Jokerifanit

  • 15 814
  • 105

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Naurettavaa miten yhdestä 15 sekuntia kestäneestä huudosta on saatu aikaan tällainen meteli. Tuota huutoa ei ole pariin kauteen huudettu kertaakaan kun asiasta fanikatsomossa silloin näin sovittiin. Tiistaina parikymmentä fania huusi 700 hengen fanikatsomossa tuo hetken aikaa ja ymmärrän syyn huutoon täysin, Henrikssonin tuomio näytti tilanteessa fanikatsomoon niin naurettavalta.

Eniten tässä nyt kuitenkin naurattaa median ja kukkahattutätien reaktiot. Mistään hyvästä katsomokulttuurin luonnista ei voida kirjoittaa mitään mutta kun kerran huudetaan yhdessä pelissä jotain törkeää niin lehdet ja kirjoituspalstat pullistelevat janareita jotka itkevät väärien huutojen perään. Viime kausina ollaan saatu paljon uusia faneja fanikatsomoon, ollaan tehty Suomen mittakaavassa erittäin hienoja tifoja mutta näistä ei mainita lehdissä & telkkarissa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta sanaakaan. Jos muutamat päättävät huutaa jotain toista niin itkua taas riittää. Mitä ihmiset ylipäätänsä haluavat? Tulee sellainen fiilis että eivät ainakaan tunnelmaa katsomoon.

Tiistain pelissä oli varsinkin ensimmäisessä ja kolmannessa erässä erittäin hienoa huutoa keskittyen Jokereiden kannustamiseen. Luultaasti Diifens ei edes paikalla ollut jos väittää matsissa olleen hiljaista? Olisit katsonut edes Canalilta lähetyksen (tsekkasin lähetyksen uusintana vielä himasta) niin olisit kuullut JP Jalon useasti jakamat kehut fanikatsomolle. Itse voin sanoa ymmärtäväni täysin jos katsomo hiiltyy Henrikssonin tuomioihin ja siitä häntä muistuttaa, mutta toivon että varsinkin naurettavan kuulloisesta "Nuija!" -huudosta päästään eroon, jätetään se Diifensille ja muille janareille.

Suoraan sanottuna on tullut nyt aamulla sellainen olo että ehkäpä pitäisi itsekin alkaa tuota Euroopan fudiskatsomoista tuttua "Tuomari kuolee matsin jälkeen" -huutamaan kun kerran näin paljon itkettää. Vitut liigan sanktioista.
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
flintstone kirjoitti:
Hyvin sä vedät.

Niin vedät. Siis en voi tajuta tuota sinun jääräpäisyyttäsi. Se että sinä et nähnyt sitä päivänselvää tilannetta areenalla, etkä kaiketi vieläkään ole nähnyt tv:n tai minkään kautta noiden extra-vahvojen Jokerilasiesi läpi niin se tekee tuomiosta väärän ja vieläkin haukut siitä Henriksonia. Hannuhan oli aivan sysipaska myönnetään, mutta jos joku siitä hyötyi se oli Jokerit. Molemmille tuli erittäin helppoja jäähyjä, Kalpalle enemmän ja Kalpan huonon av:n takia he siitä kärsivätkin. Kalpa sentään teki yhden maalin tasakentällisin. Jokereiden pelin taso oli taas jostain syystä laskenut yhden tason Blues-pelistä. Eikö Wade pysty motivoimaan kavereita vai mistä homma kiikastaa? Eilen kun LänsiAutolla pelin jälkeen vertasin TV-peliä tuohon eiliseen peliin niin kyllä ihmetytti, miten Jokerit ei saa peliänsä kuntoon. Wadella alkaa kyllä olla viimeiset hetket saada se henkinen lukko auki. Potkuja ei varmaan ole vielä tulossa, mutta ei ole pisteitäkään. Ai niin... oliko Jokerit kesyttänyt Kalpan Bluesia varten?

EDIT: Ja tuohon Jokereiden kannustamiseen eli topicciin. Niin mielestäni Jokeri-fanit ovat kyllä liigan parhaimmistoa, tuo huuto oli kyllä mauton. Hienoa katsoa, kun koko fani katsomo seisoo koko ajan ja elää joukkueensa mukana vaikka tällä hetkellä meneekin huonommin kuin aikoihin. Jatkakaa samaan malliin.
 

poikittainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki - Arsenal Highbury
Hyvä se on että edes jotain huutoa tulee katsomosta... Pistinkin silmään KalPa pelissä jo sen että Jokereiden fani katsomo jaksoi kannustaa omiaan miltei koko ottelun hienosti, vimme kaudella näin 3 jokereiden kotipeliä ja niissä kannustus ei ollu lähelläkään tätä luokkaa, joten oikeaan suuntaan on matka. Mitä huutoon tulee niin täysin pelleilyä, mutta ylilyönnit ovatkin sallittuja.

Jatkakaa
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tapparas kirjoitti:
Television kuvasta tilanne näkyi erittäin hyvin ja se tässä minua ihmetyttää, ettei Henrikson mukamas nähnyt tilannetta, vaikka näki tilanteen samasta kulmasta kuin minäkin (HH näkyi ruudun alanurkassa ja näkyi tuijottavan kyseistä tilannetta). Itse epäilen, että HH:lla jäätyi pilli ja linjurit pyydettiin avuksi vain sen takia, ettei kukaan pääsisi spekuloimaan HH:n virheellä (viheltämättä jättämisellä).

Juuri näin, sanasta sanaan. Maila osui päivänselvästi ja jäähy oli perusteltu. Ihmettelin ihan samaa jo otteluketjussa miten HH ei tätä muka nähnyt. Olen samaa mieltä että HH mokasi ja suurempi moka oli viheltää se jälkikäteen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Larkin kirjoitti:
Niin vedät. Siis en voi tajuta tuota sinun jääräpäisyyttäsi. Se että sinä et nähnyt sitä päivänselvää tilannetta areenalla, etkä kaiketi vieläkään ole nähnyt tv:n tai minkään kautta noiden extra-vahvojen Jokerilasiesi läpi niin se tekee tuomiosta väärän ja vieläkin haukut siitä Henriksonia.

Kirjoitanko mä sulle liian nopeasti? Vai etkö sä osaa lukea? Pyydä jooko vaikka äitiä tavaamaan sulle jos se on niin kamalan vaikeaa, jooko?

Kertauksen vuoksi minä siis kirjoitin
flintstone kirjoitti:
Kuusiston saama tuomio oli oikein mutta ilman että sitä olisi itse nähnyt tuomio tuntui hyvin kyseenalaiselta.

Mä voin tavuttaa sen sulle vielä tähän:
Kuu - sis - ton / saa - ma / tuo - mi - o / o - li / oi - kein.

Sait - ko?
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
flintstone kirjoitti:
Mä voin tavuttaa sen sulle vielä tähän:
Kuu - sis - ton saa - ma tuo - mi - o o - li oi - kein.

Sait - ko?

Sain! Kiitos tavutuksesta. Olihan se moka viheltää vasta vaihdon päädyttyä, mutta oikea tuomi muuten.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Niin, onhan tuo "Tuomari kuolee matsin jälkeen!" ihan hemmetin typerä juttu ja totta puhuen olen odottanutkin, milloin joku kukkahattutäti siihen puuttuu. Itse en ko. huutoon osallistu, mutta onhan se selvää, että matsissa täysillä mukana elävä fanaattinen kannattaja ei usein muista miettiä, mitä suustaan päästää, kun tarpeeksi jostain tilanteesta kuumenee. Että sikäli ymmärrän myös Jokerifaneja, mutta varoitus on kyllä paikallaan. Sitä en kiellä. Antaa muutamien nimeltämainitsemattoman "kannattajakerhon" jatkaa huuteluaan jossain Hämeenlinnan suunnalla. Nimimerkki eagle ei näemmä ole muualla käynytkään pelejä katsomassa kuin Hartwall Areenalla.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Larkin kirjoitti:
Sain! Kiitos tavutuksesta. Olihan se moka viheltää vasta vaihdon päädyttyä, mutta oikea tuomi muuten.

Jos se tilanne oli päivänselvä niin miksi Hannu Henriksson ei sitä nähnyt?
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Diifens kirjoitti:
Tällaista tunnelmaa ei Areenalta löydy oikeastaan koskaan. Oppia voisi hakea läheltä petoluolasta tai Hippokselta tai Rinkelinmäeltä jne. On säälittävää, että jos hallissa ei ole minkäänlaista tunnelmaa ja hiljaisuuden rikkoo ainoastaan huudot: "tuomari kuolee pelin jälkeen". Se on sitä fanikulttuuria vissiin ála Helsingin Jokerit?
V***U MIKÄ NUIJA!!!
 
Suosikkijoukkue
AIK
Jurvanen kirjoitti:
Ei uhata. Ei kukaan kai niin tyhmä ole, mutta verbaalinen uhkailu on sekin jotain. Ja lisäksi homma vaikuttaa ainakin minun silmiin hiton lapselliselta.
Eikö katsomossa saa eläytyä?


Jurvanen kirjoitti:
"No ei se nyt TOSTA voi loukkaantua! Me vaan huudettiin, että me tapetaan se! Se oli selkeä intellektuelli kannanotto tuomarin pelisuorituksiin! Daa!" Saanko mä uhata tappaa kioskin myyjän, jos se mun mielestä pitää liian korkeita hintoja ja tekee paskoja burgereita? Olisihan sekin kannanotto työn laatuun?
Ks. edellinen kohta, eläydytkö usein kioskilla?


Jurvanen kirjoitti:
Teidän huudot taisivat olla "järjestettyjä"? (en minä tiedä. vedin vaan arvauksen kun se jonkun nenään se herne on mennyt"
"järjestettyjä" ? Joku katsomossa alkaa huutaa jotain ja ne ketä kiinnostaa liittyvät mukaan.

Jurvanen kirjoitti:
Meidän modernissa lesboyhteiskunnassa monetkin psykologit sunmuut paskanjauhajat ovat tuosta eri mieltä. Haukku tekee joskus haavan.
Ei voi sattuu, jos ei tule verta... ;)

Jurvanen kirjoitti:
mutta mitä vikaa on ihan siinä perinteisessä "Nuija"-huudossa? Tai vaikka että "haaaannnuuu". Iältäni olen vielä suht juniori, mutta väittäisin melkein.. no.. ehkä en halveksivani, mutta jotenkin vähän ihmetteleväni sitä fiksua ihmistä, joka tuon kehitti.
On vähän väsyneitä noi "etunimiii, suukunimiii" -huudot. Nuijat sopii Jyväskylään, Ouluun, Tampereelle ja muihin janarikyliin.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Diifens kirjoitti:
Kannattaa muuten joskus mennä kokeilemaan tuomarointia, jos ette ole ikinä sitä tehnyt. Sen jälkeen ehkäpä "tuomari kuolee" -huudot vähenevät.
Jokunen vuosi on vihellystaustaa kahdestakin lajista ja omien kokemusteni mukaan katsomon ja vaihtopenkkien huudoista saa korkeintaan viihdettä saunailtoihin, ei surua puseroon.

Diifens kirjoitti:
Olen todellakin sitä mieltä, että on hienoa kun hallissa on raivoisa kannustus ja upea tunnelma, jota välillä sävyttävät raikuvat Nuija, Nuija -huudot. Tällaista tunnelmaa ei Areenalta löydy oikeastaan koskaan.
Toivottavasti ei tulekaan, meillä on omat jutut, julleilla ja janareilla omansa.

Diifens kirjoitti:
Oppia voisi hakea läheltä petoluolasta tai Hippokselta tai Rinkelinmäeltä jne. On säälittävää, että jos hallissa ei ole minkäänlaista tunnelmaa ja hiljaisuuden rikkoo ainoastaan huudot: "tuomari kuolee pelin jälkeen". Se on sitä fanikulttuuria vissiin ála Helsingin Jokerit?
Et ole tainnut kauheasti Areenalla käydä?
 

artell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Käsittääkseni Suomen laissa tunnetaan käsite tappouhkaus. Miksi se käsite jäisi jäähallin ulkopuolelle? Ei se sitä muuksi muutu vaikka sitä huutaisi montakymmentä pelleksi pukeutunutta kuorossa.
 

Illuminatus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Taito
Diifens kirjoitti:
Just näitä. Todella kehittävää keskustelua. Onko siellä nuorisovankilassakin mahdollista päästä nettiin näin päiväsaikaan?

Vastineesi oli myös viiltävän analyyttinen ja antoi tälle keskustelulle paljon.

Diifens: Oletko oikeasti käynyt tällä kaudella Areenalla seuraamassa yhtään Jokereiden ottelua? Fanikatsomo on selkeästi kasvattunut kokoansa täksi kaudeksi ja sieltä oikeasti lähtee ääntä mukavasti. Jopa Areenan kokoisessa hallissa mikä on mielestäni hyvä saavutus. Kaikissa matseissa on pääasiassa kannatettu omia äänekkäästi koko ottelun ajan. Nämä "kuole" huudot ovat tietysi ylilyöntejä ja omasta mielestänikin typeriä enkä siis missään tapauksessa puolusta niitä. Siltikin on todella naurettavaa leimata koko fanijoukko muutaman kymmenen tuomariin turhautuneen fanin takia. Varsinkin kun faniryhmä on tällä kaudella selkeästi kasvanut kooltaan ja ääni ja tunnelma on lisääntynyt huomattavasti. Vieläkin naurettavammaksi tuollaiset syytökset tekee se jos et ole oikeasti nähnyt yhtään Jokereiden peliä Areenalla tällä kaudella. Onko näin?
 
Suosikkijoukkue
AIK
artell kirjoitti:
Käsittääkseni Suomen laissa tunnetaan käsite tappouhkaus. Miksi se käsite jäisi jäähallin ulkopuolelle? Ei se sitä muuksi muutu vaikka sitä huutaisi montakymmentä pelleksi pukeutunutta kuorossa.
Ensinnäkin hakemasi rikosnimike on laiton uhkaus.
Toiseksi, sen tunnusmerkistöön kuuluu olennaisena osana, että "uhattu" todellakin tuntee olonsa uhatuksi.

Kuten jo aiemmin kirjoitin:
Jos autoni puskurissa sattuisi olemaan tarra, jossa lukee "Touch my car -I'll break your face" ja sinä ohi kulkiessasi sattuisit horjahtamaan ja hipaisemaan autoani, tuntisitko olosi niin uhatuksi, että tekisit rikosilmoituksen laittomasta uhkauksesta?
 
Viimeksi muokattu:

Diifens

Jäsen
Illuminatus kirjoitti:
Oletko oikeasti käynyt tällä kaudella Areenalla seuraamassa yhtään Jokereiden ottelua?
Siltikin on todella naurettavaa leimata koko fanijoukko muutaman kymmenen tuomariin turhautuneen fanin takia.

Olen käynyt tällä kaudella Areenalla katsomassa Jokereiden sukellusta. Yhtä näistä peleistä on tälläkin palstalla kehuttu heikoimmaksi sitten Jokereiden divarivuosien. (BTW: Tätä ko peliä ennen arvon Virmanen kehui kutsuvieraille, kuinka on olemassa jääkiekkojoukkueita ja rupusakkeja. Rupusakkeihin kuuluu Virmasen mielestä mm. Ilves, JYP, KalPa, Pelicans jne. Niin vaan on "jääkiekkojoukkue" kontannut näitä(kin) vastaan.)

Ketjun avauksessa sanoin jo, että Jokerifaneja on varmasti myös fiksuja, joiden kannalta on noloa, että tällaiset uutiset pilaavat myös heidän maineen.

Jotkut kirjoittajat taas vetoavat näihin, että: Tampereella, Jyväskylässä ja Oulussa on kukkahattutätejä ja jotain janareita (?). Kyllä ne samat fiksut tavat on käytössä Kehäteiden sisäpuolellakin.

Se on hienoa, että Jokerifanit ovat saaneet täydennystä joukkoonsa. Näin ehkäpä jatkossa Areena muistetaan hyvästä lätkäpelin tunnelmasta, eikä Helsinki Horse Showsta.
 

artell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No terrrve!!! kirjoitti:
Ensinnäkin hakemasi rikosnimike on laiton uhkaus.
Toiseksi, sen tunnusmerkistöön kuuluu olennaisena osana, että "uhattu" todellakin tuntee olonsa uhatuksi.
Selvä sitten. Mistäs muuten tiedät miltä H Henrikssonista tuntui huudon kuullessaan? Kyllä se varmaan nuijaa ym. hajahuutoja kuulee työssään ihan normaalisti, mutta kyllä mua ainakin saattaisi pelottaa jos kokonainen kööri huutaa mun kuolemaa.

Se mikä tässä on olennaista mielestäni on se että jos kaikenmaailman tappouhk.. laittomat uhkaukset sallitaan jääkiekkohalleissa niin mitä seuraavaksi? "Tuomari kuolee pelin jälkeen" -banderolleja?

No terrrve!!! kirjoitti:
Ota pääsi jo pois p... ...ersikan värisestä ämpäristä, jooko?
Todella fiksua ja asiaankuuluvaa.. jatkat nimimerkin Haie viitoittamaa tietä. Ei tee kyllä mieli väitellä idiottien kanssa. Ne vetävät minut tasolleen ja voittavat kokemuksella.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Eiköhän tämäkin myrsky vesilasissa tyynny kohtapuoliin. Vähän tuntuu siltä että Jokerien mollaaminen eri medioissa on tällä hetkellä "muotia", Ilta-Pulut ym. kirjoittelevat sitä sun tätä ja tv:ssä näytetään kuinka taas ei ole Hartwall-areenalla katsojia ja tämä viimeinen tapaus vielä päälle.

Ainakin avausmatsin perusteella jaffiksessa oli ihan hyvä älämölö päällä Jokeiren fanikatsomossa. 22.10. pitäisi seuraavan kerran olla paikan päällä todistamassa titaanien taistoa...

HPK:n sikakatsomoa ei sovi moittia koska Hämeenlinna on kiva pikkukaupunki tuossa lähellä ja siellä on kiekkobuumi ihan yhdistyspohjalta.
 
Suosikkijoukkue
AIK
artell kirjoitti:
Selvä sitten. Mistäs muuten tiedät miltä H Henrikssonista tuntui huudon kuullessaan? Kyllä se varmaan nuijaa ym. hajahuutoja kuulee työssään ihan normaalisti, mutta kyllä mua ainakin saattaisi pelottaa jos kokonainen kööri huutaa mun kuolemaa.
Suhteellisuudentajua, edes vähän, jooko? Kyseessä on lätkämatsi, kotiyleisö reagoi tuomioon, onko eläytyminen kiellettyä?


artell kirjoitti:
Ei tee kyllä mieli väitellä idiottien kanssa.
Se on itse kuka sanoo. ;)

Ihan vilpittömästi toivon, että kommenttisi ovat provoja. Jos kuitenkin olet tosissasi, pyydä mutsiasi ostamaan sinulle isompi pipo, nykyinen taitaa vähän kiristää....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuomari kuolee matsin jälkeen!

On huutona typerä, aivan kuten myös ne meidän fanikatsomon joskus taannoin käyttämät "vittu mikä nuija" ja "työnnä pilli, työnnä pilli hanuriisi, homo" -huudotkin on. Ja vaikka en itse tuohon nimenomaiseen tai noihin mainitsemiini huutoihin osallistunutkaan niin siitä huolimatta kyllä mua otti aika vahvasti päähän se Henrikssonin tuomio.

Ja ei siinä mitään jos osaa meidän Jokerifanien huudoista joudutaan siistimään, kunhan ne SM-liigan siistimistalkoot yltävät myös täysin asiattomaan Kerhon sikakatsomoon astikin. Joka tapauksessa SM-liigan tässäkin tapauksessa osoittamasta yksisilmäisyydestä huolimatta toivon että me Jokerifanien keskuudessa otetaan tämä varoitus tosissamme ja siistitään pahimmat rimanalitukset pois huudoistamme sillä jos tuo johtaa isompiin jatkotoimenpiteisiin niin loppujen lopuksi kärsijänä on Jokerit. Jota me ei kai sentään haluta?

ps. Nykyinen Jokereiden esim HS:ssä ja Hartwall Areenan seinällä oleva mainos kehoittaa liittymään jengiin, ja mainoksen kuvana on lähinnä prätkäjengiläisen näköinen liivihemmo jonka liiveissä lukee selässä tribaalein komistettuna Jokerit. Mitä muuta voisi odottakaan faniporukalta jota organisaation taholta mainostetaan prätkäjenginä?
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Nyyh.... Kyseinen huutelu ei mielestäni johtunut vain tästä yhdestä tuomiosta vaan koko Henrikssonin linjasta (esim. Kalle poikittaisella veskaa päin, ei jäähyä). Tunteet kuohuivat ja meinasipa joku jo lähteä pleksinkin yli, mutta onneksi ei onnistunut. Itse istun fanikatsomossa tois puol käytävää ja voin kyllä vahvistaa, että huuteluun lähti vain pieni osa fanikatsomon ydinfanien ydiporukasta. Kyseinen huuto on ylilyönti, mutta upit, kalet ja muut ryssijät pitäköön asiasta suunsa kiinni. Jos heille huudettaisiin samaa, niin harkitsisin vakavasti mukaan lähtöä huuteluun.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Samaan aikaan kun SM-liigan katsojamäärät ovat romahtaneet tv-katsomoissa ja liigan taso on suhteessa kaikkien aikojen alhaisin, SM-liigan sarjajärjestelmä osoittaa epäonnistumisensa ja pelaajien palkat ovat karanneet pilviin, SM-liigan herroilla on aikaa puuhastella Jokereiden fanikatsomon pikkuisen hävyttömien huutojen parissa. Herrat tekevät ilmeisesti kykyjään vastaavaa työtä.
 

#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Täältä ehdoton tuki Jokerifaneille! Kannustus on ollut koko ajan kuuluvaa, näkyvää ja hyvää, jopa parempaa kuin vuosikausiin, vaikka joukkue on pelannut surkeasti. Jokerifanit onkin nykyään Suomen suurin ja aktiivisin kannustusryhmä kotiotteluissa. Tuo "tuomari kuolee" oli tietenkin kielikuva ja kuvasi typerän tuomion jälkeen hyvin myös minun ajatuksia.

Lisää kannustusta!


Sinulla on omituinen kuva kannustuksesta. Toki pelissä pitää olla ääntä, mutta ei sitä tarvi mennä ihan naurettavuuksiin. Tyhmää ja lapsellistahan tuo enemmän on kuin kannustusta. Tuskin tuomarin peli tuommoisesta kannusteesta paranee.
 

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jakke Huuliparta kirjoitti:
Eiköhän tämäkin myrsky vesilasissa tyynny kohtapuoliin. Vähän tuntuu siltä että Jokerien mollaaminen eri medioissa on tällä hetkellä "muotia", Ilta-Pulut ym. kirjoittelevat sitä sun tätä ja tv:ssä näytetään kuinka taas ei ole Hartwall-areenalla katsojia ja tämä viimeinen tapaus vielä päälle.

Tässä on hieman sama meininki, kuin taannoisessa Hesarin artikkelissa muun suomen käsityksestä Helsinkiläisistä mm. "ja niillä hesalaisilla on jääkiekossakin vain ostojoukkue..." hohhoijaa. Kaikilla tuntuu olevan mielipide, vaikkei olisi koskaan stadilaista tavannutkaan.

Sama ilmiö vaivaa kiekkopiirejäkin, eli Helsingin joukkueiden asiat osataan neuvoa täydellisen tietämättömyyden tuomalla järkkymättömällä itsevarmuudella, ja fanikatsomoa, tunnelmaa, hallin penkkien pehmeyttä yms. pystytään kommentoimaan asiantuntevaan sävyyn hallissa tai ottelussa koskaan käymättä.
 

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy sanoa etten käsitä miten joku voi vielä tällaista toimintaa puolustaa. Kuten moni on jo todennut, on pikkuisen eri asia että yksittäinen sekoboltsi huutaa mitä sattuu kuin että fanikatsomo kuorossa tekee niin. Täysin tuomittavaa ja huomautus on aivan oikein. Tuomaria saa haukkua jne. mutta joku raja pitää olla siinäkin.

Hienoa vielä että Virmanen meni Hesarissa kertomaan että moinen on jatkunut jo pitkään, niin tuli mainetta oikein olan takaa. (Vähän kuin jäisi autovarkaudesta kiinni ja toteaisi että "mitä ny, määhän oon pölliny auton joka viikko jo parin vuoden ajan").
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös