Unohtakaa heti tuo joukkue nickini perässä ja antakaa nyt edes pari sanaa sanoa, ei ole tarkoitus provosoida suuntaan eikä toiseen.
Ensinnäkin edelleen ottaa kupoliin että Shedden siirtyi teille valmentajaksi. Muutaman kerran tapasin henk.koht. miehen ja olipa niin HIFKin "näköinen", että vaikea on kuvitella teidän vaihtoaitiossa miehen pyörivän. Mutta kun pyörii, niin minkäs teet.
Edellisestä päästään tähän tämän syksyiseen back-in-the-roots-sloganiin. En tiedä miten Sheddenille on alkuperäistä Jokerit-ilmettä tuotu esiin, mutta viime kauden perusteella tuntuu hiukan vaikealta yhtälöltä.
Itse olen sitä ikäluokkaa, että miellän Jokerityyliksi mm. nallipyssyketju Hiiros-Turunen-Kyntölä ja myöhemmin sitten Otto, Säilynoja, Lehterä -tyylin. Nyt kun katsoo teidän rosteria, niin aika vaikea on yhtäläisyyksiä löytää varsinkin kun vertaa valmentajaan. Ei millään pahalla, mutta taitaa tämä Stapleton olla lähinnä tuota perinteistä Jokeri-taitokiekkoa. Vaikken ole miestä vielä livenä nähnytkään.
Ulkopuolisen silmin uuteen sloganiin uppoaa hyökkääjistä mielestäni esim. Koivisto, Pakaslahti, Varis, Rita, Andersson ja siis varauksella Stapleton. Loput ovat enemmän tai vähemmän Sheddenin näköisiä. Vaikealta tuntuu siis ajatella, että Jokerit olisivat liikkeellä nyt sillä tyylillä jonka minä miellän Jokeri-tyyliksi.
Enivei, onhan se hyvä kun piäkaupungissa on joukkueet, jotka ottavat mittaa toisistaan kunnolla. Onhan se kaikkien etu. Edelleen toivon kummankin joukkueen faneilta reipasta, kovaäänistä ja reilua oman joukkueen kannustusta sekä lapsellisen tuomarin ja vastapuolen mollaamisen unohtamista.