Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

• 1 531 818
  • 8 085

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Tämä K-Vantaa-sarja oli ehkä yksi vähiten kiimaisimmista pudotuspelisarjoista Jokereiden historiassa (Suomen sarjoissa). Eilinen fiilis allekirjoittaneella meni yhtään liioittelematta marraskuun runkosarjapelistä ja siltä se vaikutti tuntuvan muillakin hallin tunnelmasta päätellen.

Nyt sitten finaaleissa panoksien kovuus alkaa aidosti realisoitumaan ja vastustaja on oikeasti todella kova. Ihmettelen, jos ihmiset eivät löydä hallille.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, onhan tässä tautikierteitä ja oli keskiviikko ja Vantaa ei sytyttänyt, mutta silti olisi odottanut suuremman massan lähtevän liikkeelle. Herää pieni huoli, että kiinnostaako ne finaalitkaan, kun katse on karsinnoissa ja sama tautikierre jatkuu jne.
Sarja Vantaata vastaan oli melkoinen ylikävely ja varmaan moni on ajatellut, että ei ole kiinnostavia tai jännittäviä matseja tiedossa. Eiköhän se yleisömäärä siitä vielä kasva kun panokset kasvaa ja vastus kovenee.

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahdollisen Espoon retken osalta oikeastaan eniten kiinnostaa, mitenköhän paikat menevät kausarien osalta. Tämä toki selviää aikanaan ja mailissa näin: "Lisätietoja paikoista sekä lipunmyynnistä tulossa myöhemmin, mikäli pelipäivät toteutuvat. Infoamme kausikorttilaisia käytänteistä erillisillä ohjeilla."

E: Mielelläänhän sitä vaikka itse vapaasti valitsisi

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahdollisen Espoon retken osalta oikeastaan eniten kiinnostaa, mitenköhän paikat menevät kausarien osalta. Tämä toki selviää aikanaan ja mailissa näin: "Lisätietoja paikoista sekä lipunmyynnistä tulossa myöhemmin, mikäli pelipäivät toteutuvat. Infoamme kausikorttilaisia käytänteistä erillisillä ohjeilla."

Vapaa valinta olisi toki kaikista paras mahdollinen. Se voisi olla järjestelmältään sama paikanvalintasysteemi kuin irtolippujakin ostaessa, mutta jollain koodilla maksua ei tarvitsisi suorittaa ja tämän kautta paikkavalinta linkittyisi kausarin omistajalle.

Rutinoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet.
Vapaa valinta olisi toki kaikista paras mahdollinen. Se voisi olla järjestelmältään sama paikanvalintasysteemi kuin irtolippujakin ostaessa, mutta jollain koodilla maksua ei tarvitsisi suorittaa ja tämän kautta paikkavalinta linkittyisi kausarin omistajalle.
Juu no lähtökohtaisesti haluamme vastaavat paikat väistötiloista kuin ne, jotka olemme puolisoni ja frendini kanssa bunkkerista ostaneet. Enkä pidä ajatuksesta että kilpailisimme näistä paikoista jossain kaaottisessa "valitkaa paikkanne vapaasti" sopassa ticketmasterin lagisessa katsomokartassa. Tuskin olen ainoa joka näin ajattelee.

Tosin, kapasiteettia on se 7000 tossa espoon hallissa ja kausareita myyty muistaakseni se 1200? Niin eiköhän tämä saada ihan hyvin soviteltua. Luotan toimistoon.

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu no lähtökohtaisesti haluamme vastaavat paikat väistötiloista kuin ne, jotka olemme puolisoni ja frendini kanssa bunkkerista ostaneet. Enkä pidä ajatuksesta että kilpailisimme näistä paikoista jossain kaaottisessa "valitkaa paikkanne vapaasti" sopassa ticketmasterin lagisessa katsomokartassa. Tuskin olen ainoa joka näin ajattelee.

Tosin, kapasiteettia on se 7000 tossa espoon hallissa ja kausareita myyty muistaakseni se 1200? Niin eiköhän tämä saada ihan hyvin soviteltua. Luotan toimistoon.
Vähän vaikeahan se vaan on suoraan jokaiselle 1200:lle määritellä "vastaavaa" paikkaa. Itse esim. olen yläkatsomossa ja valinnut kaksi kausaripaikkaa taktisesti kenttänäkyvyyden, Eteläpäädyn, oviaukon ja käytävän suhteen. Mieluusti menen Metrolla alemmaskin jos pääsen.

Edit: Mut joo ymmärrän @Rutinoff @massaonvoimaa, noin tottakai myös.

Viimeksi muokattu:

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän vaikeahan se vaan on suoraan jokaiselle 1200:lle määritellä "vastaavaa" paikkaa. Itse esim. olen yläkatsomossa ja valinnut kaksi kausaripaikkaa taktisesti näkyvyyden, oviaukon ja käytävän suhteen. Mieluusti menen Metrolla alemmaskin jos pääsen.
Itse taas koen, että ei ole. Jos olet ylhäällä keskellä niin ei se nyt kovin vaikeaa ole laittaa vastaavaa paikkaa Espoosta. Tismalleen samaa paikkaa tuskin saat mutta lähelle. Jos se menee ns. vapaavalintaiseksi niin sitten jaan @Rutinoff ajatukset, ei mitään järkeä.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän vaikeahan se vaan on suoraan jokaiselle 1200:lle määritellä "vastaavaa" paikkaa. Itse esim. olen yläkatsomossa ja valinnut kaksi kausaripaikkaa taktisesti kenttänäkyvyyden, Eteläpäädyn, oviaukon ja käytävän suhteen. Mieluusti menen Metrolla alemmaskin jos pääsen.

Edit: Mut joo ymmärrän @Rutinoff @massaonvoimaa, noin tottakai myös.
Tässä on jo muutamia hyviä pointteja, miksi kaikille ei ole hyvä, jos Ticketmaster määrittelee "parhaan vastaavan paikan", kun kaikilla on varmasti omia kriteereitään, mistä syistä valitsee tietyt paikat.

Jollain se voi olla vaikka joku sairaus, jonka takia haluaa päästä sujuvasti vessaan häiritsemättä muita. Jollain taas mielenkiinto seurata valmentajien elekieltä. Skaala on varmasti laaja.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jollain se voi olla vaikka joku sairaus, jonka takia haluaa päästä sujuvasti vessaan häiritsemättä muita. Jollain taas mielenkiinto seurata valmentajien elekieltä. Skaala on varmasti laaja.
Niin. Edelleen jos valmentajan elekieltä haluat seurata, paikkasi on lienee jo lähtökohtaisesti alakatsomossa, alariveillä, niin tuskin se Ticketmaster sua ylös kulmaan arpoo.

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mikähän on Eteläpäädyn lokaatio Espoossa? Tavallaan tässä konkurssissa olisi romanttinen ajatus toistaa viime kauden Espoon valtaukset ja saada "kaikki" ääneenkannattajat ylös pitkälle sivulle. Jäisi tuulareillekin reilusti lippuja hyviltä alakatsomopaikoilta.

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä on varmasti vinha perä, mutta luulen hyvinkin suuren enemmistön olevan aivan fine, mikäli se tuleva jakkara on edes about siinä, missä nykyinenkin. "Sivut 1 ja 2", "päädyt 1 ja 2", alhaalla, keskellä ja ylhäällä. Osumatarkkuus on varmasti melko lähellä.

Tilanne on nyt tälläkertaa tällainen, jolle ei voi kasperikausarilainen valitettavasti mitään. Joustetaan ja nautitaan vain edelleen tästä ainutkertaisesta matkasta, joka on vielä tyystin kesken.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche

Eiköhän se logiikka tule olemaan jota kuinkin niin, että hintakategorian 1 paikoilla kausarin omistavat saavat valita hintakategoria 1:n paikat Metrolta ja hintakategoria 4:n kausarilaiset saavat valita sitä hintaluokkaa vastaavat paikat. Olisihan se hassua ja epäreiluakin, jos vaikka fanipäädyn kausarilla saisi valita talon kalleimmat paikat Metrolta.

jeani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pohjakartta näköjään otettu nyt illalla pois finaalien lipunmyynnistä. Runsaasti oli lippuja saatavilla pari tuntia sitten ja yläkulmia ei ollut avattu.

Lipunmyynnin seurantaa tämä hankaloittaa, kun ainahan ne joku laskenut ne siniset pallurat.

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Pohjakartta näköjään otettu nyt illalla pois finaalien lipunmyynnistä. Runsaasti oli lippuja saatavilla pari tuntia sitten ja yläkulmia ei ollut avattu.

Lipunmyynnin seurantaa tämä hankaloittaa, kun ainahan ne joku laskenut ne siniset pallurat.
Ihan normaalisti näkyy paikkapallerot ainakin minulla.

eddy28

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK, KalPa
Ehkä hölmö kysymys, mutta onko tosiaan niin, että kaikki liput jo menneet 28.3. pelattavaan otteluun? Mukava olis ollut tulla vierasfanina paikalle.

edit. näkyi hetken, ettei olisi lippuja ostettavissa mutta nyt näkyykin normaalisti, että on vielä lippuja saatavilla. Pakkohan sitä on päästä mukaan.

Viimeksi muokattu:

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä hölmö kysymys, mutta onko tosiaan niin, että kaikki liput jo menneet 28.3. pelattavaan otteluun? Mukava olis ollut tulla vierasfanina paikalle.

edit. näkyi hetken, ettei olisi lippuja ostettavissa mutta nyt näkyykin normaalisti, että on vielä lippuja saatavilla. Pakkohan sitä on päästä mukaan.
Ettet vahingossa katsonut parkkilippu kohtaa?

Helposti sinne liput tulee saamaan. En usko loppuunmyytyyn matsiin. Ja jos tulee niin tulee ihan loppumetreillä

eddy28

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK, KalPa
Ettet vahingossa katsonut parkkilippu kohtaa?

Helposti sinne liput tulee saamaan. En usko loppuunmyytyyn matsiin. Ja jos tulee niin tulee ihan loppumetreillä
Joo, itse asiassa taisi käydä niin, että oli useampi välilehti auki ticketmasteriin, ja yhdessä oli nimenomaan valittuna tuo parkkilippu. Hetken jo ehdin huolestua mutta hyvä, että katsoin vielä tarkemmin.

DiMarcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hirveältä näyttää maanantain lipunmyynti. Kertoo aivan kaiken Mestiksen kiinnostuksesta, kun ensimmäiseen finaaliin ei tätä menoa saada kuin 4000 katsojaa.

Toivottavasti toimisto on hereillä, ja menee vaikka Kamppiin jakamaan lippuja tai lyö jonkun lippudiilin nopeasti kehiin. Ihan tunnelman vuoksi.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Verkkaisesti kieltämättä lipunmyynti alkanut, mutta eiköhän se n. 5500 kuitenkin saavu mestoille. Tätä nykyä se päätös lähteä matsiin kun niin monesti kuultuna tehdään usein vasta viime hetkellä jne.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hirveältä näyttää maanantain lipunmyynti. Kertoo aivan kaiken Mestiksen kiinnostuksesta, kun ensimmäiseen finaaliin ei tätä menoa saada kuin 4000 katsojaa.

Toivottavasti toimisto on hereillä, ja menee vaikka Kamppiin jakamaan lippuja tai lyö jonkun lippudiilin nopeasti kehiin. Ihan tunnelman vuoksi.
Aikamoinen duuni on markkinoinnilla vetää 5000-6000 ka:lla katsojia ensi kaudella Areenalle katsomaan 30 peliä Mestistä...Jos ei nousta.

DiMarcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aikamoinen duuni on markkinoinnilla vetää 5000-6000 ka:lla katsojia ensi kaudella Areenalle katsomaan 30 peliä Mestistä...Jos ei nousta.

Ei tosiaan toivoakaan, jos lipun keskihinnasta halutaan pitää kiinni. Jollain 5€/lippu varmaan onnistuisi.

Kiire tulee nakkimuussilla maanantain kanssa. Darrainen Juhis ei taida tätä pelastaa enää.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
On kyllä ihmeteltävä että jos finaalit ei myy, oli sitten maanantai tai lauantai, niin mikä sitten myy?

Missä on ne 10 000 "Jokerien kannattajaa", jotka jättävät finaalipelin tsiigaamatta livenä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy