Ticketmaster imo paskempi, varsinkin mobiililaitteilla paikan valitseminen hankalampaa.Saa nähdä tuleeko muutosta toimintaan ensikaudella, kun lippu.fi vaihtuu ticketmasteriin.
lauantain CSKA-matsiin fanipäätyyn (poislukien paikaton) katsomoihin 101-106 jäljellä noin 40 lippua. En olisi uskonut että näin nopeasti liput menee, loistavaa aktiivisuutta faneilta.
Kausarien eräpäivä meni jo ajat sitten.
Tuopa olikin aivan uutta faktaa. Olen siis turhaan vuosikymmenet maksellu JO eräpäivänä, hyvä tietää jatkossa.Meni joo, mutta eipä ne siltikään noita lunastamattomia kausaripaikkoja yleiseen myyntiin laita kun vasta pari päivää ennen playoffien alkua.
Tuopa olikin aivan uutta faktaa. Olen siis turhaan vuosikymmenet maksellu JO eräpäivänä, hyvä tietää jatkossa.
Juu, ei purkaudu kausikorttivaraukset vielä eräpäivänä. Itse soitin toimistolle perjantaina (laskun eräpäivä 2.2 tms) ja hyvin pystyi maksamaan vielä samalla laskulla.
Komppaan tätä. Itsekin soittelin perjantaina toimistolle ja nätisti oli vielä paikka varattuna. Lasku oli vielä tallessa, joten maksu onnistui nätisti.
Hyvä jos 10k menee rikki:D ei hyvältä näytä.Miltäs lauantain myynti näyttä? Paljonko on lippuja osapuilleen myyty?
Vaikka Jokerit on hävinnyt kaksi ekaa peliä, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Jokerimielisillä olisi syytä jäädä kotiin.
Lauantai ja huippuottelu, miksi sinä siellä ruudun takana jäisit kotiin?! Hallille perkele!
Hallille palailen kun joukkue, valmennus ja johto näyttää siltä, että niitä kiinnostaisi peli ja menestyminen. Jos ei niistä kiinnostus näy ulospäin, niin miksipä minustakaan pitäisi? Käytän mielummin ajan ja rahat parempaan viihteeseen sitä odotellessa. Viasatilta saatan katsella pelin, jos sattuu kotona olemaan.