Viestin lähetti Kempes
Kirjoitan tänne jokeri-ketjuun alkamisajoista, koska asiasta ei ole omaa ketjua.
Mielestäni viikolla alkavat ottelut ma-pe, on klo 18.30 hyvä aika, tietysti sitä voisi vielä puolella tunnilla siirtää eteenpäin.
Lauantai-matsit klo 17.00 on ihan hyvä ajankohta. Kotona voi lauantaina tehdä rauhassa viikolla rästiin jääneitä kotihommia, tunti lisää on hyvä asia.
Eniten kyllä kritisoin sunnuntain matsien alkamisaikaa, klo 15.00 on liian aikaisin samaten klo 16.00. Sunnuntaina paras matsin alkamisajankohta olisi mielestäni klo 18.00 jälkeen. Yleensä joukkueilla on vain yksi kotimatsi viikonloppuna. Jos matsi on sunnuntaina klo 15.00, sun pitää keskeyttää viikonlopunvietto esim. perheen kanssa kesken parhaan yhdessäolonajan. Jos matsit alkaisivat sunnuntaina klo 19, olisi viikonloppuna aikaa käydä jossain. Ei olisi esim. syksyllä hirveää kiirettä sunnuntaina pois mökiltä, jotta ehtii klo 15.00 alkavaan matsiin.
No, nämä oli vain mun mielipiteitä, mutta luulen, että useassa perheessä tulee ongelmia näiden sunnuntaimatsien takia. Ja olen ollut huomaavani, että sunnuntaimatsista on enemmän kausikorttilaisia pois kuin muista matseista (ainakin petoluolassa).
Kuka enää voisi lähteä vierasotteluihin, jos alkamisaikoja myöhennettäisiin? Kuka idiootti nyt mökillä jääkiekkokaudella käy?