Jokerifanit

  • 15 815
  • 105
Suosikkijoukkue
AIK
Number 11 kirjoitti:
Itse tuomitsen tällaiset huudot, mutta ymmärrän mikäli muutama yksittäinen henkilö näitä joskus huutelee. Sen sijaan ryhmänä niiden huutelu on erittäin mautonta, vaikka ryhmässä olisikin vain parikymmentä ihmistä. Joskus voi pinna palaa ja suu käydä, mutta tällaiseen huutoon "liittyminen" ei ole kovinkaan arvostettavaa toimintaa.

Kuitenkin koko Jokerifanikatsomoa on tästä turha syyllistää. Jokereiden fanikatsomo on mielestäni tällä hetkellä Suomen paras ja monipuolisin. Jatkakaa vain narrifanit muuten samalla tavalla, mutta ne muutamat "tuomari kuolee matsin jälkeen"-huutajat voisivat miettiä, ovatko nämä huudot missään määrin tarpeellisia?

Ps. nimim. No terrrve!!! kerää kamas ja lähde jonnekin muualle. Katsomoissa saa eläytyä, mutta jokin raja siinäkin. Ei kuolema-huudot ole hyviä vain siksi, että ne tuovat vaihtelua nuija-huutoihin.

Voisitko sinä arvoisa höpöhöpömies sitten vaikka kirjoittaa sen paljon kaivatun oikeinkannattamisen oppikirjan, koska mielipiteesi ovat ainakin omasta mielestäsi ainoita oikeita. Pysy Espoossa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
karel de groot kirjoitti:
Jokerifaniporukka, joka näkyy ja kuuluu sekä Jaffalassa että vieraspeleissä on jo muutaman vuoden ollut Suomen huippua. Puheet Jokereiden "vaisuista" fanikulttuurista ovat olleet parin ensimmäisen Ilmalan kauden jälkeen täyttä skeidaa.

Katsomonosassa, jossa järjestäytyneet fanit istuvat (ja seisovat) on samanlaista tunnelmaa kuin Jokereiden kultaisina vuosina Nordiksella. Se, että Areenan tunnelmaa haukutaan, johtuu mielestäni ainoastaan siitä, ettei kannatusta paljon muualta tule. Pukuheeboilta tai tyhjiltä penkeiltä ei sitä tietty voi odottaakaan. Jokerifaneja on joka tapauksessa aivan turha syyttää.

Tyhmät, kiihkoa pursuavat huudot kuuluvat jääkiekkokatsomoon, kunhan ne eivät ole koko sisältö katsomon toiminnassa. Yhtään hallia ei Suomesta varmastikaan löydy, jossa Tontsat, Jarskit tai Maket ei hauku tuomaria saati sitten vastustajaa ilkeillä herjauksilla. Hämeenlinnassa ja Jyväskylässä osataan tarvittaessa dissata ja räkiä oikein kunnolla, muttei näilläkään paikkakunnilla puutu omien kannustusta.

Jokerifaneilla ei ole mitään häpeämistä toiminnassaan, päinvastoin!

Pakko lainata koko teksti. Hienoa tekstiä naapurista, kerrassaan. Vituttaa välillä lukea juttuja, ettei areenalla ole tunnelmaa, vaikka Jokerifanit parhaansa tekevätkin. Rapatessa roiskuu välillä, koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Herra siunaa ja varjele! Sama se mitä puhutaan kunhan puhutaan. Näillä mennään.

Hauska muuten huomata, että aina on muiden joukkueiden kannattajista samat nimimerkit aukomassa turpaansa ja aina niin oikeassa. Vittu mitä urpoja!


Edit. Ja naapuriin karel de groot-nimimerkille iso käsi! ;)
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minustakin teidän kannatusmeininki on ihan tyydyttävällä tasolla etenkin verrattuna joukkueen suorituksiin, mutta jeesustelun uhallakin pidän näitä "kuole"-juttuja turhina. Etenkin jos ne ovat järjestettyjä eikä spontaaneja huutoja. Joka tapauksessa olisi mielenkiintoisempaa saada selville oliko tämänkin tapauksen takana taas se kuuluisia Kirkkonummella asuva TV:tä katsova raumalainen, joka ei siedä jääkiekkoväkivaltaa tai fanittamista missään muodossa, vai kuka? Ja miksi tästä tehtiin numero ja juuri nyt?
 

K0RPPI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
oijoijoi, voivoivoi, on se kauheaa...

Me ollaan laulettu noita hienoja laulujamme jo vuosia!!??!!

Ja mistäs lähtien lätkässä on sovellettu jotain vitun lakeja???

-Lakihan kieltää loukkaukset ja solvaukset. Jos joku näihin syyllistyy on kyseessä kunnianloukkaus ja julkisuudessa olevan henkilön ollessa kyseessä (eli tuomari tai pelaaja) on tapaus vieläpä törkeä... siis ainakin lain mukaan.
(Menepä grillille huutamaan jollekkin ukolle et se on nuija ja huomaat sen olevan "oikeassa elämässä" vähän kiellettyä.)

-Mailalla ei kannata enää huitoa, siitähän seuraisi välittömästi linnaa törkeästä pahoinpitelystä ja syyttäjä voisi jopa saada läpi tapon yrityksen.
(Jos et usko, niin ota maila mukaan ja lähde grillille ja huitaise jonkun jullin kädet paskaks ja katso selviitkö parin minsan penaltilla)

-Jos sattuisi kentällä tulemaan tappelu, niin sehän olisi pahoinpitely tai Tomekin mukana ollessa jopa törkeä pahoinpitely. Tästähän seuraisi sakkoa tai jopa kaks vuotta linnaa.
(Tätäkin voi siellä grillillä käydä kokeilee)

-Eihän sitten enää myöskään taklata, koska sehän rikkoo toisen yksityisyyttä ja on näin ollen kunnian loukkaus/lievä pahoinpitely tai jullin ollessa taklaaja seksuaalinen hyväksikäyttö, joista kaikista kuuluisi tulla vähintään sakkoa.
(Älä nyt mene enää sinne grillille tönimään ketään... uskot varmaan muutenkin)

-Ja fanien ei kannata enää huutaa "AJA" huutoa, koska sehän on yllytys rikokseen ja taas häkki heiluu... voivoi ja oijoijoi.

Summasummarum... Me ollaan yks saatanan rosvo sakki koko Jokerit. Linnaan vaan kaikki pelaajat ja fanit.

ps:Ei kannata mennä grillille muutamaan viikkoon...
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottamatta enempää kantaa erilaisiin huutoihin voisit Korppi kuitenkin erottaa toisistaan tapahtumat kaukalon sisäpuolella ja ulkopuolella. Kaukalossa saa tapella ilman rikosoikeudellisia seuraamuksia. Katsomossa asiat todella ovat hieman toisin. Kaukalo on eri asia kuin grilli se on totta, mutta katsomolla ja grillillä ei eroa ole. Sikäli monet vertauksesi ontuvat pahasti.

Mutta itse asiasta, kun maksaa lipun saa huutaa ja saa huutaa lähes mitä tahansa. Mutta kuten joku mainitsi niin järjestetyt ja johdetut "tappouhkaukset" ovat tietysti jos ei kiellettyjä niin ainakin hieman turhia.
 
Viimeksi muokattu:

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Tuomas kirjoitti:
Tiistaina parikymmentä fania huusi 700 hengen fanikatsomossa tuo hetken aikaa ja ymmärrän syyn huutoon täysin, Henrikssonin tuomio näytti tilanteessa fanikatsomoon niin naurettavalta.

Silti tämä vajaa 3 prosenttia sakista vastasi illan kovimmista desibeleistä? Näin siis yläkatsomoon kuultuna ja ei ollut mittaria mukana.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
En voi ymmärtää sitä, että totuuden kertomisesta niille, jotka eivät hoilanneet "tuomari kuolee matsin jälkeen"-loitsujaan, voi seurata tällainen kalabaliikki. Tuomari kuten kaikki muutkin hallissa olleet ihmiset epäilemättä kuolevat matsin jälkeen. Eri asiahan on luonnollisesti, kuinka pian. Viiden minuutin, viiden vuoden vai viidenkymmenen vuoden päästä? Eikös Suomessa olekaan sananvapautta? Tietysti solvaus on asia erikseen mutta tässähän vain ilmoitettiin biologinen fakta.

Ja olen kyllä maakuntamatkoilla kuullut muun muassa Porissa ja Rinkelimäellä huomattavasti törkeämpiä juttuja kuin "tuomari kuolee". Eikös tuollainen huutelu kuulu kiakkoon? On se kyllä merkillistä jos ahdistunut mies ei pääse muutamaa kertaa vuodessa huutelemaan törkeyksiä ilman, että joutuu siitä vastuuseen.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on varmaan aika vaikeeta pyrkiä keskustelemaan itse aiheesta, kun mielessä pyörii kokoajan, että mihin väliin mitäkin provoilua voisi lyödä. No onneksi tämä uutinen osui juuri Jokereille, niin keskustelu ei jäännyt 3 viestiin. Helvetin nopea ketjun avauskin. Itse en kerennyt edes hesaria vielä kokonaan lukemaan läpi.

Vaikka sm-liiga on vielä urheilua, niin ei liigatuomarin ammatti ole ainoa, missä saa kuulla (päivittäin) uhkailua. Näistä ammateista lätkäyleisön huudot tuomarille voi ottaa varmasti eniten huumorilla. Se on sitten eri asia, ketä ne naurattaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tän päivän IS:ssä

Vähän off-topic mutta eilisen Mypa pelin jälkeen Mypan Tuomo Könänen kertoo että Kemistä tuo kyseisen pelin tuomari ei todennäköisesti olisi selvinnyt hengissä pois. Tästä herääkin kysymys että onko Kemiin eksynyt jotain Jokerifaneja vai miten tuomarin henki olisi ollut siellä vaarassa?
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
No terrrve!!! kirjoitti:
Eikö katsomossa saa eläytyä?

Totta kai saa. Missä helvetin vaiheessa minä nyt siitä olen jotain nillittänyt? "Hyvä maku" mitenkään tuttu sana? Eläytymistä voi kenties osoittaa muutenkin?

No terrrve!!! kirjoitti:
Ks. edellinen kohta, eläydytkö usein kioskilla?
Kännissä sitä tulee tehtyä asioita. Nälkä ja kusihätä ja laskuhumala ja ei sen muijankaan tissit näy kunnolla huuruisan ikkunan läpi. Kaveriporukalla siinä sitten jutellaan ja fiilis on katossa ja sitten se purilainen on joku saatanan veltto lätty. Mun tunteet vaan niinQ otti vallan musta. Ei se mun syy ole! MÄ ELÄYDYIN! ("ylireagointi" on oikea sana). Ajatteletko ikinä hallissa?

No terrrve!!! kirjoitti:
"järjestettyjä" ? Joku katsomossa alkaa huutaa jotain ja ne ketä kiinnostaa liittyvät mukaan.
Väärä sana. Sen takia lainausmerkit. Koordinoituja? Enemmän kuin yksi nelivitonen isomahainen setä, joka huutaa mielipiteitään tuomarista. Teitä taisi olla useampia (heitä. aivan se ja sama)



No terrrve!!! kirjoitti:
On vähän väsyneitä noi "etunimiii, suukunimiii" -huudot. Nuijat sopii Jyväskylään, Ouluun, Tampereelle ja muihin janarikyliin.

Mutta toisaalta "tuomari kuolee pian" on erittäin urbaani ja fiksu huuto, jolla kuvastetaan Helsingin statusta kiekkokaupunkien Jerusalemina? En minä väittänyt, että "nuija" tai "haannuu" ovat erityisen FIKSUJA huutoja (niinkuin nokkelia. tiedätkös? vaikea sana kylläkin), mutta väitätkö sinä vakavalla naamalla, että on oikeasti hyväksyttävää huutaa notta tuomari ottaa ja kuolee? Tai jos ei hyväksyttävää, niin onko se mielestäsi fiksua?

(mikä on janarikylä?)

Ihan oikeasti. Mä yritän olla kukkahattuilematta, mutta... yritä nyt ymmärtää, että tuollainen ei vaan... sovi. (taas fiksu lausahdus. En keksinyt parempaakaan)

vaikeaa on
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Gepardi kirjoitti:
Siitä aivan yhtä mieltä, että tämä "Tuomari kuolee matsin jälkeen"-huuto on tyhmä eikä sitä mun mielestä pitäisi huutaa. Mutta se, että joku ottaa tuon tosissaan ja pitää sitä tappouhkauksena, tai laittomana uhkauksena (mikälie) niin menee vähän liiallisuuksiin. Come on! Huutoon ei muistaakseni todellakaan lähtenyt mukaan suuri osa fanikatsomosta vaan pieni tuomiosta vittuuntunut osa.

Tästä samaa mieltä, siis. Idioottimainen huuto, ja tuskin Henrikssssoni siitä mitenkään itseensä ottaa.
Itse en ole Areenalla ollut pariin vuoteen (millä rahalla?) ja en kritisoi fanikatsomoa kokonaisuudessaan (kaikki yleistäjät on perseestä. Heh), vaan ihmettelen vain tuollaista idioottilaumaa. Porissa Jokerifanit ovat pitäneet hyvin meteliä. Samoin se toinen hesaporukka. Järjestäytyneenä porukkana hiton hyvä. oikeasti. Harmi, että se vetää pässejäkin puoleensa.

Gepardi kirjoitti:
Myös se, että täällä leimataan koko fanikatsomo idiooteiksi, tehdään tästä vuoden isoin juttu, verrataan tätä snägärin myyjän uhkailemiseen ja leimataan koko Areenan tunnelma kertaheitolla paskaksi, on _hieman_ liioteltua.
Tuo snägärimyyjävertaus oli ihan vain sen takia, että todettiin kyseessä olevan "kiukunpurkaus, ei uhkaus". Mun mielestä niissä ei ole mitään eroa joskus. Eri asia on, kuka ne ottaa tosissaan, mutta silti. Tuota perustelua meinaan voi kyllä soveltaa ihan vaikka siellä snägärillä pienen uhkauksen jälkeen, mutta eri asia on sitten se, kuinka fiksulta se siellä(kään) kuulostaa.

Vitun tyhmää tuo on ja sen voisi jättää jo taakseen. Itse olisin aika nöyrää poikaa, jos olisin tuollaiseen osallistunut. Tämä ei ole mikään helvetin moraalisaarna. Kunhan vaan oudoksun tätä huutelun puolustamista.

Mielipiteitä kuin persereikiä...
 

Jeffrey

Jäsen
Tuli muutes tässä mieleen, että kun täällä moralisoidaan Jokerifanien käytöstä. Niin mites on pesis katsomoissa huudeltava "kuole kuole" huuto?
 

timosusi

Jäsen
Hesari antaa aamun urheiluosiossaan uutta perspektiiviä ymmärtää käsiteltyä huutotapausta. Vuodet vierivät ja menestys ei enää ole entisen kaltaista, mutta jokerifanin prototyyppi on ja pysyy. Teiniangstissa on voimaa!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
timosusi kirjoitti:
Hesari antaa aamun urheiluosiossaan uutta perspektiiviä ymmärtää käsiteltyä huutotapausta. Vuodet vierivät ja menestys ei enää ole entisen kaltaista, mutta jokerifanin prototyyppi on ja pysyy. Teiniangstissa on voimaa!

Mikä sivu?
 

timosusi

Jäsen
PeteX kirjoitti:
Mikä sivu?

B 15


Jos asiaa puhutaan niin muutamia viikkoja sitten jouduin viettämään Pasilan asemalla vartin verran aikaa samassa rakennuksessa n. 10 jokerifanin kanssa. Nämä HC-fanit olivat lähdössä johonkin vierasotteluun, ja jokaisen käytös oli enemmän tai vähemmän sikamaista. Jollain oli vielä pikkulapsia mukanaan, hienoa esimerkkiä näyttivät. Jos se oli sitä niiiiiin upeaa fanikulttuuria, niin minusta on todella hienoa että että Areenassa on kirkkotunnelma.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
timosusi kirjoitti:
B 15


Jos asiaa puhutaan niin muutamia viikkoja sitten jouduin viettämään Pasilan asemalla vartin verran aikaa samassa rakennuksessa n. 10 jokerifanin kanssa. Nämä HC-fanit olivat lähdössä johonkin vierasotteluun, ja jokaisen käytös oli enemmän tai vähemmän sikamaista. Jollain oli vielä pikkulapsia mukanaan, hienoa esimerkkiä näyttivät. Jos se oli sitä niiiiiin upeaa fanikulttuuria, niin minusta on todella hienoa että että Areenassa on kirkkotunnelma.

Teini kysyy edelleen. B 14 sivulla on kyllä juttua Turkin ja Sveitsin kahakoista, mutta missä B 15 sivulla on juttua Jokerifanien käytöksestä vai tarkoitatko tuota keskisormen näyttöä pleksin takaa?
Olin myös Pasilan asemalla toissakaudella, kun TBK:n fanit huusivat minulle ilkeyksiä. Vieläkin on järkyttynyt, niih.
 

timosusi

Jäsen
PeteX kirjoitti:
Teini kysyy edelleen. B 14 sivulla on kyllä juttua Turkin ja Sveitsin kahakoista, mutta missä B 15 sivulla on juttua Jokerifanien käytöksestä vai tarkoitatko tuota keskisormen näyttöä pleksin takaa?
Olin myös Pasilan asemalla toissakaudella, kun TBK:n fanit huusivat minulle ilkeyksiä. Vieläkin on järkyttynyt, niih.

Kyllä, tarkoitin juurikin sitä kuvaa.


Ei ne mulle mitään huudelleet, se vaan että jos fanius sitä että vedetään fanipaita päälle ja ruvetaan porsastelemaan niin olen iloinen etten ole tälläinen "tosifani". Kuvan fani kuvaa juurikin hyvin tuon iloisen veijarinjoukon tasoa vaikka ikää onkin vain ehkä kolmasosa.

Ei sillä että matalaotsaisuutta esintyisi vain Ilmalassa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
timosusi kirjoitti:
Kyllä, tarkoitin juurikin sitä kuvaa.

Ei sillä että matalaotsaisuutta esintyisi vain Ilmalassa.

Mutta sun piti kuitenkin välttämättä käydä postaamassa tollanen väsynyt provo tänne ketjuun?
 

timosusi

Jäsen
Huuru_Sauhunen kirjoitti:
Mutta sun piti kuitenkin välttämättä käydä postaamassa tollanen väsynyt provo tänne ketjuun?

No valitettavasti ei löytynyt minkään muun seuran laatufaneista kuvamateriaalia antamaan inspiraatiota.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Itse en tykkää näistä huudoista joita osa jokerifaneista huutaa.
Niin kauan kun kannustavat omaa joukkuetta, niin siinähän huutavat sen minkä jaksavat. Mutta kun ruvetaan huutamaan vastustajan pelaajille törkeyksiä, ja uhkailemaan tuomari tai muuta todella viisasta, niin minun mielestä mennään yli rajan.
Itse en ole missään elämäni vaiheessa ymmärtänyt tätä toisen ihmisen halveeraamista, enkä sitä ymmärrä myöskään jääkiekkoon liittyen.
Minulle se ei kuulu peliin, että huudetaan hävyttömyyksiä vastustajan pelaajista.

Omia saa ja pitää kannustaa. Tuomariin voi koittaa vaikuttaa huudolla, ja Favorinin ollessa kyseessä toimii lähes joka kerta (tarkoitan siis koittaa kalastaa vastustajalla jäähyä).

Mutta en sitten tiedä. Ehkä minun pitää siirtyä shakin pariin, siellä tuskin haukutaan katsomassa vastustajan pelaajia, faneja ja jopa joukkueen johtohenkilöstöä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
timosusi kirjoitti:
No valitettavasti ei löytynyt minkään muun seuran laatufaneista kuvamateriaalia antamaan inspiraatiota.

Eli kun näet kuvan jossa n. 10-vuotias tyttö näyttää jääkiekkokatsomossa keskisormea, pidät loistavana ideana tulla kirjoittamaan Jokerifaneja käsittelevään ketjuun että "jokerifanin prototyyppi on ja pysyy". Tämä on sitä aivosolujen toimintaa parhaimmillaan!
 
Viimeksi muokattu:

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hihhei, huumoria parhaimmillaan. Nää jutut josta meikäläisiä parjataan on sellaisia, että mennään mihin halliin ja mihin fanikatsomoon tahansa, niin jokaisesta löytyy ihan samoja elementtejä. Jokaisesta fanikatsomosta löytyy keskisormennäyttelijöitä ja ilkeyksien huutelijoita, myös niitä, jotka uhkailevat joskus jopa tuomareita. Nyt nämä asiat halutaan nähdä vain Jokerifanien osalta, mutta vastaava ketju ja vastaavat kommentit voitaisiin yhtälailla jokaisen muunkin joukkueen puolelle!
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Onhan Tapparanmiehelle tientenkin pointti tossa. Yleensä isoimissa ympyröissä ( euroopan fudiskatsomoissa ) joukkueilla on todella monta eri rekistöröityneitä faniryhmiä. Yleensä nämä eri ryhmät edustavat eri suuntauksia. Tämä ei välttämättä tarkoita ikäryhmiä, vaan nämä ryhmät edustavat poliittista ajattelutapaa, kaupunginosaa mistä on kotoisin ja aika usein kiihkokannattajilla on oma ryhmä. Jokereissa on vain yksi ry, joten se saa kaiken kuran niskaansa (HPK:lla voi olla kaksi.... Ok, oli huono).

Ja voihan tapparakannattajan mielestä jokainen jokerifani olla teini. Kaikki tapparakannattajat ketkä mä tunnen ovat +30, joten eläkeläisiä kaikki.
Terveisin, S Gagnon 29v.
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Huuru_Sauhunen kirjoitti:
Eli kun näet kuvan jossa n. 10-vuotias tyttö näyttää jääkiekkokatsomossa keskisormea, pidät loistavana ideana tulla kirjoittamaan Jokerifaneja käsittelevään ketjuun että "jokerifanin prototyyppi on ja pysyy". Tämä on sitä aivosolujen toimintaa parhaimmillaan!

Jumalauta mitä itkemistä maaseutujoukkueiden pöndeiltä. Voi yhyy, joku Jokerifani sano tuhmasti dumarista. Onneksi eivät vielä ole tajunneet mennä itkemään liigan kurinpitolautakunnalle; Jokerit saa 20,000e sakon, mutta fanikatsomolle ei tule seurauksia koska se on oman roolinsa vanki.

Ettei joku nyt käsitä väärin, seuraavassa kappaleessa olen täysin tosissani:

Minä olin vitun ylpeä siitä tytöstä joka näyttää finkkua päiväkerholaisille. En istu itse Areenalla fanikatsomossa (pitäisi varmaan), mutta olen todella ylpeä katsomosta ja sen kannustuksesta. Kiitos teille! Näiden ihmisten kanssa minä haluan fanittaa samaa joukkuetta. On vain Jokerit, perkele. Jos joku landepaukku tirauttaa itkun Pasilan asemalla kun joku meidän 12-vuotias fani sanoo sitä toukohousuksi, niin aivan sama. Älkää valittako.

Kyytipojaksi voi miettiä olisiko tästä saatu Hesarin juttua ja liigan päälliköiden uhkauksia jos kyseessä olisi mikään muu jengi kun Jokerit? Ei tietenkään. Elämä on kovaa julkisuuden valokeilassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös