Jokerit 2002-2003

  • 360 283
  • 3 490

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Viestin lähetti Luu2


Niemen ja Hentusen status oli RUMOURED eli HUHUTTU, jota täälläkin on harrastettu, ei suinkaan varmaa.

Voi per.... le niimpä tietysti just kun pääsen pätemään niin sitten kajahtaa vasten kasvoja.

Pitäisi vaan olla tarkempi asioissa. No itse pidän tuota AJ:n tuloa lähes 100% varmana
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti laiska laita
A-J Niemen ja Hentusen Tulo Jokereihin näyttää olevan jo varmaa.

Haakanaa tulikin kommentoitua tuossa edelllä. Hentusesta sen verran, että asiantuntevien lähteiden mukaan tarjous Hentusesta on Jokereista tehty, mutta Hentunen katsoo edelleen jos saisi jostain vielä enempi. Tiukaksi on mennyt, sillä ei Jokereiden tarjouskaan ole napeista koottu -;)
 

Handzus11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joroisten miehestä puheenollen, niin onkohan Jukka jo tehnyt päätöksen Eurooppaan/Suomeen paluusta? Ainakin minä ottaisin mielelläni Härän takaisin Jokereihin mutta niin kuin aikaisemmin ketjussa spekuloitiin niin Rosan korvaajaa ei hänestä saa, ei sitten millään! Niemi sopii oikein hyvin, sillä niillä raameilla ja muutaman farmivuoden jälkeen otteet kaukalossa ovat varmasti suomen oloihin jykevät, verrattuna nyt esimerkiksi Levokariin...:D Toivottavasti vain A-J:n liike riittää, ja samaa toki pitää toivoa Heleniuksen kohdalla.

Cobol: Jossakin vaiheessa oli puhetta "jokerikortista"? Eli missä vaiheessa tämä kortti on, vai onko kortti jo käännetty?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Handzus11
Cobol: Jossakin vaiheessa oli puhetta "jokerikortista"? Eli missä vaiheessa tämä kortti on, vai onko kortti jo käännetty?

Ei varmaan yllätys, että tilanne elää koko ajan. Tämä johtuu myös sopimustekniikasta: pelaajalla saattaa olla dead line päivällä rajattu esisopimus Jokereihin, mutta sitä ennen hän voi neuvotella muiden joukkueiden kanssa. Jos pelaaja ei saa parempaa sopimusta mistään, tehdään sitten lopullinen sopimus Jokereihin. Kyse on siis siitä, että kaveri haluaa varmistaa maan parhaan pelipaikan ja loistavat fanit, mutta on valmis hätätilassa rahastamaan muut joukkueet :D

En nyt laita tuon suorempaa sitä, kenestä pelaajasta on kyse. Jokainen sen arvaa kuitenkin, jos katsoo muutaman viestin taaksepäin tässä ketjussa. Korostan sitä, että hän ei toimi mitenkään toisin kuin muutkaan kovemmat tähdet tällä hetkellä. Samanlaista veivaamista se on jokaisen huipun kanssa eli palkkaa pyritään saamaan useita kertoja esisopparin jälkeenkin vielä vaan ylöspäin. Jokerit on näistä veivauksista selvinnyt tähän asti paljon paremmin kuin vaikkapa HIFK.

Mitä näihin jokerikortteihin tulee, mulla oli pitkään muutaman prosentin mahdollisuus sille, että Ruutun veljekset pelaavat Jokereissa kaudella 02-03. Asia nousi ajankohtaiseksi kun Jokerit neuvottelivat erään kontaktini mukaan Jarkko Ruutun kanssa vielä uudelleen jokin aika sitten. Eli todellinen jokerikortti oli 3 x Ruutu. Vaikka trion toteutumisessa oli monta mutkaa, yllättävän hyvin mutkat olisivat lopulta kuitenkin selvinneet. Jarkko Ruutu on erään toisen kontaktini mukaan tehnyt itsekseen lopullisen päätöksen Atlantin taakse jäämisestä, joten tämä asia voidaan lopullisesti unohtaa.

Mutta Jokereiden nykyinen pelaajalista kasvaa siis vielä jopa kolmella maajoukkuetason nimellä ja melkoisia jokereita nekin - vaikka alunperin oli luvattu enää 1-2 uutta pelaajaa. Tämä merkitsee myös entistä parempaa varautumista NHL-draftiin. Vasta sen ja uusien hankintojen jälkeen voi joukkuetta kokonaisuutena tarkastella.

Mutta se on sanottava Virmasen eduksi, että toistaiseksi kaikki on todella hyvin. NHL-draftissa Virmasen käteen ei jää taatusti täyskäden sijasta lopulta Musta-Maija, se on varma se.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Joku väitti ettei Rosankaan kohdalla portti ole vielä lopullisesti kiinni.
Jos hänet on mahdollista pitää, niin ilman muuta kannattaa. Annetaan vaikka Hentuseen ja Vertalaan menossa olevat eurot empimättä Pavelille, joka on yksinään helposti parempi ja tärkeämpi pelaaja joukkueelle, kuin nuo kaksi yhdessä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Mike
Joku väitti ettei Rosankaan kohdalla portti ole vielä lopullisesti kiinni.
Jos hänet on mahdollista pitää, niin ilman muuta kannattaa. Annetaan vaikka Hentuseen ja Vertalaan menossa olevat eurot empimättä Pavelille, joka on yksinään helposti parempi ja tärkeämpi pelaaja joukkueelle, kuin nuo kaksi yhdessä.

Mikään ei tietenkään ole lopullista kauden tässä vaiheessa, mutta todellisia neuvotteluja ei Rosan kanssa ole käyty siitä syystä, että ainakaan vielä pari päivää sitten ei mitään neuvotteluja ollut käyty -;)
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Vertala varmistumassa!

Aamulehti kertoi tänään 25/5/02, että Vertalan siirtyminen Jokerihin on enään kiinni Vertalan sopimuksen purkamisesta montrealin kanssa. Ilmeisesti voimassa oleva sopimus Tapparan kanssa ei vaikuta mitenkään tähän siirtoon, liekö jonkin lainen pykälä tms.

Onnea! Saatte hyvän peli miehen!

edit: Ai niin unohdin ihan pahotella Savolaisen lopettamisesta.:D
 
Viimeksi muokattu:

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mä kyllä näkisin tän tilanteen (niinkun oon kokoajan nähny), että Rosan korvaa Hentunen ja Mikkolan Vertala. Ei suinkaan mitään Rosan korvaamista Hentusella ja jos Jukka ei tule niin sitten Vertala? Tänne nyt on näitä ketjuja sommiteltu ties kuinka monta, mutta tehdään nyt vielä yksi.

Peltonen-Pakaslahti-Hentunen
Vertala-Aalto-Banham
Turunen-Sihvonen-Valtonen
Pesonen-M. Ruutu-Voutilainen

Niemi-Tukio
Strömberg-Vallin
Helenius-I. Mikkola

über

Jotkut puhuvat siitä, kuinka O. Malmivaara on kuulemma niin lupaava tähti ja siitä tulee kova pelaajaa jne... Mä en itse näe hänessä niitä samoja kykyjä kun aikanaan Ossissa. Itse asiassa kun katon Malmivaaran peliä niin ihmettelen miksi häntä pidetään niin suurena lupauksena. Aika turha ainakaan väittää, että Ollista tulee uusi Ossi ihan koon takia :) Jotenki tuntuu, että näin on päässyt monen ajatusmaailmassa käymään.

Rusakko kuittaa.
 

Handzus11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tökö Pöbö

Jotkut puhuvat siitä, kuinka O. Malmivaara on kuulemma niin lupaava tähti ja siitä tulee kova pelaajaa jne... Mä en itse näe hänessä niitä samoja kykyjä kun aikanaan Ossissa. Itse asiassa kun katon Malmivaaran peliä niin ihmettelen miksi häntä pidetään niin suurena lupauksena. Aika turha ainakaan väittää, että Ollista tulee uusi Ossi ihan koon takia :) Jotenki tuntuu, että näin on päässyt monen ajatusmaailmassa käymään.

Rusakko kuittaa.

Eihän Olli tosiaankaan vielä mikään huippupakki ole, ei missään nimessä, mutta jos muistat kaudella 00-01 miehen esitykset ja vertaat niitä viime kauteen niin huimaa on kehitys ollut. Perusvarmojen otteiden lisäksi Opalla on sen luokan runko että kunhan mies saa kasattua vähän lisää lihaa luiden ympärille niin ainakin mun visiossani sopii Nhl-kaukaloihin loistavasti. Kukaan ei ole tähtipelaaja pelkkien oletusten perusteella mutta kyllä Opalla aineksia on.

summarum

Jos käsitin nyt Cobolin jutut oikein niin Masalla olisi "varmistus" käytössä juhannustilaisuutta ajatellen. Toivottavasti ainakin on sillä viimevuosista päätellen, on varaustilaisuuden jälkeen taas monta avainpelaajan paikkaa liigajoukkueissa auki...
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Re: Vertala varmistumassa!

Viestin lähetti TBK
edit: Ai niin unohdin ihan pahotella Savolaisen lopettamisesta.:D
Kukas sen Savolaisen oikein lopetti? Ihanko saunan takana vai ns. julkisesti? Kumma ettei iltapäivälehdissä ollut juttua...
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Viestin lähetti Tökö Pöbö
Jotkut puhuvat siitä, kuinka O. Malmivaara on kuulemma niin lupaava tähti ja siitä tulee kova pelaajaa jne... Mä en itse näe hänessä niitä samoja kykyjä kun aikanaan Ossissa. Itse asiassa kun katon Malmivaaran peliä niin ihmettelen miksi häntä pidetään niin suurena lupauksena. Aika turha ainakaan väittää, että Ollista tulee uusi Ossi ihan koon takia :) Jotenki tuntuu, että näin on päässyt monen ajatusmaailmassa käymään.
Täsmälleen samaa mieltä. En todellakaan ole täysin vakuuttunut Malmivaaran lupausstatuksesta, ja miehen (pojan?) vertaaminen Ozzy Väänäseen on suurta vääryyttä häntä kohtaan. Väänänen on maailmanluokan puolustava puolustaja - Malmivaarasta ei välillä tiedä onko lintu vai kala.

Noh, meillä on kuitenkin vanha gonamies Rölli ensi kaudeksi, joten valtakunnassa kaikki hyvin. :-)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti cobol


Mikään ei tietenkään ole lopullista kauden tässä vaiheessa, mutta todellisia neuvotteluja ei Rosan kanssa ole käyty siitä syystä, että ainakaan vielä pari päivää sitten ei mitään neuvotteluja ollut käyty -;)

Pavl Rousa on lähempänä HIFKiä kuin Jokereita, mutta epäilen, ettei tule kumpaankaan jengiin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kenestäköhän tulee Jokereitten kotitsekki ensi kaudella, jos Rosa lähtee ja Machuldan näemme vain Saipa-matseissa. Olisi todella outo tilanne jos Jokereissa ei nähtäisi yhtään taitavaa tsekkiä ja voiko Jokerit yleensä voittaa mestaruutta ilman jo perinteisiin kuuluvaa tsekkiläistä taitoniekaa hyökkäyksessä.
Parhaat kädet tuntuvat tulevan maailmalta nimenomaan Tsekinmaalta ja ehkä hyökkäys vielä kaipaa tätä ripausta taitomaustetta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, Jokerit ilman taitotsekkiä on kuin HIFK ilman Jan Calounia:(
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Hentunen ei ole lähelläkään Rosan tasoa ja ei korvaa häntä edes puoliksi. Vertala on sitten vielä aika kaukana Hentusesta - tätä tarkotin Töpö,kun sanoin etteivät he korvaa Pavelin jättämää aukkoa edes yhdessä. Eivät korvaa, koska eivät pysty siihen. Molemmat ovat varmaankin tulossa joukkueeseen, mutta ei se sitä asiaa miksikään muuta.
Tätä ei millään pahalla siis. Molemmat varmaankin vahvistavat joukkuetta ja ovat hyviä hankintoja, eivät kuitenkaan
Rosan veroisia.

Mutta kuten aiemminkin sanottu. Me ei tarvita enää ketään jos niikseen tulee. Joukkue näyttää todella hyvältä ja on lähestulkoon yksi lysti onko siellä Hentusta ja Vertalaa messissä vai nou. Leveyttä riittää kyllä.
Rosa on ainoa arka paikka, jos nyt sattuu taas käymään niin, että joukkueen kirkkain tähti Peltonen loukkaantuu. Pelintekopuoli ja yllätyksellisyys kovissa paikoissa on liikaa hänen varassaan.
Ne paljon puhutut tshekit ovat suuri voimavara joukkueen rakentamisessa tuossa mielessä. Suomalaisia virtuooseja ei yksinkertaisesti NHL:n ulkopuolella ole. Näin näen itse tuon asian, mutta Virmanen ja Summanen epäilemättä tietävät mikä on parasta joukkueelle.

Siiten ihan kokonaan off-topiccia:

Ihmetyttää tämä lähes kaikissa ketjuissa oleva hype NHL-paluumuuttajien osalta. Mitä semmoista he ovat tehneet vuodessa, että odotetaan yhtäkkiä kavereita kuin kuuta nousevaa?

Hyviä pelaajiahan nuo kaikki ovat, mutta jos eivät olisi pelanneet farmeissa viime kautta, niin hehkuttelu olisi vähän vähemmässä.
Mitä näyttöjä Vertaloilla, Hentusilla, Pärssisillä, Hyvösillä on kovista peleistä? Ei mitään. Vertala on pelannut yhden hyvän Tappara -kauden, Hentunen ja Pärssinen ovat tehneet pari kertaa ihan mukavat runkosarjatehot, mutta dyykanneet aina sekä playoffissa, että maajoukkueessa hyviä maita vastaan.
Hyvösellä ei ole esittää sitäkään vähää. 3-4 -ketjun mies, jolla on
vähän keskivertoa parempi laukaus, pelillisesti samanlaisia heppuja löytyy joka jengistä ennestäänkin.
Suurimmat teot liittyvät kymmeniin silmät kiinni koohotuksesta johtuneisiin selästä taklaamisiin ja muutamaan turpaan ottoon. Onhan se joskus koheltanut pari pistettäkin, mutta tämä hehkutus.. Ihan kuin kyseessä olisi joku huippuyksilö. Paskan vitut. Ei ole koskaan ollut, eikä sellaiseksi tulla kääntymällä San Josen farmissa.

Ensi kaudella jokapuolella ihmetellään, miten nämä entiset "NHL"-pelaajat (yhteenlaskettuja pelejä ehkä 10?) eivät olekaan mitään supertähtiä täällä :)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Mike
Siiten ihan kokonaan off-topiccia:

Ihmetyttää tämä lähes kaikissa ketjuissa oleva hype NHL-paluumuuttajien osalta. Mitä semmoista he ovat tehneet vuodessa, että odotetaan yhtäkkiä kavereita kuin kuuta nousevaa?

Hyviä pelaajiahan nuo kaikki ovat, mutta jos eivät olisi pelanneet farmeissa viime kautta, niin hehkuttelu olisi vähän vähemmässä.
Mitä näyttöjä Vertaloilla, Hentusilla, Pärssisillä, Hyvösillä on kovista peleistä? Ei mitään. Vertala on pelannut yhden hyvän Tappara -kauden, Hentunen ja Pärssinen ovat tehneet pari kertaa ihan mukavat runkosarjatehot, mutta dyykanneet aina sekä playoffissa, että maajoukkueessa hyviä maita vastaan.
Hyvösellä ei ole esittää sitäkään vähää. 3-4 -ketjun mies, jolla on
vähän keskivertoa parempi laukaus, pelillisesti samanlaisia heppuja löytyy joka jengistä ennestäänkin.
Suurimmat teot liittyvät kymmeniin silmät kiinni koohotuksesta johtuneisiin selästä taklaamisiin ja muutamaan turpaan ottoon. Onhan se joskus koheltanut pari pistettäkin, mutta tämä hehkutus.. Ihan kuin kyseessä olisi joku huippuyksilö. Paskan vitut. Ei ole koskaan ollut, eikä sellaiseksi tulla kääntymällä San Josen farmissa.


Tästä olen täysin samaa mieltä! Esim: HPK-Fanit pitävät Hannes Hyvöstä lähes puolijumalana hänen tultua Kerhoon. Totuus Hyvösestä: Jäähyherkkä yleispelaaja, joka ei erotu harmaasta massasta millään muilla avuillaan paitsi laukauksellaan. Pärssinen on toki pelimies, mutta miten Pärä sopeutuu Hifkiin, kun ei olekkaan enää vierellä Hentusta ja Kapasta.
Eli, kuten Mike jo sanoi, ei nämä NHL-paluumuuttajat ole oikeastaan yhtään sen parempia kuin sinne lähtiessään.

Mike sai avattua silmäni myös sille että Jokerit éi edes tarvitsisi Hentusta ja Vertalaa, vaan yhtä taitavan pelimiehen kuin Rosa(Tshekkipelaaja) Toki Hentune toisi maalintekovoimaa, muttei kumminkaan korvaa Rosaa, kuten olen joskus väittänyt.
Jos Peltonen pelaa ehjän huippukauden, hän korvaa Rosan melko hyvin.
 

samppa

Jäsen
Hannes

Itse pidän Hannesta muunakin kuin jäähyherkkänä pelaajana "joka erottuu harmaasta massasta vain laukauksellaan". Kieltämättä Hanneksella on tiukka pyssy joka on liigan parhaita. Olin itse katsomassa San Jose Sharksien pelejä ja kieltämättä Hyvönen teki minuun vaikutuksen. Kovia taklauksia, hyviä taisteluja ja kahdessa ottelussa ihan hilkulla oli ettei Hyvönen iskenyt maalia, toinen paikoista jäi maaliviivalle. No se on minun mielipiteeni, ja itse olisin ollut ihan tyytyväinen jos Hannes olisi Jokereihin tullut.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Mikelle sen verran, että noihin hehkutuksiin kannattaa aina lisätä fanivara. Jos X menee Hifkiin, niin sehän oli niin surkea siellä farmissa, että jouti mennäkin. Mutta jos se tulee meille, niin onhan meille tulossa todella KOVA vahvistus -;)

Hyvösestä en osaa olla pitämättä. Taidot eivät Hyvösellä aina välttämättä riitä edes divaritasolle, mutta tahtoa ja yritystä on ollut IFK-sopparin aikanaan saatuaan senkin edestä. Sekä SM-liigassa että sittemmin Amerikoissa jopa niin, että San Josessakin aukesi muutama peli. Ei sinne nyt ihan niin vain kumartamalla kyllä mennä! Hyvönen on sellainen roolipelaaja, joka pystyy pelaamaan kuten käsketään. Vaikka pakkina, jos sellainen on tarpeen ja oli siinä hommassa HIFK:ssa erittäin asiallinen. Lyhyesti: HIFK-pestin myötä muuttunut Hyvönen on kaveri, jonka ottaisin joukkueeseeni mielelläni roolipelaajaksi rouhimaan, raastamaan, taklaamaan ja silleen. Ja tarvittaessa puolustamaankin. Eiköhän siinä ole Hanneksen ruutu.

Rosan korvaaminen on vaikeaa, mutta jotenkin voi olla parempi, jos joukkue ei ole niin parin yksilön varassa kuin viime kaudella. Peltonen oli korvaamaton ja seurasiko siitä mitään hyvää? Paitsi Machulda - joka oli korvaamaton playoffeissa -;)

Kyllä Rosa oli näistä kolmesta hemmosta se, joka on helpoin korvata. Jos olisi jonkun pitänyt nostaa Jokerit seisaalleen ja pitää joukkuetta myös pystyssä Peltosen loukkaannuttua, niin Rosasta ei siihen ollut eli tässä mielessä hän ei pystynyt ottamaan tyhjäksi jäänyttä pelillisen johtajaan viittaa ja taakkaa harteilleen. Hassua sinänsä, mutta täysin ulkopuolelta tulleelta Machuldalta se onnistui ja hän onnistui myös nostamaan Rosan suoritustasoa. Mutta korvata ja korvata on vähän väärää ajattelua siksi, että kaudelle 2002-2003 kaukaloon luisteleva joukkue on tyystin erilainen kuin viime kautinen. Uusi ryhmä vaikuttaa enemmän joukkueelta kuin edellinen eli tähtiä (kuten Rosa tai Machulda) on vähän jos lainkaan, mutta hyviä pelaajia on joka ruutuun sitäkin enemmän.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Dänks, cobol. Meinasin juuri tehdä Hyvösestä suurinpiirtein samansisältöisen viestin, mutta nyt ei tarvitse. En ala nonsaleeraamaan Hyvöstä, vaikka hän HPK:hon menikin. Hyvösen laukauksen hyvyyttä voi tiedustella vaikka Pasi Nurmiselta, joka taisi päästää jokaisessa ottelussa 1 maalin Hyvöseltä kaudella 00/01.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rosa

on (periaatteessa) juuri sellainen pelaaja, jonka näkisin mielelläni ensi kauden Jokereissa. Sillä on kädet.
Mutta miksi miehestä liikkuu myös tarinoita, ettei hän ole aivan virheetön koppipelaaja? Näitä juttuja huonon joukkuehengen haisemisesta liikkuu erityisesti miehen HPK-kaudelta?
Hentunen ja Vertala ovat hyviä, mutta niillä ei ole yhtä pehmeitä käsiä kuin Rosalla. Amen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hieman erimieltä Rosan ja Machuldan merkityksestä

Vaikka Machulda ehdottomasti on erittäin hyvä maalintekijä jolle siunaantuu jokaisessa pelissä useampia loistavia maalintekopaikkoja niin siltikin näkisin että Rosa huomattavasti monipuolisempana taiturina on joukkueelle tärkeämpi pelaaja, ja taisihan tuo Pavelkin tehdä noissa finaaleissa muutaman maalin.

Ja mitä tulee ensi kauden miehistöön niin omasta mielestäni joukkue huutaa huomattavasti enemmän juonikkuutta ja käsiä kuin puhdasta maalintekotaitoa joten tältäkin pohjalta valintani olisi machuldan sijasta Rosa. Ja tämä vain siitä yksinkertaisesta syystä että Villen harteille ei kasaantuisi liian paljoa joukkueemme kiekollisesta juonikkuudesta.
 

Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, St. Louis Blues
Viestin lähetti Ikijokeri



Tästä olen täysin samaa mieltä! Esim: HPK-Fanit pitävät Hannes Hyvöstä lähes puolijumalana hänen tultua Kerhoon. Totuus Hyvösestä: Jäähyherkkä yleispelaaja, joka ei erotu harmaasta massasta millään muilla avuillaan paitsi laukauksellaan. Pärssinen on toki pelimies, mutta miten Pärä sopeutuu Hifkiin, kun ei olekkaan enää vierellä Hentusta ja Kapasta.
Eli, kuten Mike jo sanoi, ei nämä NHL-paluumuuttajat ole oikeastaan yhtään sen parempia kuin sinne lähtiessään.

--klip--


Kyllä Pärssinen jo viimeisenä Kerho vuotenaan näytti että pelit sujuvat ilman Hentusta ja Kapasta. Nämä kaksi viime mainittua "floppasivat" mielestäni paljon pahemmin Jokereissa ja TPS:ssä pelatessaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Hentunenko floppasi Jokereissa?

Pistepörssin 6. pisteillä 27+28=55
.
.
.
Hyvösen monipuolisuudesta tuli mieleen haastattelu jossa mieheltä kysyttiin miltä pakkikomennus tuntuu niin Hannes vastasi lupsakasti että siellä pelataan minne valmentaja käskee.... tai noi, maaliin mä en mene.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hentunen floppasi Jokereissa?

Siis häh?

Ilmeisesti sinulla Chief on sitten parempaa tietoa mihin Jukin olisi pitänyt pystyä jos kerran 27 maalia ja Jokereiden jaettu (Variksen kanssa) maalipörssin kärkitila ei ollut tarpeeksi hyvää Hentuselta. Hentunen taisi olla myös koko liigan tehokkain pelaaja aina runkosarjan päätökseen saakka päästyään Petri Variksen rinnalle hieman ennen Joulua. Eli vaikka nuo pudotuspelit olivat Hentuselta (kuten koko Jokerijoukkueelta) suuri pettymys niin en nyt laskisi että Hentunen olisi aivan täysin flopannut.

Niko Kapasen epäonnistumisesta Tepsissä voidaan ollakin suunnilleen samaa mieltä mutta toisaalta Niko Kapanen sai kauden päätteeksi kannatella Kanada maljaa, joten täysi epäonnistuminen tuo kausi ei Nikoltakaan ollut.

Edit: InSideHockey näytti kerinneen nopeammin, vieläpä melkein samalla otsikolla. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös