Jokerit 2003-2004

  • 193 638
  • 1 299
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
TheAnimal

Tässä puolustuksemme:

Pierre Hedin
Sami Helenius
Samuli Jalkanen
Mikko Kalteva
Markus Kankaanperä
Kevin Kantee
Jan Latvala
Sami Lepistö
Olli Malmivaara
Arto Tukio

Kymmenestä kuusi omaa kasvattia. Ei paskasti.

Tästä rosterista riittää varmasti peliaikaa jokaiselle. Ehkä Lepistö vielä "haistelee" ilmapiiriä. Matseja ensi kaudella: n.10 harkkamatsia, 56 runkopeliä, n.3 Continental Cupissa ja n.10 pleikareissa. 79 matsia!! On se kumma jos peliaikaa ei löydy!

Jos TheAnimal et pysty ymmärtämään niin jätä se meidän huoleksemme. Tämä ok?
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Heh-heh, samaa amistouhua kuin tuossa yllä..

Kauan kykenitkin asialliseen debattiin. Hyvää kevään jatkoa sinne ammattikouluun, josta niin usein viesteissäsi kirjoitat siinä vaiheessa, kun pitäisi kyetä edes vähän ymmärtämään lajista nimeltä jääkiekko. Ymmärrän kyllä, että kun käytännön kokemuksesi esimerkiksi valmentamisesta loppuu minimaaliseen salibandyn junnujen valmentamiseen, niin silloin voi olla vitsit vähissä, kun pitäisi yrittää keskustella jääkiekosta vähän pintaa syvemmältä. Silloin alkaa Kankaanperätkin tippua pakkiparien ulkopuolelle ja jokainen jääkiekosta vähänkin perillä oleva näkee, että mikä se asiantuntemuksesi taso oikeastaan onkaan.
 
Viestin lähetti TheAnimal
Kauan kykenitkin asialliseen debattiin. Hyvää kevään jatkoa sinne ammattikouluun, josta niin usein viesteissäsi kirjoitat siinä vaiheessa, kun pitäisi kyetä edes vähän ymmärtämään lajista nimeltä jääkiekko. Ymmärrän kyllä, että kun käytännön kokemuksesi esimerkiksi valmentamisesta loppuu minimaaliseen salibandyn junnujen valmentamiseen, niin silloin voi olla vitsit vähissä, kun pitäisi yrittää keskustella jääkiekosta vähän pintaa syvemmältä. Silloin alkaa Kankaanperätkin tippua pakkiparien ulkopuolelle ja jokainen jääkiekosta vähänkin perillä oleva näkee, että mikä se asiantuntemuksesi taso oikeastaan onkaan.
Onko Animalilta joku vienyt lelut vai mikä mättää?
Vai onko kyseessä joku huumorimies jonka huumori ei nyt minulle aukea?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti TheAnimal
Silloin alkaa Kankaanperätkin tippua pakkiparien ulkopuolelle ja jokainen jääkiekosta vähänkin perillä oleva näkee, että mikä se asiantuntemuksesi taso oikeastaan onkaan.

(poistin henkilööni liittyvän vittuilun, johon jonkun pikkuHIFK-fanin esittämänä en alennu vastaamaan)

Itse asiasta sen verran, että :


1) En ole sijoittanut Kankaanperää pakkiparien ulkopuolella, sillä Jokerit on pelannut usein - kenties Jortikankin kanssa - seitsemällä puolustajalla.

2) En usko että Jokereissa on valmiina pelipaikka Kankaanperälle tai kenellekään muullekaan. Miksi olisi?

3) Kankaanperä pelasi runkosarjassa erittäin huonoja otteluita. Yhteensä 52 ottelua, joissa 1+4 ja +8. On aivan selvää, että jos eivät otteet kohene, paikka pelaavassa kokoonpanossa on todella liipasimella. Yhtään surffailijaa ei joukkueeseen tarvita.


Ai niin, pakko on kysyä: mikä helvetin salibandyvalmentaja mä sulle oon? Onks sulla joku välttämätön tarve vittuilla vai mistä johtuu? Tuu sitten mieluimmin sanomaan asiasi suoraan ja naamatusten. Odotan milloin ja missä vaan. Tai pistä naamasi umpeen.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Sivuverkko

Vai onko kyseessä joku huumorimies jonka huumori ei nyt minulle aukea?

Kyseessä on todellinen huumorimies. Jopa omat nauraa.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Just joo eläin...

Viestin lähetti TheAnimal
Kauan kykenitkin asialliseen debattiin. Hyvää kevään jatkoa sinne ammattikouluun, josta niin usein viesteissäsi kirjoitat siinä vaiheessa, kun pitäisi kyetä edes vähän ymmärtämään lajista nimeltä jääkiekko. Ymmärrän kyllä, että kun käytännön kokemuksesi esimerkiksi valmentamisesta loppuu minimaaliseen salibandyn junnujen valmentamiseen, niin silloin voi olla vitsit vähissä, kun pitäisi yrittää keskustella jääkiekosta vähän pintaa syvemmältä. Silloin alkaa Kankaanperätkin tippua pakkiparien ulkopuolelle ja jokainen jääkiekosta vähänkin perillä oleva näkee, että mikä se asiantuntemuksesi taso oikeastaan onkaan.


Näin sitä kohotetaan omaa egoa lyttäämällä toisia sanan säilällä.
Vahinko vaan kun elukan sanoissa ei pahemmin painoa ole.
Joillekin kaikki mitä Jokerit tekee on vain huonoa. Liikaa "niitä" tai Hjallis sano niin, sit se sano näin. Jortikka on turkulainen, kun taas meillä on "aito stadilainen" puutarhuri kuvernöörinä...
Jotenkin kun noita horinoita naapurista kuuntelee, tulee välillä mieleen jokin sortin mielen köyhyys...
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol

Ai niin, pakko on kysyä: mikä helvetin salibandyvalmentaja mä sulle oon? Onks sulla joku välttämätön tarve vittuilla vai mistä johtuu? Tuu sitten mieluimmin sanomaan asiasi suoraan ja naamatusten. Odotan milloin ja missä vaan. Tai pistä naamasi umpeen. [/B]

Täytyy myöntää että Animalilla on halutessaan erittäin vittumainen tyyli kirjottaa, mutta kyllähän säkin cobol käyt välillä meidän pesällä sohasemassa aika terävästi. Anna mielummin sanan säilän puhua ja pysy tasollasi, mihin noi "millon ja missä vaan" jutut ei mielestäni kuulu.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Vegas
Täytyy myöntää että Animalilla on halutessaan erittäin vittumainen tyyli kirjottaa, mutta kyllähän säkin cobol käyt välillä meidän pesällä sohasemassa aika terävästi. Anna mielummin sanan säilän puhua ja pysy tasollasi, mihin noi "millon ja missä vaan" jutut ei mielestäni kuulu.

Kyllähän mä toimin tasan eri tavalla kuin tuo polvitaklaaja The Animal!

Mä en sotke kirjoituksiini jatkuvaa, erittäin lapsellista ja huonosti osuvaa pilkanyritystä toista kirjoittajaa kohtaan. Koitan pysyä asiassa ja kun en aina siinä onnistu, en silti pistä lokaa jonkun toisen kirjoittajan niskaan koko ajan. Sitä voisi kutsua nimenomaan kirjalliseksi polvitaklaukseksi. The Animal - polvitaklaaja.

Milloin ja missä vaan - jutulla tarkoitin enemmänkin sitä, että jos kerran TA:n katkeruus on tuota luokaa, olen valmis tapaamaan ao. henkilön. Jos se jotenkin häntä auttaisi?
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Kyllähän mä toimin tasan eri tavalla kuin tuo polvitaklaaja The Animal!

Mä en sotke kirjoituksiini jatkuvaa, erittäin lapsellista ja huonosti osuvaa pilkanyritystä toista kirjoittajaa kohtaan. Koitan pysyä asiassa ja kun en aina siinä onnistu, en silti pistä lokaa jonkun toisen kirjoittajan niskaan koko ajan. Sitä voisi kutsua nimenomaan kirjalliseksi polvitaklaukseksi. The Animal - polvitaklaaja.

Milloin ja missä vaan - jutulla tarkoitin enemmänkin sitä, että jos kerran TA:n katkeruus on tuota luokaa, olen valmis tapaamaan ao. henkilön. Jos se jotenkin häntä auttaisi?

Sorry huono ulosantini. Tarkoitukseni ei todellakaan ollu suoraan verrata kirjoituksiasi Elukan juttuihin. Mut eiköhän tää riitä tästä.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Sen verran tuohon Cobolin ajamaan pointtiin, tai siis mitä oletan sen olevan. Eli annetaan Jortikan edes kerran kutsua koko jengi yhteisiin treeneihin, ennenkun aletaan puodotella porukkaa pois ringistä ja kertomaan kuka saa peliaikaa ja kuka ei. Vaikka en Cobolia tunnekaan, tiedän ettei hän ole tuosta pelaamisesta päättämässä, kuten ei allekirjoittanutkaan. TheAnimalin ja Aravirran suhteesta minulla ei tietoa, joten siihen en ota kantaa ja ko. asiasta ei ollut edes kyse.

Sitten tuossa on vielä NHL-peikko kulman takana, eli lopullinen kokoonpano ei ole 100% varmaa, minkään pelipaikan osalta.

Spekuloidahan aina voi, esim. sillä mitä Harkimo sanoi ja mitä tarkoitti, mutta aika näyttää totuuden. Toistaiseksi elämme näillä tiedoilla jota on julkisuuten annettu ja tuolla rosterilla, syksy kertoo lisää. Mutta jos ei kuitenkaan heti teilata mm. Harkimonkaan sanomisia.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
AJ:stä vielä...

Karavaani haukkuu ja koirat kulkee, mutta pikkulinnut ovat laulaneet, että vasta-avioituneen ykköspakkimme nuorikko on ns. tiineenä ja talo Helsingistä on juuri ostettu. Tämä faktatieto asettaa sveduihin siirtymisen minun silmissäni täysin uuteen (outoon) valoon ja herättää pelkotiloja MIHIN seuraan Hän on oikeasti siirtymässä. Helsingistä on aika lyhyt matka esim. Espooseen... valitettavasti... Kamraterna-kytkökseen en jaksa uskoa.
 

MaV

Jäsen
Re: AJ:stä vielä...

Viestin lähetti Schwalbe
Karavaani haukkuu ja koirat kulkee, mutta pikkulinnut ovat laulaneet, että vasta-avioituneen ykköspakkimme nuorikko on ns. tiineenä ja talo Helsingistä on juuri ostettu. Tämä faktatieto asettaa sveduihin siirtymisen minun silmissäni täysin uuteen (outoon) valoon

Eikös tämä homma ole jo selvä.

A-J Niemi Frölundaan
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Kyllähän mä toimin tasan eri tavalla kuin tuo polvitaklaaja The Animal!

Mä en sotke kirjoituksiini jatkuvaa, erittäin lapsellista ja huonosti osuvaa pilkanyritystä toista kirjoittajaa kohtaan. Koitan pysyä asiassa ja kun en aina siinä onnistu, en silti pistä lokaa jonkun toisen kirjoittajan niskaan koko ajan. Sitä voisi kutsua nimenomaan kirjalliseksi polvitaklaukseksi. The Animal - polvitaklaaja.

Jos TheAnimal on polvitaklaaja niin sinä olet varmaan käsillehakkaaja ja filmaaja.
Itse kirjoitat aina siitä kuinka huonosti IFK:lla asiat ovat ja kuinka paljon parempi Jokerit on. Keksit usein naurettavia väiteittä ja leikit olevasi joku "tietäjä". Et ole koskaan valmis seisomaan sanojesi takana vaan kiertelet totuutta, olet siis kirjallinen käsillehakkaaja.
Filmaaja olet siksi että että valehtelet ja levität perättömiä huhuja. Osut hyvällä tuurilla oikein noin puoliin arvauksistasi. Itket ja vingut sitä kuinka TheAnimal sinua "kiusaa" kuin joku v###n Antti Aalto. Mielestäni olet siis kirjallinen filmaaja.
Jos kirjoitat tänne asiattomia, saat myös olla valmis ottamaan "paskaa niskaa". Ei kannata itkeä, ole mies ja kohtaa totuus.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: AJ:stä vielä...

Viestin lähetti Schwalbe
Karavaani haukkuu ja koirat kulkee, mutta pikkulinnut ovat laulaneet, että vasta-avioituneen ykköspakkimme nuorikko on ns. tiineenä ja talo Helsingistä on juuri ostettu. Tämä faktatieto asettaa sveduihin siirtymisen minun silmissäni täysin uuteen (outoon) valoon

Eipä tuossa ihmeitä. Ei muuten ollut edes ainoa ex-jokeri, joka osti talon Helsingistä ennen ulkomaille lähtöään. Mikäs se on ostaessa kun tilipussi vaan komistuu ulkomailla pelatessa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti lintu
Filmaaja olet siksi että että valehtelet ja levität perättömiä huhuja. Osut hyvällä tuurilla oikein noin puoliin arvauksistasi. Itket ja vingut sitä kuinka TheAnimal sinua "kiusaa" kuin joku v###n Antti Aalto. Mielestäni olet siis kirjallinen filmaaja.
Jos kirjoitat tänne asiattomia, saat myös olla valmis ottamaan "paskaa niskaa". Ei kannata itkeä, ole mies ja kohtaa totuus.


Oliko sulla hoitoaika muuten jo varattu?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Näin on, sittenhän sitä on paikka palata valmiina, kun lapset ovat kouluiässä.

Ihmeen kuumana käy taas keskustelu, mutta mitäs siitä, eikun akka komistuu (sanois Lapinlahden linnut).

Mutta, mulla on jotenkin niin alaston olo, kun ekaa päivää katselen jokereiden vahvistuksia. Häkkinen (höhö), Hedin (OK, mahtava kaappaus ja Svedupellet sai kuonoonsa), Helenius (toivottavasti saatte pidettyä), Latvala ja Jantunen (huoh!), Metropolit (nomen ist omen, Stadin #1, ei näistä tiedä).

Mihin ne Lind ja Dahlman jäivät rosterista. Entäs se Euroopan paras ykkösketju. Taas meitä onnettomia HIFK-faneja sumutettiin. Nyt te alatte kopioimaan meidän halpajengi, mutta omia junnuja, strategiaa.
 
Viimeksi muokattu:

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Viestin lähetti cobol
Oliko sulla hoitoaika muuten jo varattu?

Rauhoittukaas pojat nyt. Laittakaa vaikka privaviestejä toisillenne, niin ei tarvii muitten lukea teidän uhittelua.

A-J:sta sen verran, että olisi voinut pysyä suomessa. Jortikkahan on häntä kehunut maasta taivaaseen ja rankannut yhdeksi SM-liigan parhaimmaksi puolustajaksi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti tumba17
Sen verran tuohon Cobolin ajamaan pointtiin, tai siis mitä oletan sen olevan. Eli annetaan Jortikan edes kerran kutsua koko jengi yhteisiin treeneihin, ennenkun aletaan puodotella porukkaa pois ringistä ja kertomaan kuka saa peliaikaa ja kuka ei.

Näin. Uskonpa Jortikan olevan pätevä arvioimaan pelipaikat ja peliajat. Tuosta pakistosta saa kuitenkin aivan asiallisen ryhmän SM-liigaan.

Itse uskoisin erään naapurikirjoittajan pillastuneen siksi, että pari pelaaja-asiaa (senttereitä) selvisi ilmeisen raskalla tavalla maanantaina. Siihen päälle sitten vielä Jokereiden onnistunut nuorennusleikkaus oli ilmeisesti jo sen verran kovaa shokkihoitoa, että ininää on piisannut eilisestä Jokereiden infosta lähtien. Jokerithan lähtee kauteen nuorempana, nälkäisempänä, edullisempana ja kiinnostavampana kuin aikoihin... Viddu - voiko se olla todella näin?
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Isännästä

Kuten Cobolkin tuossa kirjoitti; taloja ja asuntojahan voi omistaa mistä vaan.
Esim. Turusen koko perhe asuu Lahdessa, vaan eipä mies Pelicansin listoilla ole...

Samoin eräs Jokereiden entinen kapteenistoonkin kuulunut pelaaja omistaa edelleen asunnon Helsingistä vaikka Ruotsiin töihin lähtikin.
Joten eiköhän se A-J nyt kuitenkin (valitettavasti) ole ensi kaudet Frölundan miehiä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Oliko sulla hoitoaika muuten jo varattu?

Hoitoaika minne?
Kiusataanko sinua muuallakin, kun haet omaa mahtavaa persoonallisuutta tällä palstalla? Etkö ole tyytyväinen siihen mitä olet? Jos olet "sisäpiirissä", niin hienoa sulle. Selitä kuitenkin se että noin 50% heittämistä "varmoista" väitteistäsi menee väärin! Kyllä minäkin voin ruveta kirjoittelemaan että Selänne ja Koivu pelaavat ensi kaudella IFK:ssa, mutta jos jostain kerron myös tiedän olevani oikeassa tai ainakin mainitsen viestissäni tietämättömyyteni.

Ja hei, voit kuittailla niin paljon kuin haluat sillä kyllä minä sen kestän.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti cobol
Siihen päälle sitten vielä Jokereiden onnistunut nuorennusleikkaus

Nyt menet kyllä pahasti asioiden edelle, nuorennusleikkaus on vasta alussa, eikä se ole lähelläkään onnistunutta vielä. Sitten kun sija on 10. ja edelleen näillä mennään, niin voidaan puhua edes nuorennusleikkauksesta, sitten kun kundit onnistuvat, voidaan puhua onnistuneesta nuorennusleikkauksesta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Rebel
Nyt menet kyllä pahasti asioiden edelle, nuorennusleikkaus on vasta alussa, eikä se ole lähelläkään onnistunutta vielä. Sitten kun sija on 10. ja edelleen näillä mennään, niin voidaan puhua edes nuorennusleikkauksesta, sitten kun kundit onnistuvat, voidaan puhua onnistuneesta nuorennusleikkauksesta.

Tässä olet kyllä oikeassa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti lintu
Hoitoaika minne?
Kiusataanko sinua muuallakin, kun haet omaa mahtavaa persoonallisuutta tällä palstalla? Etkö ole tyytyväinen siihen mitä olet? Jos olet "sisäpiirissä", niin hienoa sulle. Selitä kuitenkin se että noin 50% heittämistä "varmoista" väitteistäsi menee väärin! Kyllä minäkin voin ruveta kirjoittelemaan että Selänne ja Koivu pelaavat ensi kaudella IFK:ssa, mutta jos jostain kerron myös tiedän olevani oikeassa tai ainakin mainitsen viestissäni tietämättömyyteni.

Ja hei, voit kuittailla niin paljon kuin haluat sillä kyllä minä sen kestän.

Ei mulla vaan ole mitään tarvetta käydä tällaista keskustelua. Sun motiivejasi ja halujasi käydä minusta keskustelua en lähde arvailemaan, mutta mulle riittää keskustelu ihan Jokereiden asioista. Ymmärtääkseni tämä palsta on sitä varten?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Rebel, Helsingissä on tapatumassa mielenkiintoinen muutos. Siinä Jokerit astuu kalliista ja vanhoilla meriiteillä rakennetusta muulalaislegioona-rosterista ulos ja rakentaa ensi kaudella pelinsä yli 10 nuoren ja pitkälti omien kasvattien voimin. Sehän on täydellinen vallankumous palatsissa!

Tässä suhteessa syntyy myös mielenkiintoinen tilanne Jokereiden ja HIFK:n välillä. HIFK tulee menemään palkoissa ohi eli olemaan Jokereita kalliimpi ja HIFK on Jokereihin verrattuna jopa suosikk, jos havittelemanne sentterit allekirjoittavat sopimuksen. Myös HIFK:ssa on paljon omia nuoria pelaavassa kokoonpanossa - joiden pitäisi pystyä tällä kertaa tuomaan myös urheilullista menestystä - joten asetelma on joka suhteessa uusi.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa, minun osaltani asiat on nyt käsitelty ja keskitytään Jokereihin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös