Olen kanssasi samaa mieltä ja lisään tohon vielä Ville Peltosen. Syitä näissä on aina monia mutta aiheuttavat aina mielipahaa ja ärtymystä. Tosta Tikkasen paidasta sen verran, että täytyy ihmetellä seurajohdonkin logiikkaa ja sitä, missä heidän mielestään menee hyvän maun raja. Onko koskaan ollut mitään huhuja, että se häviäisi sieltä samalla tavalla kuin Ketolan paita Porista?
Kuhta on käsitykseni mukaan sanonut julkisestikin aikoinaan, että Jokereihin ei koskaan mene. Eiköhän suunta ole Saksa.
Joo - ei KK:ta Ilmalaan, ei missään tapauksessa, ei ei ja ei! Peltosen siirrosta aikanaan olen kyllä eri mieltä. Sen tason pelimies kun palaa SM-liigaan, mikä VP oli siihen aikaan, hänet haluaisi jokainen liigaseura. Ja Jokerit oli valmis latomaan tarpeeksi korkean latikasan, jolla hänet saatiin. Ei Ville ollut HIFK:n omaisuutta, eikä ollut pelannut vuosikausiin punaisissa. Puolet kannattajistakaan ei ollut edes nähnyt Villeä tähtipaidassa. Siihen aikaan liigan paras pelaaja, joka oli satsauksen arvoinen.
Hirso taas oli Sheddenin juttu ja hyvä pelimanni, mutta olis voinut jäädä visiitti tekemättäkin.
Nykyään kaikki siirrot ovat vain nykyaikaa - seuran nimestä riippumatta. Seurauskollisuuden kupla hajosi Stadissa jo seiskytluvun puolivälissä...muistaakseni IFK piteli neulaa, jolla se puhkaistiin. Sama tahti jatkui koko seuraavan vuosikymmenen, eikä siinä mitään, vahvempi vain käytti oikeuttaan. Rahalla ne silloinkin houkuteltiin, juniorit mailoilla ja muilla eduilla.
Okei, meni vähän offtopicille, tarkoitin vain, että mulle on sama, mistä äijä tulee, jos sillä on tosiaan käyttöä. Tässä vaiheessa KK kuuluu samaan kategoriaan Vopatin ja Nielikäisen kanssa - ei mitään käyttöä!