bozik kirjoitti:Jokereilla on kolme kelpo sentteriä (Paka, Kuki, Hirso), mutta kirkkain tähti siltä osastolta Santalan lähdön jälkeen puuttuu. Vaikka toivonkin Masan huomaavan tämän puutteen, niin silti toivon mieheltä myös malttia. Jos todellista huippujätkää ei ole saatavilla, nykyiselläkin jengillä voidaan hyvin mennä.
Eiköhän tuo The Ykkös-Sentterin puute ole tiedossa, tarjous / tarjouksia pitäisi olla sisässä.
Joku täällä tiesi kertoilla, olikohan liigajyrä, että nyt hankinnoissakin on eri meininki kuin ennen ja Hjallis ja Virmanen kuuntelevat oikeasti valmentajaa, että millaista pelaajaa joukkueeseen tulisi metsästää, tiedä sitten onko Sheddenillä ollut heittää joitain nimiä meidän voimakaksikolle vai vetääkö meidän voimakaksikko taas ihan lonkalta?
Koskakohan Shedden muuten saapuu Suomeen? Hänhän voisi pyytää matkaseuraksi jonkun sentterikokelaan, ettei tarvitse ihan yksin lentokoneessa istuskella, se on karmeeta hommaa, varsinkin jos lennolla on paska leffa!
Omista rinkiin nostetuista keskushyökkäilijäjunnuista Lehterä ja Andersson ovat ihan potentiaalisia jannuja, mutta melko nuoria ovat vielä, joten tuskin ensi kaudella vielä kovin isoihin saappaisiin nousevat, olen toki tässä asiassa mielelläni väärässä.
Itse olen aina pitänyt joukkueen rakentamistyylistä, missä rakennetaan selkeästi tehokas ykkösketju, niinikään hyökkäävä kakkosketju, nelosketjusta tehdään kunnon roolikenttä, eli puolustava, alivoimat ja vastustajan ykkösketjun varjostaminen ym. Kolmosketju olisi sitten omista junnuista kasattu energiakenttä joka liikkeellä ja nuoruuden innolla pörrää ketjussa pelaavien yksilöiden taidoista riippuen joko hyökkäilevästi tai/ja rikkovasti ja puolustelevasti, pääasia että pörräävät!
Mielestäni The Centterin hankinnan jälkeen Seddenillä olisi kaikki palikat rakentaa ketjut juuri näin ja taitavana peluuttajana hän osaisi ketjuja myös optimaalisesti peluuttaa!
Viimeksi muokattu: