Kunhan nyt ei sentään tule Masalle potkuja niin täälläpäin jaksetaan hymyillä...
Ei välttämättä potkuja, mutta kunhan tekisivät hänestä jonkun vähemmän merkittävän. Pahinta olisi jos logoon koskettaisiin, ei tätä enää ikinä!
Kunhan nyt ei sentään tule Masalle potkuja niin täälläpäin jaksetaan hymyillä...
Kertokaapas asiasta enemmän tietävät, mitä tämä Jokerien uusi "Nuorilla mestaruuteen"-linja käytännössä tarkoittaa?
Louhi ei varmasti pelaa kahdessa ekassa kentässä. En pidä myöskään Variksen tai Kermanin paikkaa näissä kentissä mitenkään varmana.Parissa ensimmäisessä ketjussa pelipaikat mitä luultavimmin nappaavat mm. seuraavat nimet: Louhi (30), Varis (100), Lind (34), Rita (27v), Kerman (29), Hauhtonen (29)... Tenute (25)
Minä en pidä sen varmempana Lindin tai Hauhtosenkaan paikkaa. Rita, Tenute ja Lahti ovat minusta ainoat varmat ykkös-kakkosketjun hyökkääjät.Louhi ei varmasti pelaa kahdessa ekassa kentässä. En pidä myöskään Variksen tai Kermanin paikkaa näissä kentissä mitenkään varmana.
Totta ja samaa mieltä. Otin ehkä turhan varman päälle. Lisäksi uskon, että ensi kaudella mennään peluutuksessa tasaisemmin, joten sillä ei ole hirveästi väliä pelaako kakkosessa vai kolmosessa.Minä en pidä sen varmempana Lindin tai Hauhtosenkaan paikkaa. Rita, Tenute ja Lahti ovat minusta ainoat varmat ykkös-kakkosketjun hyökkääjät.
Uusia pelaajia ei joukkueeseen ole tulossa.
"Meillä on 35 pelaajasopimusta eli miehiä on enemmän kuin koskaan. Emme etsi yhtäkään pelaajaa ja tämä asia on sekä valmennuksen että joukkueen kanssa käyty läpi."
- Virmanen - jokerit.com
Onhan meidän sentteri tilanne kapea, ei siinä mitään. Varsinkin jos miettii viime kautta. Silti en lähtisi ostelemaan ketään ainakaan tässä vaiheessa. Jos tulee pahoja loukkaantumisia juuri sentteri osastolle niin sitten tilanne muuttuu. Nyt voitaisiin kerrankin mennä näillä ja antaa niille junnuillekin niitä näyttöpaikkoja. Mielestäni Louhi on aivan riittävä hoitamaan nelosen senan hommia tässä liigassa. Vaikka sentteri tilanne vähän pelottavalta voikin vaikuttaa, niin jotenkin mulla on vaan luottavainen olo. Enään se Kerman jonnekin kauas pois, niin jengi näyttää hyvältä ja ne omat junnut saisi niitä oikeita näyttöpaikkoja, ei pelkästään nelosen jämäminuutteja. Sitäpaitsi jos tohon jengiin lisätään Staple ja Leino tulee takaisin niin sitten olisi taas täyttä. Otetaan kerrankin rauhassa, eikä hätäillä.Hieman kyllä itseäkin mietityttää jos ei tosiaan senttereitä olla enempää hankkimassa. Louhi, Varis tai Strömberg kun eivät ole luonnollisia senttereitä vaikka sillä paikalla pystyvätkin pelaamaan. Näin ollen meillä on "kunnollisia" senttereitä vain kolme: Tenute, Hauhtonen ja Juutilainen.
Nuorille vastuuta, se on tervettä.
Miten niille junioreille saa sitä vastuuta annettua, jos esim Juutilainen on kolmosen sentteriksi aivan liian kevyt. :P Tekee miten päin vaan, niin menee väärin.
Miten niille junioreille saa sitä vastuuta annettua, jos esim Juutilainen on kolmosen sentteriksi aivan liian kevyt. :P Tekee miten päin vaan, niin menee väärin.
Toki nämä nämä junnu-projektit on ihan hyviä, mutta tuo tapaus "Juutilainen kolmosketjuun" on jo vähän liian rohkeaa.
Kiva että olet huolissasi. Mua jäi vaivaamaan miksi Louhen laittaminen neloseen on taloudellisesti järjetöntä? Louhi ei koskaan ole ollut mikään super kallis ja käsittääkseni hän itse suostui alentamaan palkkaansa täksi kaudeksi. Tiedätkö siis Louhen palkan?Strömberg, Juutilainen ja Louhi ovat aivan liian kevyttä tavaraa kolmosen keskelle, sitäpaitsi Louhi on ihan puhdas laituri. Toki hän menee nelosketjun keskellä ihan mukavasti, mutta neloseenko tätä lähes EHT-tason pelaajaa ollaan lykkäämässä? Taloudellisesti ajateltuna tuollaisessa ei ole mitään järkeä.