Holma, I.Pikkarainen, Järvinen, Laakso, Loppi, Luttinen, Mäkelä, Petrell, Porthen, Salmelainen, Salonen, T.Ruutu, Turunen, Vihko, Viitaluoma), kun Jokereilla vastaava luku on 15 (Bergenheim, Dahlman, Filppula, Kantee, Koivisto, Laine, Lehtonen, Lepistö, Määttä, Mäki, Malmivaara, Rita, Santala, V.Filppula, Väänänen). NHL pelejä on puolestaan HIFK puolella Ruudulla (ja I.Pikkaraisella?), Jokereista Väänäsellä, Santalalla, Ridalla, Lehtosella, Bergenheimilla ja V. Filppulalla.

Suoranaisesti ei voine väittää, että HIFK:n tyyli olisi parempi tai huonompi, mutta vaikuttaa siltä, että HIFK:n fyysisesti valmiimmat junnut ovat nopeammin valmiita liigaan ja sopivat helpommin 3.-4. -kenttien rooleihin, joista voivat ponnistaa ylös päin (esim. I.Pikkarainen, Luttinen, Petrell). Jokereiden puolella on ongelmana monesti pelityylin ja roolin sovittamattomuus (Santala, Rita, Mäki, Bergenheim) tai sitten tyylin ja roolin kohdatessa pikainen lähtö rapakon taakse (Filppula).

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
profiler kirjoitti:
Jokereiden puolella on ongelmana monesti pelityylin ja roolin sovittamattomuus (Santala, Rita, Mäki, Bergenheim) tai sitten tyylin ja roolin kohdatessa pikainen lähtö rapakon taakse (Filppula).

Tässä on juuri se ydin, joka pitää ratkaista. Paras tapa olisi palkata asiantuntija tekemään duunia homman ratkaisemiseksi muiden liigajoukkueiden lailla. Muussa tapauksessa Jokerit ei saa kehittävällä tavalla pelaajia junnuista liigajoukkueeseen ja joudutaan haalimaan pian 200 kilon latvaloita ja turusia kolmoseen ja neloseen.

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdotus

flintti, voisit mieluummin lähetellä Virmaselle sähköpostia ja yrittää etukäteen perua nämä sun dissaamat hankinnat. Sen jälkeen kun nimet on papereissa pelaajien kanssa, niin tuollainen vaahtoaminen ei auta ketään seuraavaa kautta silmälläpitäen. Pikemminkin päinvastoin.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
cobol kirjoitti:
No ainakin sinuun verrattuna - tiedä sitten miksi haluat vertailla kun jäät pahasti jalkoihin. Kun minä arvostelen herroja, he ovat tehnet silloin jonkun asian päin persettä. Kerron asian, usein myös paremman ratkaisun siihen.

Harmi kun sinä tiedät ja osaat korjata asiat paremmiksi niin siitä huolimatta et ole tarjonnut osaamistasi Jokereiden käyttöön. Todella harmillista.

cobol kirjoitti:
Sinä taas mustamaalasit Virtaa ennen ensimmäistäkään Virran treeniä Jokereissa ja sama meno on päällä Viitaluoman suhteen, vaikka edes sopimusta ei ole julkaistu. Objektiivisuus on kaukana noista hölinäistäsi ja Virta nyt vaan oli hyvä viime kaudella koko porukan tilanne huomioiden.

Minä arvioin tulevien pelaajien tässä tapauksessa Virran kykyjä ja kun katselin trendiä mihin suuntaan Virran ura oli menossa niin epäilin ja pelkäsin että Tony tulee tänne meille vain ison tilipussin perässä. Ja minulla on selkeä mielikuva millaisia pelaajia minä haluaisin Jokereiden vahvistusten olevan. Ja taisipa tuo Virta kerätä tässä menneelläkin kaudella arvostelua muualta kuin minulta ja Virran erivapaudet harjoittelun suhteen ei toimineet. Ja minusta Virta ei ollut menneellä kaudella hyvä, Virran suoritus oli kohtalainen mutta täydellistä arviota on turha antaa kun Virran kauden sotki paha loukkaantuminen.

cobol kirjoitti:
Minä arvostelen herroja kun siihen on aihetta ja perustellusti. En louskuta ja mustamaalaa Jokerien pelaajia etukäteen.

Joo sinä jalona ihmisenä luot faktoinesi koko ensi kautta ajatellen vain ja ainostaan mustia ja mustempia visioita.

cobol kirjoitti:
Ihan turha on siis tulla neuvomaan minua siitä, miten minä saan kannattaa Jokereita.

Sinä saat kannattaa Jokereita ihan niin kuin haluat vaikka eihän sinun siellä faktojen korkeassa norsunluu-tornissasi pitäisi hetkahtaa jos tällainen tyhmä maan matonen jotain louskuttaa. Sinähän olet kaiken tällaisen louskutuksen yläpuolella.

Tökö kirjoitti:
Sen jälkeen kun nimet on papereissa pelaajien kanssa, niin tuollainen vaahtoaminen ei auta ketään seuraavaa kautta silmälläpitäen. Pikemminkin päinvastoin.

Väität että jonkun fanin vaahtoaminen tietystä pelaajasta vie kyseisen pelaajan itseluottamuksen ja minä itseasiassa manaan pelaajalle epäonnistumisen. Jos näin on niin lopetetaan ihmeessä koko meidän pelaajien arvostelu ja puhutaan vain kauniita asioita. Minä ainakin lupaan että minä en sanoa enää yhtään ainutta pahaa sanaa kenestäkään Jokereissa pelaavasta, en myöskään enää arvioi ketään tänne tulevaa etukäteen ettei kenellekään tule vain paha mieli.

Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Sinä saat kannattaa Jokereita ihan niin kuin haluat

Kiitos ja koita muistaa tämä jatkossakin. Minusta kannattajilla on oikeus arvosteluun ja se on osa kannatusta, kuuluu pelin henkeen. Sinä voit minun puolestani jatkaa Jokerien pelaajien haukkumista sivukaupalla kuten ennenkin, en tule siihen puuttumaan, vaikka en sitä ymmärrä ja hyväksy. Mutta älä myöskään tule neuvomaan minua sen suhteen, miten minä saan seuraani kannattaa. Case closed.

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tätä ketjua lukiessaan tyhmempikin keksii ratkaisut Jokereiden ongelmiin:

Cobol hoitaa jatkossa toimitusjohtajan työt, Flintti Ennustajan kanssa pelaajahankinnat (UTJ), Bozik markkinointijohtajan postin, Eh toimii junnupäällikkönä/junnuscouttina. Hallituksen puheenjohtajan homman voin minä hoitaa, se on helpoin posti.

Ketju on mennyt pelkästään kinasteluksi, joten ei tässä minunkaan viestissä mitään kättäpidempää ole. Viikonloppuja.

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Noni hemmetti rauhottukaa jo. Ei tuosta catfightista ole mitään iloa kenellekkään.

Mutta palatakseni asiaan.
Ensikauden pelaajisto on varmaan kaikkien aikojen odotetuin? Itse odotan innolla sitä, että Viitaluoman nimi sanotaan "massiivisessa tiedoitustilaisuudessa". Sen jälkeen on taas kiva lukea täältä näiden Viitaluoma fanien kommentteja.

Ja toinen nimi jonka todella haluan kuulla on herra nimeltä Riksman. Jäätävää menoa Ässissä ja toivottavasti sitä jäätävää menoa nähtäisiin myös ensivuonna ilmalassa Jokerien maalinsuulla.

Case Kuparinen sitten taas on toinen juttu, se ei kiinnostaa minua pätkääkään. Saisi jäädä tulematta ja antaa omalle pojalle se paikka.

Acid

Jäsen
Mun mielestä tämä Jokereiden tilanne tällä hetkellä ei näytä hyvältä. Syitä turha enää toistella koska esim. Cobol on asiasta kattavasti kirjoittanut. Itse elän edelleen toivossa, että jostain löytyisi edes yksi huippulaituri. Onko tämä täysin toiveunta? Onko uusia nimiä tullut esille missään? Siis semmosia, jotka voisivat pelata Jokereissa ensi kaudella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.