Olikohan Masalla aikeissa kasata se kuuluisa tandem parilla Järvinen-Raanta? Siinä olisi ainakin ollut kiekkoyleisölle seurattavaa: kaksi nuorta, potentiaalista maalaiskunnan poikaa hakemassa ykkösveskarin paikkaa Suomen suurimmasta ja seuratuimmasta joukkueesta. Se jos mikä olisi ollut kutkuttava näytelmä.Maalivahti tilanne on riski mutta aluksi Ilmalaan yritettiin hommata maalivahti kaksikkoa. Toinen pelaa raumalla, toinen täällä joten silläkin saralla tarvittaessa tulee muutoksia.
Onko minulta mennyt jotakin ohi, kun huomasin, että 13.9 liigapörssin kokoonpanoihin on lisätty Tommi Kovanen, Jokerit ? Jatkaako tuo Rambo siis Jokereissa ?
Myös SM-Liigan kotisivuilla jokereiden pelaaja luettelossa komeilee #0 pelaava Tommi Kovanen.
Ei kai Kovanen tosissaan aloita kauttaan meillä?
Ei kai Kovanen tosissaan aloita kauttaan meillä?
Keklu olisi voinut hankkia meille Kärppien nappaaman Preissingin hoitamaan kiekollisen ykköspakin roolia, on nimittäin aika kova kaveri kyseessä ja vielä rightin puoleinen. Nyt on sitten parasta olla joku samantasoinen kaveri kiikarissa, koska yksi kultakimpale meni jo sivusuun...
Kaikkien kiekollista huippupakkia haikailevien olisi hyvä muistaa Dehner. Mulla on aika hyvät fiilikset sen suhteen, että Dehner tulee vielä positiivisesti yllättämään monet. Näille fiiliksille on yksinkertainen syy, periaatteessa Dehnerillä on kaikki ominaisuudet, mitä huipputason (hyökkäävältä) liigapakilta vaaditaan ja jossakin määrin mieleen tulee puolustuksen Staple.Menee jo vahvasti penailun puolelle jos Ouluun meni Preissing, ja meillä jatkaa Tommi Kovanen. Ei hyvää päivää!!!
Kaikkien kiekollista huippupakkia haikailevien olisi hyvä muistaa Dehner. Mulla on aika hyvät fiilikset sen suhteen, että Dehner tulee vielä positiivisesti yllättämään monet. Näille fiiliksille on yksinkertainen syy, periaatteessa Dehnerillä on kaikki ominaisuudet, mitä huipputason (hyökkäävältä) liigapakilta vaaditaan ja jossakin määrin mieleen tulee puolustuksen Staple.
Menee jo vahvasti penailun puolelle jos Ouluun meni Preissing, ja meillä jatkaa Tommi Kovanen. Ei hyvää päivää!!!
Mitä ihmeen penailua tuossa on? Varmasti Pressi-tomppa on kallis kaveri ja jos meillä ei budjetissa tilaa ole, niin sitten ei ole. Ei Kovasen ilmeinen lyhyt "paikkaajasoppari" todellakaan tarkoita sitä, että sen takia meillä ei ollut tilaa budjetissa.
Tarkoitinkin penailulla lähinnä sitä että vastataan Kärppien Preissing-hankintaan Tommi Kovasella. Ei sillä, Junno laittakoot Oulussa "puolen suomen" rahaa palamaan ihan vapaasti. Tommi Kovanen ei vain ole ratkaisu meidän puolustuksen tarpeisiin, vaan kovemman kaliiberin kiekollinen pakki (mielellään right) tarvitaan
Lyhyestä virsi kaunis: Kauppinen ja Niemi ovat puolustuksen suurin murheenkryyni. AJ:lle olen valmis antamaan vielä toisen mahdollisuuden, koska hän ei yksinkertaisesti voi pelata yhtä huonosti kuin viime kaudella, mutta, mutta... sitten se tapaus Kauppinen... Virmaselle helvetisti risuja siitä, että meni kiinnittämään "Kohun" kevääseen 2012 asti ilmeisen kalliilla sopparilla, ilmeisesti sokaistuneena Maakon yhden playoff-kevään suonenvedosta.
Mä tuolla ennustusketjussa komppaan Flinttiä.Naurettavaa itkemistä Kauppisesta. Kohu taisi olla surkealla viime kaudellakin meidän puolustuksen paras pistemies. Kauppinen on ihan hyvä liigapakki, parhaimmillaan jopa loistava kuten se playoff ennätys kertoo. Ja minulle on ihan sama mitä Kohu tienaa.
Kun Kauppinen nuo pisteet playoffeissa tekaisi , oli valmentaja Doug Shedden.Jortikan edellisellä visiitillä sellainen oli ja poffeissa Kauppinen nakutti jäätävät sm-liigan ennätystehot: 14 5 + 12 = 17. Moni hyökkääjä olisi tyytyväinen noihin pisteisiin runkosarjassakin...
Aargh... Niinpä tietysti olikin. Seison korjattuna.Kun Kauppinen nuo pisteet playoffeissa tekaisi , oli valmentaja Doug Shedden.
Miljoonamiehiltä odotan parempaa panosta.