NuoriKundi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit / Klingbergiin uskojat
Ois hemmetin nasta homma!
2 Lippua napattu :) Laitellaan jatkossa yv:nä sit et missä kohtaa tavataan.
Ois hemmetin nasta homma!
Ymmärrän tämänkin, mutta itse näen, että juuri tuo maanantain ottelu on juuri se, mihin on hyvä saada paljon väkeä tulemaan. Nuo tuulipuvut voi sitten odotella kotona hetken, kunnes ne huomaa itse, että perkele on se ostettava liput itse, kun Jokerit on jo finaalissa ja silloinkin oli hyvä peli sillä ilmaislipulla. Mitä ei ole näkynytkään enää sen avauspelin jälkeen.Toinen näkemys: miksi kukaan ostaisi nyt normimyynnistä lippuja, jos niitä jaellaan ilmaiseksi mielinmäärin jossain muualla? Itsellä kausari, mutta mutta. Luulis että tässä vaiheessa myyntiartikkeli olisi kunnossa ja niitä lippuja myytäisi mielinmäärin myös normimyynnissä. "Pena tuulipuku" nyt odottelee jokaiseen playoffmatsiin ilmaisia lippuja.
Pirkkolan uusitussa jäähallissa (Plotinrinne 8). Esim. tänään klo 18 Ässä-junnuja vastaan kotimatsi.Kysyisin vaan että missä hallissa Jokerien U-20 joukkue nykyään pelaa kotipelinsä? Pengoin kaikki löytämäni tilastot läpi mutta jostain syystä silmään ei sattunut kertaakaan hallin osoite .kiitos !
Viime vuonna nordiksella poffeissa joku vähän päälle 4000… muistaakseni.Jokereilla on vankka historia siitä, että ekan kierroksen pleijarit ei kiinnosta. Miksi pelata puolityhjässä hallissa, kun ongelman voi kääntää markkinoinniksi.
Viime vuonna nordiksella poffeissa joku vähän päälle 4000… muistaakseni.
Paikkakartan mukaan sanoisin kyllä että 5000 tekee tiukkaa huomenna. Toivottavasti olen väärässä ja jengi intoutuu ostamaan lippuja huolella.Paljonkohan huominen peli houkuttelee katsojia:5000, 6000 vai enemmän?
Jokunen Turkulainenkin tulee?
Onko mitään arvioita paljon lippuja on jaeltu?Paikkakartan mukaan sanoisin kyllä että 5000 tekee tiukkaa huomenna. Toivottavasti olen väärässä ja jengi intoutuu ostamaan lippuja huolella.
Eikös pleijareissa ole aina ollut vähemmän yleisöä kuin runkosarjassa? Kautta Jokerien historian. Finaalit olleet täynnä.Paikkakartan mukaan sanoisin kyllä että 5000 tekee tiukkaa huomenna. Toivottavasti olen väärässä ja jengi intoutuu ostamaan lippuja huolella.
Juu näinhän se on ollut eikä vaan Jokereilla. Mutta jotenkin sitä toivoisi nyt kun on se kaikkien aikojen kevät että muutkin kuin elinkautisvangit heräilisi. Mutta varmaan mahdolliset finaalit ja karsinnat sitten alkaa kiinnostaa muitakin.Eikös pleijareissa ole aina ollut vähemmän yleisöä kuin runkosarjassa? Kautta Jokerien historian. Finaalit olleet täynnä.
5000 olisi todella kova luku playoffeissa.
Mä en pysty käsittää miten se voi olla näin? Siis maanantain pelin pitäis olla loppuunmyyty. Tärkein peli mitä ainakaan tämä mies muistaaEikös pleijareissa ole aina ollut vähemmän yleisöä kuin runkosarjassa? Kautta Jokerien historian. Finaalit olleet täynnä.
5000 olisi todella kova luku playoffeissa.