Minä pidän todennäköisimpänä, että mitään mysteerirahoittajaa ei edes ole. Jolle on haistanut tilaisuuden tehdä businesta ja ostanut Kurrilta liiketoiminnan pois. Jolle lienee lupaillut RY:llekin kuun taivaalta uskoen, että pääsee toiminnan ytimeen löydettyään rahoittajan sekä Hallikaupoille että Joukkueelle. Sitten on lyöty hallikaupat ja Jokerit samaan pakettiin ja lähdetty kosiskelemaan mahdollisia rahoittajia. Kun niitä ei ruvennut suosiolla löytymään (hallikauppojen riskeistä johtuen), Liiga löi luukun kiinni kun mitään konkreettista ei ollutkaan esittää.Ylläolevaan tukee myös RY:n lausahdus "Tulevasta pääsijoittajasta" joka ottaisi sekä halli- että joukkueliiketoiminnan hoitaakseen. Taustalla lienee pienempiä sijoittajia, joiden rahoilla voitiin lupailla RY:lle jatkorahoitus (Hjallis i am looking at you).Tätä olen minkäkin sivustaseuraajana ihmetellyt. Mikä on se syy, miksi Joel Harkimo on pitänyt saada mukaan siihen mysteeritahon hankkeeseen? Vai onko se yksinkertaisesti se, että Harkimo itse on ollut aloitteellinen taho sinne mysteerirahoittajan suuntaan ja saanut sen lähtemään mukaan?
Siitä voisi hyvin johtua salamyhkäisyys ja RY:kin on saanut neuvoteltua hyvän sopparin kun ei ole tarvinnut neuvotella kuin Jollen kanssa (joka kuvitteli pääsevänsä hyville apajille Hallin kanssa).
Nyt tilanne lienee se, että on vain Jolle, nimi ja logo. Ei muuta.
edit; editoitu hieman lauserakenteita
Viimeksi muokattu: