Sen C:n saa itse askarrella omaan paitaansa vaikka paperista.Voi scheisse. Ei ole kuin A-paitoja.
Ei noissa fani- ja game ready-paidoissa edes ole C:tä valmiina. Tai mulla ei ainakaan ole.
Sen C:n saa itse askarrella omaan paitaansa vaikka paperista.Voi scheisse. Ei ole kuin A-paitoja.
Ei vai? No mitäs ketun game readyjä ne sitten muka ovat?Sen C:n saa itse askarrella omaan paitaansa vaikka paperista.
Ei noissa fani- ja game ready-paidoissa edes ole C:tä valmiina. Tai mulla ei ainakaan ole.
Ei enään, nykyään vain paikanpäältä.Vieläkö peleihin pystyy jostain ostamaan parkkilipun ennakkoon? Anakin joskus näin on voinut tehdä, onnistuuko vieläkin?
Olen yrittänyt 27.10. pelattavaan synttäripeliin ostaa tarjousliput kolme lippua kahden hinnalla. Ei vaan millään onnistu. Ticketmastersin sivusto yrittää väkisin veloittaa kaikista kolmesta lipusta. Onkohan muilla ollut samanlaisia ongelmia?
Vaihda konetta, selainta tai poista välimuisti ja kokeile uudestaan.
Saattaa olla selain ongelma, tarjous on edelleen hyödynnettävissä.
Vaihda konetta, selainta tai poista välimuisti ja kokeile uudestaan.
Pohjoispääty vielä suljettuna?Hyvältä näyttää tämän illankin lipunmyynti, vapaita paikkoja jäljellä muutama sata korkeintaan.
Pohjoispääty vielä suljettuna?
Totta turiset, tänään ollaan taas siinä pisteessä, että saa ihmetellä kun Jokerit kaikesta huolimatta ilmoittaa yli 8k lukeman. Perjantaille kyllä odotettavissa reilusti yli 10k määrää!Aika paljon vapaita lippuja vielä tän viikon peleihin, varsinkin kahteen ensimmäiseen. Ei tosin mikään ihme kun on kolme matsia viiteen päivään, joista tuo perjantaipeli on jo päivänsä puolesta kaikista houkuttelevin puhumattakaan synttärikemuista.
Viikon keskiarvo pysynee kuitenkin yli 10k, jos perjantaina menee 12k rikki.
Sattuu duunin puolesta olemaan Edenredin "virike-etu" kortti ja siellä näköjään 250,00 € saldoa.
Sattuuko joku tietämään pystyykö tuolla ostamaan miten liput ennakkoon? Entäs parkkihallin maksut?
Yritin tuolta Jokerit.com sivuston myynnin "chatista" kysyä tätä ja vastaus oli "Pitäisi käydä..."
Voi *ittu mitä ammattitaitoa ;=D
Kortilla pystyy ainakin Ticketmasterin palvelupisteillä ostamaan liput. Tuli itse ennen kautta vingutettua kausikortti Jumbon Stockmannilla samalla kaavalla. Omalla kohdalla maksettavaa jäi palvelumaksun verran, 5€. Parkkihallia en usko, että pystyy maksamaan tuolla.
Kiitos Konteksti viestistäsi.
Kai tuo Edenredin kortti käy maksuvälineenä sitten siinä Areenan lipunmyynnissä paikan päällä?
En pidättäis hengitystäni tuon puolesta! Oon ainakin Smartumien kohdalla ollut siinä uskossa, että sillä ei ns. porteilla saa maksettua vaan lippu on pitänyt ostaa ennakkoon Lippupisteen tai Tiketin myyntipisteeltä.Kiitos Konteksti viestistäsi.
Kai tuo Edenredin kortti käy maksuvälineenä sitten siinä Areenan lipunmyynnissä paikan päällä?
En pidättäis hengitystäni tuon puolesta! Oon ainakin Smartumien kohdalla ollut siinä uskossa, että sillä ei ns. porteilla saa maksettua vaan lippu on pitänyt ostaa ennakkoon Lippupisteen tai Tiketin myyntipisteeltä.
Olen ollut töissä paikassa, jossa on lippu.fi-myyntipiste. On kauppakohtaista mitä maksuvälineitä huolitaan riippuen siitä, kenen toimijan kanssa on tehty sopimukset. Se kyllä pitäisi olla selvillä käykö nuo maksutavat areenalla maksutapana mutta ennakkomyyntilippujen tilanne selviää esim. Smartum käyttökohdehaussa, oletan että vastaava löytyy Edenrediltäkin.
Näin se varmaan on mutta pointti lähinnä se että jos oot Areenalla myymässä lippuja ja et tiedä voiko Edenredin virikekortilla maksaa vai ei niin... Next!