Viestin lähetti Ilmala
Miten muuten on legendaarisen "kauhuntasapainon" kanssa ensi kaudella??
Onhan meillä Tomi Mäki ja jos päättää lähteä jonnekin niin otetaan A-junnuista joku muu... ;-)
Viestin lähetti Ilmala
Miten muuten on legendaarisen "kauhuntasapainon" kanssa ensi kaudella??
Viestin lähetti Ilmala
Miten muuten on legendaarisen "kauhuntasapainon" kanssa ensi kaudella?? Viime kausi meni tässäkin asiassa munilleen! Nythän jo naapurin "kamakin" huutelee niin isoon ääneen, että luulisi poikia pelottavan!? Ollaanko tekemässä asialle jotain(siis jos ja kun Helge jättää tulematta) ?
Viestin lähetti hull16
Onhan meillä Tomi Mäki ja jos päättää lähteä jonnekin niin otetaan A-junnuista joku muu... ;-)
Eihän noita naapureita tarvi kun tönäistä ja se on siinä. Onkohan Jeren häntäluu jo parantunut?Viestin lähetti Ilmala
Me tarvitaan se luunmurskaaja joka vetää sikaa!
Toinen asia, johon täytyy ottaa kantaa, on Turunen, Vertala ja muut sopimuksenalaiset flopit. Laskeskelin, että jos he Pesosen lisäksi jatkavat ja Masa hankkii muutaman kovan luokan hyökkääjän, ei junnuille jää peliaikaa sen enempää kuin aikaisemminkaan. Okei ehkä se nelonen on heille auki, mutta kun se ei riitä.
Viestin lähetti Jukka Ropponen
Itse tuskin olen mukana kuvioissa ensi kaudella maalivahtien kanssa, mutta laatuorganisaatio tulee hoitamaan senkin ruudun yhtä hyvin tai paremmin kuin ennen.
Viestin lähetti Ilmala
Me tarvitaan se luunmurskaaja joka vetää sikaa! :) (hymiö nyt sitten, ettei porukka vedä niitä kuuluisia nenukkiin)
Viestin lähetti Jukka Ropponen
Itse tuskin olen mukana kuvioissa ensi kaudella maalivahtien kanssa, mutta laatuorganisaatio tulee hoitamaan senkin ruudun yhtä hyvin tai paremmin kuin ennen.
Viestin lähetti cobol
Tämä asia on kunnossa. Kaikissa tapauksissa.
Viestin lähetti Ilmala
Tarkoittanee:
a) Massalla on Helgen stuntti takataskussa?
b) Kyseessä ei ole stuntti vaan "lisälihaa". Gagnon tulee luudaamaan Helgen apuriksi?
Valitsen vaihtoehto b:n. :)Ollaanko aivan metässä? Pitkälläkin??
Viestin lähetti Tökö
Entä Kari Haakana? Todennäköisesti kiekollinen peli on monta kertaa parempaa kuin vaikka Heleniuksella, ja fyysinen peli on Suomen kaukaloihin aivan tarpeeksi hyvin kondiksessa. Olisi miellyttävä hankinta, mutta jos hän Suomeen palaa, on kilpailussa varmasti mukana Haakanan entinen seura Blues. Varmasti pistävät ihan mukavasti rahaa peliin, jos Haakanan haluavat. Pitää muistaa, että myös hänellä oli sopimus Ruotsiin, kun matka veikin yli lammikon.
Viestin lähetti Ilmala
Kantakaa vielä legendaarinen nimimerkki "Q" paikalle niin täällä on kunnon markkinat!
Viestin lähetti Matti Koskinen
Ai niin Toni Sihvonen kelpaisi kyllä minulle. Eihän mies päässyt kunnolla tällä kaudella edes pelaamaan!
Viestin lähetti Vakio
Ei, ei enää Sihvosta. Samaan Intercityyn Vertalan, Vallinin ja Turusen kanssa. Mitä muka Sihvosessa on sellaista, että hänet Jokereissa haluaisit nähdä? TPS:ssä ja HIFKissä uransa luonut sarjajyrä. Nelosen sentteriksi kelpaa minulle vaikkapa Mikko Ruutu ja kolmeen ensimmäiseen kenttään Sihvosella ei ole asiaa taitojensa puolesta.