Tuoppi kirjoitti:No huh huh! Metron ollessa kyseessä ei ole mitään vastaan tulevia seikkoja. Otetaan osa miehen palkasta vaikka Santalan peliesityksiin nähden naurettavan suuresta liksasta. Minun kirjoissa Santala ei ikinä ole Metron edellä. Totta kai Metron mahdollinen tuleminen aiheuttaisi närää muissa senttereissä peliajan vähenemisen takia. Mutta Metro on niitä harvoja pelaajia jotka täytyy hankkia jos siihen on mahdollisuus vaikka sitten Tommin kustannuksella.
Itse olen tästä täysin samaa mieltä, Tommi poika ei minulle ole osoittanu kuin ylimielistä asennetta, olkoonkin että viime kauden joukkue oli varmasti vaikea paikka. Oma ajatukseni tässä vaan lähti siitä, että Masa on jo laittanu rahaa jengiin melko paljon ja jos ei NHL peikko miehiä vie, mikä kuten yllä jo mainittiinkin on tietysti erittäinkin mahdollista, niin sitten voi olla ettei vain rahaa ja mahdollisuuksia ole palkata Metroa. Tietenkin sitä itsekkin toivoo, että Metro otettaisiin vaikka sitten heitettäisiin 2 noista muista veijareista yli laidan, mutta onko tämä realistista. No tietty tämä menee nyt aika spekuloimiseksi. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.