Viestin lähetti cobol
Tuosta valmentajasta ensi kaudella - kun Summanen on maajoukkueessa, joka on varma asia - kuulin aika villin jutun: Mr. jääkiekko olisi mukana, tavalla tai toisella. Jari Kurrista on siis kyse. Onko mua sumutettu taas oikein kunnolla, vai onko joku muu kuullut asiasta jotain?
Olin itse aistivani Kurrin valmentajauran alkaessa, että herra hakee hieman kokemusta ja taitoa valmennukseen kokeneen valmentajan rinnalta ja mahdollisesti osallistuu Jokereiden toimintaan myöhemmässä tulevaisuudessa tavalla tai toisella. En nyt heti uskonut että Jari aloittaa valmentajauransa maajoukkueesta mutta samapa tuo, kunhan puseroon tarttuu jotakin. On hyvin mahdollista että olet Cobol kuullut palasen tulevaisuutta jostakin, tosin sentään päävalmentajan pestiä en Kurrille heti alkuun usko napsahtavan. Joka tapauksessa herrat Aravirta, Kurri, Summanen ja Westerlund liittyvät jollakin tasolla Jokereihin ja vain herra(Harkimo) tietää, minkä nimisiä herroja Jokereiden penkin takana tulee jatkossa seisomaan, tosin Suhonen voitaneen poistaa vaihtoehdoista.
Itse kyllä odotan silti vahvistuksen Summasen maajoukkuepestille, ainakin niin kauan kun lähteenä on joko Veikkaaja tai Iltalehti....
Ai niin, Pete on Jokeri henkeen ja vereen, mutta antaa ajan kullata muistot. En usko Variksella olevan enää mitään suurta annettavaa Jokereille.