Näkee ihan hyvin. Kuten kaikkialta Areenalla. Toki itse ottaisin mieluiten keskeltä poikki- ja pystysuunnassa, sillä joitain lasikaide voi alariveissä häiritä. Itseäni ei kuitenkaan häirinnyt.Oon lippuja varaamassa, mitenkäs teidän mielestä näkeekö 302/317 alariviltä ihan hyvin vai onko "parempia paikkoja" yläkatsomosta teidän mielestänne?
Kiitokset nopeasta vastauksesta!Näkee ihan hyvin. Kuten kaikkialta Areenalla. Toki itse ottaisin mieluiten keskeltä poikki- ja pystysuunnassa, sillä joitain lasikaide voi alariveissä häiritä. Itseäni ei kuitenkaan häirinnyt.
Onko kukaan tarkkaillut huomisen lipunmyyntitilannetta?
Itsellä kausari rivillä 2 katsomossa 304 ja jos tulevaisuudessa hankin niin mielummin riville 3-4. Pleksiin tosin tottuu erittäin nopeasti :)
9195.Sain Jokereilta sähköpostia seuraavasta kotiottelusta. Ei siinä, hyvä ja vähäkuluinen tapa markkinoida tuotetta tai tapahtumaa. Kuitenkin laittaa miettimään yleisömääriä. Ennen en ole tämän tyylistä postia taholta saanut, joten luulisi lippujen käyneen huonosti. Paljos on tämän kauden katsojakeskiaro ottelua kohden? Sai myös mut tarkastamaan irtolippujen hinnan, melko korkealla ovat. Varsinkin kun katsoo tulosta.
Positiivista. Kyllähän se tuosta yli 10k noussee. Toivottavasti pelit kulkee paremmin kun saadaan jengiä saigonilta takas.9195.
Positiivista. Kyllähän se tuosta yli 10k noussee. Toivottavasti pelit kulkee paremmin kun saadaan jengiä saigonilta takas.
Ei ole kaukana totuudesta, kun vilkuilee katsomokarttaa ko. matsiin.Areenalla kuulutettiin just, että Kunlun-matsiin on jäljellä enää 1500 lippua. Tota öö?
Areenalla kuulutettiin just, että Kunlun-matsiin on jäljellä enää 1500 lippua. Tota öö?
Tuo yläpäätyhän on myymättä, eihän sitä ole avattu ollenkaan..Ei ole kaukana totuudesta, kun vilkuilee katsomokarttaa ko. matsiin.
Sitä avataan reunoilta käsin vähittäin. Nythän päädyn reunimmaiset sektorit ovat jo hyvin pitkälle myyty. Täytyy muistaa, että kokonaisuudessaan pohjoispäädyn yläkatsomo käsittää "vain" reilut 1700 paikkaa.Tuo yläpäätyhän on myymättä, eihän sitä ole avattu ollenkaan..
Tai siis tuosta mun esille tuomasta paikkakapasiteetistahan on jo reunimmaiset sektorit avattu ja pitkälti myyty.Tuo 1500 on myymättä siis jo avattuihin katsomoihin. Sen lisäksi tuo V-G-:n mainitsema n. 1700 paikkaa myymättä.
Jep, eli kyllä nuo 1500 paikkaa ovat jäljellä koko halliin, ei vain avattuihin katsomonosiin.Kunlun-matsin varaustilannetta tarkastelevien kannattaa huomioida myös se, että katsomot 307-308 on varattu tamperelaisille. Jostain kanavasta tuli nimittäin tänään vastaan mainos, että junaliput Tampere-Pasila-Tampere ja piletti em. peliin olisi yhteensä 34€.
VR:n erikoissivu tietää enemmän: https://www.vr.fi/cs/vr/fi/jokerit
Katsojakeskiarvo Medvescakilla on reilu 5100 ja halliin taitaa mennä joku 5500.Onkos muuten kellään tietoa tuosta, että kannattaako Zagrebissa liput ostaa ennakkoon netistä vai vasta ennen matsia hallilta? Luulisin, ettei Kroatiassa kovin paljoa ole väkeä hallilla.