Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 172 070
  • 5 750

DefenceX

Jäsen
En tiedä tuleeko nyt oikeaan paikkaan, mutta laitetaan silti. Eli jos olen oikein ymmärtänyt, niin poffejen ensimmäisellä kierroksella lipputulot menevät kokonaisuudessa kotijoukkuueelle, eli Jokerit tekisi tästä sarjasta 1M€ profitin, jos lipun hinta on keskimäärin ~25€ ja sarja venyy seitsemänteen otteluun?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ihmeellistä perseilyä taas tämä playoff-pelien lipunmyynti. Eilen ei tullut mitään lisäkustannuksia, kun osti ja tulosti liput netistä lauantain matsiin Areenalle, mutta tänään tulee 3,50 €/lippu kuluja. Ja jos valitsee esim. 5 lippua, kulujen määrä on 7,50 €.
Mitä helvettiä? Missä logiikka?

Onneksi ostin itse liput eilen ilman ylimääräisiä kuluja hintaan 17 €/kpl. Ei muuten tarvii ihmetellä jos Areena ei täyty näihin peleihin, kun yhtäkkiä laitetaan lipunmyynnin ollessa kesken jotain ylimääräisiä kuluja päälle.

Valoja päälle taas joko Jokerit tai Lippu.fi, tai sitten molemmat.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Ei noissa lisäkulujen hinnoissa ole kyllä mitään logiikkaa. Itse varasin tänään puhelimitse kaksi lippua ensi lauantaille hintaan 17e/kpl. Päälle yht. 5euroa kuluja.
 

Mr. Cloudy

Jäsen
Suosikkijoukkue
50 in '07
Tänään ostin liput lauantain kotimatsiin. Meni ainoastaan tunnin verran. Sivut kokoajan jumissa ja kerran jouduin viimeisessä kohdassa aloittamaan koko leikin alusta.

Sain liput 106 katsomoon; kai on mahdollista siirtyä siintä viereiseen paikattomaan?
 

TML

Jäsen
Mitkenkäs nämät hintaryhmien C ja I merkitykset menee? I tarkoittaa opiskelijalippua vai ja C on ihan normaalilippu? En millään löydä infoa tuosta.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mitkenkäs nämät hintaryhmien C ja I merkitykset menee? I tarkoittaa opiskelijalippua vai ja C on ihan normaalilippu? En millään löydä infoa tuosta.

Jokerien peleihin ei saa opiskelijahintaisia lippuja pl. kausarit.

Itse olen elänyt siinä käsityksessä, että tuo halvempi hintaryhmä joissakin alakatsomoissa antaa paikan alariveiltä, josta näkyvyys ei ole yhtä hyvä. Perseestä, ettei siitä ole infoa esillä lippua ostaessa.

Joku voi korjata, jos meni metsään.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Hjallikselle propsit siitä, ettei lippuun tullut jotain älyttömiä varaus/printtauslisiä, kuten esim lippupalvelun kautta tulee. Miinusta siitä, etten päässyt valitsemaan paikkaani katsomosta, vaan ainoastaan katsomonosan.
 

jeani

Jäsen
Kuulemma ei taaskaan toimi lippu.fi, jos lippua yrittää ostaa.

Ja milloin sen paikan saa valita, eikä ainoastaan katsomoa? Talviklassikossakin onnistui.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Kuulemma ei taaskaan toimi lippu.fi, jos lippua yrittää ostaa.

Ja milloin sen paikan saa valita, eikä ainoastaan katsomoa? Talviklassikossakin onnistui.


Ei saa valita paikkoja ollenkaan Jokereiden kotimatseihin. Pelkästään katsomon pystyy valitsemaan ja sitten sen katsomonosan sisäiset hintaluokat pystyy kanssa tietysti valitsemaan.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Hjallikselle propsit siitä, ettei lippuun tullut jotain älyttömiä varaus/printtauslisiä, kuten esim lippupalvelun kautta tulee.

Jaajaa. Mulle tuli +6,50 kolmeen PDF-lippuun kuluja viime lauantain matsiin (Lippu.fi kautta). Nyt kulut näyttää taas nollaa, mutta lippujen ostaminen ei kyllä onnistu... "tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen".
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jaajaa. Mulle tuli +6,50 kolmeen PDF-lippuun kuluja viime lauantain matsiin (Lippu.fi kautta). Nyt kulut näyttää taas nollaa, mutta lippujen ostaminen ei kyllä onnistu... "tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen".

Nolla euroa meni ylimääräisiä, mutta eipä lippujakaan kuulunut ennen puhelinsoittoa. Palasin verkkopankista ihan normireittiä tuonne saitille ja saitilla tuli blancosivu, eli vaan navit ymv oli näkyvillä ja sisältöosio oli aiva tyhjä. Omissa tiedoissa ei näkynyt ko ostosta, joskin pankin puolelta näkyi veloitus. Ei muuta kuin soittelemaan perään ja pienen väännön jälkeen liput lähtivät manuaailähetyksenä mailibpksiini.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Jaajaa. Mulle tuli +6,50 kolmeen PDF-lippuun kuluja viime lauantain matsiin (Lippu.fi kautta). Nyt kulut näyttää taas nollaa, mutta lippujen ostaminen ei kyllä onnistu... "tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen".

Joo, netistä otin itsekin. Katselin tuossa keskiviikolle lippuja, eikä niihinkään tullut lisämaksua, joskaan en vielä lippujani varannut.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskin on Jokereista kiinni, mutta palveluntarjoajasta toiseen on samat ongelmat. "Palvelu ei tilapäisesti käytössä. Yritä hetken kuluttua uudelleen." Hankalaa on lippujen hankkiminen jälleen kerran.
 

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Koskakohan tuon viidennen ottelun liput tulevat lippupalveluun myyntiin?
Tiedän ettei tämä nyt aivan oikea ketju siihen ole mutta...
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Joo, netistä otin itsekin. Katselin tuossa keskiviikolle lippuja, eikä niihinkään tullut lisämaksua, joskaan en vielä lippujani varannut.

Virhehän tämänkin suhteen oli tapahtunut ja lupasivat hyvittää veloitetut toimituskulut luottokortille takaisin. Ei kyllä voi silti paljon pisteitä antaa kun noin simppeli palvelu wörkkii noin huonosti. Taitaa olla joko kökkö softa tai sitten ostettu mahdollisimman halvat yhteydet tai parhaimmillaan molemmat.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yritin ostaa eilen seitsemää lippua netin kautta. Pari kertaa kokeilin, mutta ongelma oli siinä, ettei niitä löytynyt kuin parista katsomosta. Palvelu ei jostain syystä antanut kokeilla kuin yhtä katsomoa, seuraavalla kerralla ilmoitti, että palvelu ei ole käytössä. Lopulta paloi käämi ja oli pakko ajaa Jumbon Stockalle. Siellä lippuihin lisätään vaatimattomat 2,5 euroa/lippu. Toisin sanoen palvelumaksuja tuli melkein yhden lipun verran. Lisäksi päälle vitutus kaikesta tästä hankaluudesta, kun joutui autolla lähtemään ruuhka-aikaan. Hyvin ei mennyt kyllä R-kioskillakaan, josta yritin ensin, sillä siellä myyjä ei muistanut tapahtumanumeroa (enkä jaksanut enää kännykällä katsoa netistä vaan menin Stockalle).

Kai tämä ongelma on kaikilla muillakin seuroilla. Miten on mahdollista, että lätkämatsiin lipun ostaminen on näin vaikeaa? Mallia voisi ottaa vaikka Finnkinolta, jonka sivuilta saa varattua aika helposti liput siihen elokuvaan ja mille paikalle haluaa. Onko näissä jotain perustavaa laatua olevaa eroavaisuutta, että samanlaista softaa ei voida käyttää?
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Mä oon aika ihmeissäni kuunnellut näitä ihmisten valituksia liittyen lippujen varaamiseen Jokereiden peleihin. Itsellä ainakin systeemi toiminut erittäin hyvin ja kuitenkin tällä kaudella varmaan melkeen 15 peliin tullut ostettua liput lippu.fi nettisivujen kautta. Yleensä ostotapahtuma kestää sellaisen 2-3minuuttia enkä muista, että kertaakaan ois tullut mitään erroria. Harmi, jos muilla ei oo hommat toiminut yhtä hyvin läheskään aina. :/
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Se ei todellakaan ole niin vaikeaa! Juuri tänään tovi sitten soitin lippupisteeseen ja varasin lipun huomiseen matsiin. Koko prosessi vei elämästäni n. 2 minuuttia. Nyt tarvitsee vain hakea lippu lähimmältä ärrältä duunin jälkeen. Varausnumeronakin toimii oma kännykkänumero. Perin kätevää.

PS: Vielä oli muuten lippuja paikattomaan tarjolla, vähän yllättävää.
 

MiksuMan

Jäsen
Se ei todellakaan ole niin vaikeaa! Juuri tänään tovi sitten soitin lippupisteeseen ja varasin lipun huomiseen matsiin. Koko prosessi vei elämästäni n. 2 minuuttia. Nyt tarvitsee vain hakea lippu lähimmältä ärrältä duunin jälkeen. Varausnumeronakin toimii oma kännykkänumero. Perin kätevää.

Minullakin toimii asia juuri näin. Yksi lyhyt soitto ja haen R-kioskilta lipun ja eiku peliin.. Helppoa ja yksinkertaista!
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Se ei todellakaan ole niin vaikeaa! Juuri tänään tovi sitten soitin lippupisteeseen ja varasin lipun huomiseen matsiin. Koko prosessi vei elämästäni n. 2 minuuttia. Nyt tarvitsee vain hakea lippu lähimmältä ärrältä duunin jälkeen. Varausnumeronakin toimii oma kännykkänumero. Perin kätevää.

Juurikin näin. Itse varasin eilen huomiseen peliin liput itselleni ja kaverilleni. Aikaa meni puhelimessa juurikin se pari minuuttia. Itse tosin piti hakea liput lähimmästä lippupisteen palvelupisteestä jotta sain oman lippuni maksettua smrtumin kulttuuriseteleillä (joka muuten on todella hyvä keksintö), ärrältä haettaessa kun ei tätä mahdollisuutta ole. Noh, jokatapauksessa duunimatkalla tuli noin kahden kilsan lenkki tuon takia. Ei tämä nyt niin vaikeaa ole.
 
Viimeksi muokattu:

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon kyllä ihmetellyt itsekin ennen näitä juttuja, mutta viime päivinä vaikeudet ovat tulleet itselläkin vastaan. Yritin tänään ostaa vielä lippu.fin sivuilta lippua siskolle ja valittavana on vain muutama katsomo (ilmeisesti ne, missä on tilaa). Kokeilin jokaista ja valitsin yhden lipun, mutta aina sama ilmoitus, jossa lukee:
"Hakua vastaavia tapahtumia ei löytynyt. Valitse toinen päivämäärä, hintaryhmä tai paikka."

Tapahtuma ei kuitenkaan ole loppuunmyyty sivujen mukaan. Puhelimella voi tietysti varata, mutta nykyaikana toivoisi, että tällaisen asian voisi hoitaa netin kautta ja itse tulostaa liput. Kun R-kioski tai Stocka on matkan varrella, ei ole mikään ongelma poiketa hakemaan.

Vika voi tietysti olla myös selaimessa tai käyttäjässä, mutta ennen on toiminut hyvin.
 

jeani

Jäsen
Vika voi tietysti olla myös selaimessa tai käyttäjässä, mutta ennen on toiminut hyvin.

Vahvistan, että vika ei ole selaimessa eikä käyttäjässä. Hyvähän tuo systeemi ei ole koskaan ollut ja nyt se on kyllä 95 prosenttisesti kaput.

Edit: Nyt ei näytä tulevan erroria, mutta lippuja ei silti löydy vaikka katsomoita on vielä listassa.
 
Viimeksi muokattu:

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Se ei todellakaan ole niin vaikeaa! Juuri tänään tovi sitten soitin lippupisteeseen ja varasin lipun huomiseen matsiin. Koko prosessi vei elämästäni n. 2 minuuttia. Nyt tarvitsee vain hakea lippu lähimmältä ärrältä duunin jälkeen. Varausnumeronakin toimii oma kännykkänumero. Perin kätevää.

Eihän ainakaan mun osalta kyse ollutkaan siitä että tuon tyyppinen palvelu ei toimisi. Kyse on siitä että tarjotaan netin kautta ostamismahdollisuutta / lippujen PDF-muotoista toimitusta sähköpostiin. Tällainen palvelu on myös nykyaikaa = voit ostaa liput silloin kuin haluat, vaikka juuri ennen matsia ja tulostaa ne suoraan kouraan. Ei mua kiinnosta juosta johonkin Ärrälle pelkkiä lippuja hakemaan jollei ole pakko. Ostamisen vaivattomuudella saadaan myös usein enemmän ja tyytyväisempiä asiakkaita.

Valitettavasti tämä palvelu on viime aikoina toiminut miten sattuu ja veloitellut ekstraakin toimituskulujen muodossa. Kyllä sinne matsiin toki pääsee jos oikein haluaa, mutta olisi miellyttävää että tarjotut ja myydyt palvelut myöskin toimivat kuten on tarkoitus. Siitä on kyse.

Eli: nettimyynti kuntoon! Jokereiden pitäisi olla tässä asiassa isoimman hallin suhteen ehdoton edelläkävijä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös