Viestin lähetti Oloneuvos
No, suokaa nyt meillekin sentään joku ilo tällä synkeällä kaudella. Mielelläni toivotan Taskuraketin tervetulleeksi kotiin, onpahan ainakin yksi kaveri, joka aina painaa sata lasissa.:)
Viestin lähetti cobol
Toisen nimi on Sami Helenius. Mutta kuka kumma onkaan se toinen? Kyse on hyökkääjästä - vai onko -;)
Viestin lähetti cobol
Ainakin kaksi NHL:ssä tällä kaudella pelannutta suomalaista vahvistaa silti Jokereita ensi kaudella. Molempien kanssa sopimukset ovat käytännössä selvät periaatteella jos Euroopassa pelaavat, pesti on Jokereissa. Toisen nimi on Sami Helenius. Mutta kuka kumma onkaan se toinen? Kyse on hyökkääjästä - vai onko -;)
Virmanen paljastaa jokerikortit pian.
Viestin lähetti Isaksson
On, Jarkko Ruutu.
Viestin lähetti flintstone
Ja en jaksa ymmärtää että mitä sellaista TPS pystyi tarjoamaan Nikolle mitä meiltä ei olisi ollut saatavilla. Kun tiedot siis kertovat että Niko todella lähti vaikka meillä olisi ollut erittäin suuret halut pitää mies. Eipä pidä sitten enää nekään Hjalliksen sanat paikkaansa siitä että että Jokerit ei muka menettäisi ketään haluamaansa omassa joukkueessa olevaa pelaajaa mihinkään muuhun SM-liiga seuraan. Pakko sanoa että olen syvästi pettynyt tämän menetyksen johdosta, ja tämä kirpasee huomattavasti aikasempia menetyksiä enemmän sillä noille ulkomaankuvioille ei nyt oikeastaan voi mitään ja potilas-Saarisen ei ikinä päässyt näyttämään kaikkia taitojaan niin ei siitäkään oikein jaksanut harmistua mutta nyt kyllä hatuttaa rankasti.
:mad:
Niko oli todella huippu menneellä kaudella ja tämän taskuraketin korvaaminen ei välttämättä ole ihan helppo tehtävä. Nikolle kuitenkin isokäsi menneistä ja onnea jatkoon, kunhan et meitä vastaan onnistu.
Viestin lähetti JHag
Joo, peli kovenee ja ruutuja lätkitään pöytään. Mutta kertokaa, kuka olisi se kolmas 3xRuutu -ketjussa? Jakke, Tuomo....ja.....
Niissä veljeksissä on kaksi mainittavaa pelimiestä ja mahdollisuuksia on vielä muitakin kuin molemmat Nikereissä.
Sinänsä kivaa, että peli kovenee, kaukalon ulkopuolellakin. Luulen, että saamme mielenkiintoisen SM-liigan ja asiallliset paikalliskamppailut. Ugh!
Viestin lähetti Töölön Vesa
Niin, onhan totta ettei Mikko veljiensä tasolle nouse. Tosin oman roolinsa, eli Ramin määräämän, on hän hoitanut esimerkillisesti.
Selvää on, että Mikolle löytyy käyttöä, varmasti löytyisi myös muissa joukkueessa. Tietty kunhan vain peluutus hoidetaan oikein. Näistä veljeksistä tulisi kyllä oikea Suomen Hansonit, joten mainosarvoa kyllä olisi. Jos tämä toteutuu, niin johan taas on Suvi tädillä ihmettelemistä...
P.S. Nikon menetys tuntuu tosi pahalta, -edelleen.
Viestin lähetti flintstone
:confused:
Että juuri sinä et tunnu osaavan arvostaa armotonta duunaria ja suurisydämistä joukkupelaaja, jonka lähisukulainen on jopa pelannut teidän kapteeninanne.
Mikko ei ole samanlainen lahjakkuus ja tuleva supertähti kuin Tuomo tai yhtä raju fyysinen tykittäjä ja ärsyttäjä kuin Jarkko mutta kuten veljensä niin Mikkokin tekee todella periksiantamattomalla asenteella kaikkensa joukkueen voiton eteen. Joten näkisin kyllä että vaikka lahjat eivät ihan veljiensä tasolla olekaan niin myös Mikko täyttää ruutunsa enemmän kuin hyvin. Eli ainakin minun silmissä Mikko on pelaajana PALJON muutakin kuin vain pelkkä kiva sukunimi.
Viestin lähetti JHag
En ole M.Ruutu -antifani, en. Mutta mielestäni hänessä ei ole "sitä jotain", mitä Jakessa ja Tuomossa. Joissain tyypeissä vain on sitä omaa otetta ja sanottakoon nyt vaikka karismaa. Jos minä olisin Summanen, niin kokeilisin mieluummin ketjua Valtonen-Ruutu-Ruutu kuin 3xRuutu. Mikko on hyvä duunari ja puurtaja, mutta en levittäisi hänelle punaista mattoa HIFKiin. Mäkkäri, Nielikäinen ja Vauhkonenkin menisivät heittämällä ohi MINUN joukkueessani. Sen sijaan Jakke & Tuomo olisivat aina welcome. Samaa mieltä olin Mikosta silloinkin, kun hän pelasi meillä. Ihmettelin, että mitä se meillä pyörii jaloissa ja toivoin treidausta muualle. Nyttemmin Mikko on kieltämättä kehittynyt.....siis ei katkeruutta täällä (Jakke ja Tuomo edelleen loistavia!), vaan ihan rehellinen mielipide Mikosta