Sen mä hiffaan, että jotkut landet tai naapurin piripäät käy täällä ilkkumassa, mutta kun täällä on myös niin paljon "omia", jotka vaikuttavat toivovan vaan pahaa omalle seuralle.
Tätä mä en nyt yhtään hiffaa. Kuka on Jokereiden faniksi lukeutuva on toivonut jotain pahaa Jokereille? Tuntuu, että aivan ylivoimainen enemmistö täällä toivoo, että Jokerit saisivat rivinsä suoriksi, tiedottaisivat siitä missä mennään ja alkaisivat taas pelata jääkiekkoa. Sarjalla tai hallillakin on ollut täällä melko vähän väliä, eli kaikki tuntuisi kelpaavan.
Sen sijaan tämä mitään mistään tiedottamaton konsortio X, jota Hjollis Harkimo nyt johtaa maksettuaan Jari Kurrille satoja tuhansia ties kenen pussista, on kyllä saanut runtua. Ettet nyt vain sekoittaisi tämän "porukan" saamaa kritiikkiä siihen, että Jokereille itselleen tahdottaisiin jotain pahaa? Koska niin ei kyllä ole.
Kovasti vakuutellaan, että pian tullaan julki tiedon kanssa. No, ei ole tultu. Mikään NDA ei rajoita sitä, että kerrottaisiin edes
jotain faneille ja sidosryhmille.
Kovasti vakuutellaan, että Areena-kaupat kyllä tapahtuvat ja annellaan outoja aikamääreitä. Mutta sitten faktat esim. ministeriöstä ja suomalaisten sarjojen suunnilta ovat aivan jotain muuta.
Ja se oudoin kuvio tällä palstalla: Miksi muutamalle nimimerkille on niin tärkeää olla koko ajan korostamassa, että kaikki tässä touhussa on täysin normaalia ja muuta mieltä olevat ovat vain omaan pesään kusevia, naapurin nistejä (come on nyt!) tai jotain ruraaleja tomppeleita (come on nyt uudelleen!)? Johtuuko se siitä, että
The Virallinen Jokerit ei missään tapauksessa voi mitenkään olla erehtyväinen, koska hei,
se on mun seura minä - me - syntymästä kuolemaan?
Ei mulla muuta. Jotenkin koomista touhua.