Ihmekös tuo.On kyllä järkyttävän tyhjä halli tulossa
Upea peli oli tänään, ihan jokaiselta, ja fanit hyvin mukana! Lauantaina kaikki Kokkolaan huutamaan paikalliset kumoon, jotta saadaan loppuunmyyty Nordis maanantaiksi.Kyseessä on pääsääntöisesti nuori ja kokematon joukkue, ja osaa saattaa kirkkaat valot pleijareissa häikäistä. Eniten minä vaadin onnistumisia meidän kokeneemmalta kaartilta, mutta totta kai koko jengin tarvitsee onnistua jotta voitot kairataan. Kaikki siis huomenna hallille kannustamaan omia, ja tehdään nousu välieriin jengille mahdolliseksi.
Toivotaan näin.. Pahaa pelkään, että valitettavasti maanantaina ei saa loppuunmyydyksi.. Toivottavasti olen väärässä!4067 katsojaa, game 7 on täynnä!
Kuulostaa joltain ticketmasterin omalta asiakkuudenhoitomallilta jossa nyt mennyt vähän paketti sekaisin.Tuli Ticketmastersilta 7 kertaa meili. "Hei Petri, tapahtuma Jokerit - / Playoffs 2024 lähestyy. Muistathan ottaa liput mukaasi. Toivotamme sinulle hyvää tapahtumaa!" ja aika 1.5. Linkki vei kausarin sivuille. Onkohan tässä kyseessä ensi kauden kausarin myynti?
Mulla oli kausarin ostosta siirtynyt näille päiville kalenteriin automaattisesti tapahtuma. Liittyy vanhaan kausariin, vahva epäily.Tuli Ticketmastersilta 7 kertaa meili. "Hei Petri, tapahtuma Jokerit - / Playoffs 2024 lähestyy. Muistathan ottaa liput mukaasi. Toivotamme sinulle hyvää tapahtumaa!" ja aika 1.5. Linkki vei kausarin sivuille. Onkohan tässä kyseessä ensi kauden kausarin myynti?
Paikaton fanikatsomo siirtyy katsomoihin D3 ja D4.Täällä jo kovasti odotellaan tietoa kausareista. Sähköpostissa sanottiin, että toukokuussa mahdollisuus lunastaa oma paikka. Me siirretään paikat lähemmäs Eteläpäätyä, jos se vaan on suinkin mahdollista niin, että saadaan hyvitys. Eikös EP siirry nyt mutkasta päätyyn?
Ticketdisaster...Kausikorttimyynti viivästynyt Jokereista riippumattomista syistä. Toivovat että tämän kuun aikana saadaan myyntiin. T. AJ
Ei ilmeisesti edelleenkään mitään tietoa milloin nuo kausikortit tulee myyntiin? Alkaa menemään aika lyhyeksi ajaksi tuo playoff-korttien pelaamattomista peleistä tuleva alennus kun ei ensi kauden kausikortteja edelleenkään saa ostaa.