Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

• 1 476 631
  • 7 694

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Toinen näkemys: miksi kukaan ostaisi nyt normimyynnistä lippuja, jos niitä jaellaan ilmaiseksi mielinmäärin jossain muualla? Itsellä kausari, mutta mutta. Luulis että tässä vaiheessa myyntiartikkeli olisi kunnossa ja niitä lippuja myytäisi mielinmäärin myös normimyynnissä. "Pena tuulipuku" nyt odottelee jokaiseen playoffmatsiin ilmaisia lippuja.
Ymmärrän tämänkin, mutta itse näen, että juuri tuo maanantain ottelu on juuri se, mihin on hyvä saada paljon väkeä tulemaan. Nuo tuulipuvut voi sitten odotella kotona hetken, kunnes ne huomaa itse, että perkele on se ostettava liput itse, kun Jokerit on jo finaalissa ja silloinkin oli hyvä peli sillä ilmaislipulla. Mitä ei ole näkynytkään enää sen avauspelin jälkeen.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olisin hieman huolissani tuotteen kiinnostavuudesta jos noita ilmaislippuja todella jaetaan satoja kevään tärkeimpiin peleihin. Hinta ei ainakaan ole ollut kohdillaan jos niitä tarvitsee jakaa satoja. Toki täysi halli on parempi kuin tyhjyyttään kumiseva.

No ei ole minulta pois ja mitä täydempi halli sen parempi.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Myynti ja markkinointi on aika monipolvista hommaa.
vaatii muutakin kuin putkiaivot.
Maanantain matsiin kannattanee jakaa lippuja, kipinä syttyy ja matsit jatkuu...
Jokainen meistä on ollut joskus ekaa kertaa Jokerien matsissa ja tykästynyt niin,
et siirtää tänään ison osan masseistaan Jokerien tilille.

Jokeri96

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juuri näin. Ensimmäisiin playoff matseihin kaikista vaikein saada myytyä lippuja, kun jengi odottaa ”tiukempia” pelejä. Ilmaislipuilla yritetään saada ekoihin matseihin enemmän yleisöä. Tai ei ne mitään ilmaisia ole kun kumppanit ovat niistä maksaneet.

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Kysyisin vaan että missä hallissa Jokerien U-20 joukkue nykyään pelaa kotipelinsä? Pengoin kaikki löytämäni tilastot läpi mutta jostain syystä silmään ei sattunut kertaakaan hallin osoite .kiitos !

Lartem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilainen lätkä ilman möyrimistä
Kysyisin vaan että missä hallissa Jokerien U-20 joukkue nykyään pelaa kotipelinsä? Pengoin kaikki löytämäni tilastot läpi mutta jostain syystä silmään ei sattunut kertaakaan hallin osoite .kiitos !
Pirkkolan uusitussa jäähallissa (Plotinrinne 8). Esim. tänään klo 18 Ässä-junnuja vastaan kotimatsi.

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tuolla meidänki firma ostellut kasan lippuja, jolla työntekijät pääsevät matsiin. Helvetin hyvä vaan, että saadaan hallille väkeä. EP:n tutustumishommasta myös plussaa!! Siellä täysi hööki päälle maanantaina ja tunnelma kattoon, niin nämä ”ilmaislipuilla” tulijat saattavat jatkossa ostaakin lippunsa. ;)

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paljonkohan huominen peli houkuttelee katsojia:5000, 6000 vai enemmän?
Jokunen Turkulainenkin tulee?
Paikkakartan mukaan sanoisin kyllä että 5000 tekee tiukkaa huomenna. Toivottavasti olen väärässä ja jengi intoutuu ostamaan lippuja huolella.

jeani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paikkakartan mukaan sanoisin kyllä että 5000 tekee tiukkaa huomenna. Toivottavasti olen väärässä ja jengi intoutuu ostamaan lippuja huolella.
Eikös pleijareissa ole aina ollut vähemmän yleisöä kuin runkosarjassa? Kautta Jokerien historian. Finaalit olleet täynnä.

5000 olisi todella kova luku playoffeissa.

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös pleijareissa ole aina ollut vähemmän yleisöä kuin runkosarjassa? Kautta Jokerien historian. Finaalit olleet täynnä.

Juu näinhän se on ollut eikä vaan Jokereilla. Mutta jotenkin sitä toivoisi nyt kun on se kaikkien aikojen kevät että muutkin kuin elinkautisvangit heräilisi. Mutta varmaan mahdolliset finaalit ja karsinnat sitten alkaa kiinnostaa muitakin.
Ja kyllä +5000 kelpaa ihan hyvin.

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #51 #14 #65

Mä en pysty käsittää miten se voi olla näin? Siis maanantain pelin pitäis olla loppuunmyyty. Tärkein peli mitä ainakaan tämä mies muistaa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy