Jokerifanit

  • 15 818
  • 105

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Paskat landelaiset!

Nii just. Onneks me ollaa sen verra aikuisii ettei välitetä noista junteista tai sillai. Mut kyl se o silti vitu epäreiluu et AINA Jokereista kirjotetaan iso juttu lehdessä ja PELKKII huonoi juttui

Ei mut hei ziis tosi mageeta ku nythän me voitais niinku keksii kaikkii hyvii kostoiskui noille landelaisille tai niinku sillee. Vaihetaa maalilauluks Smells like teen spirit, sen jälkee Eduskuntatalon etee Selänne- ja Ströbäpaidat päällä marssimaan oikeudenmukaisemman Suomen puolesta (myös Jypin ylilyönneistä on kirjoitettava Iltavehkeessä!). Sitte poltetaan vittu HIFK-lippu fanikatsomossa ens paikallispelissä ja lopuks vedetää housut nilkkoihin ja näytetää persettä niille vääräuskosille. Vittu on vain Jokerit!

EDIT: Torilla tavataan!
 
Viimeksi muokattu:

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Elrith kirjoitti:
Kyytipojaksi voi miettiä olisiko tästä saatu Hesarin juttua ja liigan päälliköiden uhkauksia jos kyseessä olisi mikään muu jengi kun Jokerit? Ei tietenkään. Elämä on kovaa julkisuuden valokeilassa.
Onko multa mennyt jotain ohi? Hesarin juttu? Liigan päälliköiden uhkauksia? Tuo kuvahan oli ihan tavallinen ottelutilanteesta otettu kuva, jossa tuo tyttönen sattui näkymään taustalla. Ja minä pönde en ole mitään itkenyt. Nauroin katketakseni kuvan nähdessäni ja saksin sen jopa talteen. Rauhaa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Finkku esillä?

Elrith kirjoitti:
Minä olin vitun ylpeä siitä tytöstä joka näyttää finkkua päiväkerholaisille. .

Niin, en malta olla huomauttamatta, että vaikka ko. elintä ihan mielellään katselenkin, niin jäähalleissa on kuitenkin ihmisiä, jotka eivät oikein ymmärrä näitä perseen- ja finkunnäyttöjä.

Luulisi ko. tyttöä vähän hävettävän etenkin vanhempana se, että meni näyttämään pissavehjettään ventovieraille ja kaiken kansan nähden.

Tietysti, huvinsa kullakin.

Täältä tähän
 

Grillmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Spiit kirjoitti:
Hihhei, huumoria parhaimmillaan. Nää jutut josta meikäläisiä parjataan on sellaisia, että mennään mihin halliin ja mihin fanikatsomoon tahansa, niin jokaisesta löytyy ihan samoja elementtejä. Jokaisesta fanikatsomosta löytyy keskisormennäyttelijöitä ja ilkeyksien huutelijoita, myös niitä, jotka uhkailevat joskus jopa tuomareita. Nyt nämä asiat halutaan nähdä vain Jokerifanien osalta, mutta vastaava ketju ja vastaavat kommentit voitaisiin yhtälailla jokaisen muunkin joukkueen puolelle!

Nimen omaan näin. Tämä keskustelu jostain keskisormien heiluttelusta on turhaakin turhempaa. Joka jengin faneihin mahtuu idiootteja, joilla kannattaminen menee täysin överiksi. Enemmän olisin kuitenkin huolissani aikuisten ihmisten, kuin teinien käyttäytymisestä. Olin hävetä silmät päästäni HPK-Jokerit-ottelussa, kun sika-katsomosta alettiin huutamaan kuorossa "Laaksosen homo". Asialla oli muutaman keski-ikäisen kaljamahan porukka, mutta toiminnallaan he ikävä kyllä leimasivat monien silmissä koko katsomonosan täydellisiksi idiooteiksi. Vaikka sika-katsomon imagoon huutelu kuuluukin, niin jossain on mielestäni syytä olla rima, jota ei aliteta. Suurin osa porukasta tätä onneksi noudattaakin.

Mutta näitä löytyy tosiaan joka leiristä. Turha leimata sen enempää sikakatsomoa, jokerifaneja tai minkään muunkaan jengin faneja muita huonompikäytöksisiksi. Suurimmalla osalla pääasiana on kuitenkin oman joukkueen kannatus, eikä itsensä nolaaminen.
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
tilliliha kirjoitti:
Nii just. Onneks me ollaa sen verra aikuisii ettei välitetä noista junteista tai sillai. Mut kyl se o silti vitu epäreiluu et AINA Jokereista kirjotetaan iso juttu lehdessä ja PELKKII huonoi juttui

Ei mut hei ziis tosi mageeta ku nythän me voitais niinku keksii kaikkii hyvii kostoiskui noille landelaisille tai niinku sillee. Vaihetaa maalilauluks Smells like teen spirit, sen jälkee Eduskuntatalon etee Selänne- ja Ströbäpaidat päällä marssimaan oikeudenmukaisemman Suomen puolesta (myös Jypin ylilyönneistä on kirjoitettava Iltavehkeessä!). Sitte poltetaan vittu HIFK-lippu fanikatsomossa ens paikallispelissä ja lopuks vedetää housut nilkkoihin ja näytetää persettä niille vääräuskosille. Vittu on vain Jokerit!

EDIT: Torilla tavataan!

Voi anteeksi jos loukkaannuit. Suosittelen että kävisit katsomassa aikaisemmin tässä ketjussa kirjoittaneiden muiden joukkueiden fanien kirjoituksia. Minä nyt kuitenkin vastasin lähinnä heille. Lainaan:

"Jos asiaa puhutaan niin muutamia viikkoja sitten jouduin viettämään Pasilan asemalla vartin verran aikaa samassa rakennuksessa n. 10 jokerifanin kanssa. Nämä HC-fanit olivat lähdössä johonkin vierasotteluun, ja jokaisen käytös oli enemmän tai vähemmän sikamaista. Jollain oli vielä pikkulapsia mukanaan, hienoa esimerkkiä näyttivät. Jos se oli sitä niiiiiin upeaa fanikulttuuria, niin minusta on todella hienoa että että Areenassa on kirkkotunnelma."

Tappara-fanilta. Koko ketju alkoi KalPa-fanin moraalisaarnalla. Ilves-fani tuli kertomaan meille että tuollainen huutelu tuomarille on kyllä rikosoikeudellisesti rangaistavaa. Minusta tämä täyttää kokolailla pöndejen itkemisen tunnusmerkit, ja on helvetin säälittävää. Pidän ihan rehellisesti naurettavana sitä, että joku itkee täällä palstalla sitä, että on joutunut jossakin näkemään kännisiä Jokerifaneja.

Jos se on sinusta teiniä, niin olen hyvin pahoillani. Pysyn kuitenkin mielipiteessäni. Jokerien fanikatsomo on kannustanut joukkuetta loistavasti koko kauden ja toivottavasti jatkaa sitä, vaikka täällä itkettäisiin mitä. Kaikki nämä puheet Areenan "kirkkotunnelmasta" ovat aivan täyttä paskaa ja kaikki Jokerien peleissä tällä kaudella käyneet tietävät sen. Jos joku sieltä välillä päättää huutaa tuomarille jotain tuhmaa, niin se nyt on minusta aika sama.

Kerrotaan sitten tarinoita, kun muutkin tekevät; viimeksi kun olin Bluesin pelissä niin jouduin olemaan samassa katsomossa todella kovaäänisen jätkän kanssa joka huusi naama punaisena tuomarille "talos palaa" ja muuta asiaankuuluvaa. Olisikohan minunkin pitänyt mennä avaamaan siitä ketju Bluesin foorumille ja itkemään? Muistaakseni samassa pelissä Pelicans-fanit posauttivat savupommin yleisössä peliajan jälkeen. En tehnyt kansalaisvelvollisuuttani ja mennyt Pelicansin foorumille kertomaan että kaikki Pelicans-fanit ovat typeriä 14-vuotiaita teinejä jotka eivät tajua jääkiekosta mitään. Anteeksi.

Olen pahoillani jos joku muukin loukkaantui viestistäni, mutta pidän tätä ketjua aikalailla naurettavimpana luettavana tällä foorumilla pitkään aikaan. Voisiko joku tulla vielä vaikka kertomaan että jos Wade vain olisi vielä päävalmentajana, niin mitään tällaista ei olisi ikinä tapahtunut? (kts. Asterix ja Kleopatra: "Tätä ei olisi koskaan tapahtunut hiidenkivessä.") Voi hyvää päivää. En muista että olisin ikinä ollut lätkämatsissa jossa jompikumpi fanikatsomo ei olisi huutanut jotain jota olisi ehkä voinut jättää huutamatta. Ja sitten tällainen hirveä poru yhdestä tapauksesta.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Ei vejetä hernet nennä!

Elrith: Älähän vaahtoa, pelleilin vain.

Tämä ketju on ollut alusta asti niin täydellistä roskaa, että katsoin minäkin oikeudekseni tulla jauhamaan paskaa.

Jokereilla on mielestäni huonoin tunnelma kaikista liigapaikkakunnista ehkä Espoota lukuunottamatta (ja kaikki hallit on Lappeenrannan latoa myöten todella tullut kierrettyä). Turha mun on ruveta mitään muuta väittämään, koska kyllä mä olen ollut paikalla Jaffalassa useaan otteeseen kun hallissa on ollut hiirenhiljaista. Olen valmis myöntämään ettei fiilis ole samanlainen kuin muualla mutta Jokerit on minulle kuitenkin SE joukkue ja SE juttu. Ihan sama mitä Nääsvillessä jauhetaan.

Turhamaisin mahdollinen asia on vastata johonkin superkärjistävään sunnuntai-illan provoon.

Ja Jokerien kannattajat: siihen tunnelmaan voi muuten myös omalta osalta vaikuttaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös