cobol kirjoitti:Jostain syystä luotan kuitenkin Virmasen ja Hjalliksen osaavan hommansa ja Sheddenin & Lehdon päättäväisellä avustuksella tilanne kääntyy vielä Jokerien eduksi. Paljonhan se vaati, sen myönnän. Kaksi hyvää hyökkääjää ja minun lapuissani lisäksi vielä SM-liigan kovin kaveri siihen päälle pitämään huolen siitä, että avainmiesten ei tarvitse vilkuilla koko ajan olkapään yli, vaan he voivat keskittyä paremmin itse peliin.
Tilanne on nyt tajuttu Jokereissa ja täydennystoimenpiteet ovat käynnissä. Katsotaan mitä tulee ja ainakin siihen asti olen luottavaisella mielellä.
Olemmeko muuten samaa mieltä, että niiden kahden hankinnan pitäisi olla profiililtaan seuraavia: peliätekevä sentteri ja nopeajalkainen laitahyökkääjä? Saapa niillä olla muitakin avuja, mutta nuo ovat ehdottomia kriteereitä. Mitään kahdensuunnan NHL-konkaria en kaipaa joukkueen sentteriaukkoa täyttämään, vaan selkeästi offensiivista kaveria, vaikka vähän matalammalla statuksellakin. Ja jos laitahyökkääjällä ei jalat liiku, ei tarvita.
Voinko pistää yhteisymmärryksen merkiksi taas uuden raksin seinään? Niitähän siellä jo kaksi ennestään onkin :)