Tuntuu vähän suo siellä, vetelä täällä -asialta.
Mulle on jäänyt sellainen fiilis, että tällä kaudella dynaaminen hinnoittelu on muutamana viimeisenä myyntipäivänä tukahduttanut joidenkin pelien hyvältä näyttäneen lipunmyynnin. Mun mielestä imagon kannalta loppuun myyty peli on aina arvo sinänsä. Yleisölle jää sellainen käsitys, että ei ole itsestäänselvä, että Jokereiden peleihin saa lippuja, ne pitää hankkia hyvissä ajoin.
Tai sitten on vaan huono juttu, että ihmisille tulee se käsitys, ettei niihin Jokeripeleihin kuitenkaan saa lippuja.
Mistä mä tiedän, talouden kannalta voi olla parempi, että jätetään yläpääty myymättä halvalla köyhille, jotka ei kuitenkaan osta 0,4l tuoppia 7 egellä ja otetaan muualta vähän enemmän lipuista ja säästetään samalla henkilöstökuluissa. Tätähän voisi jalostaa vaikka niin, että myisi SKA-pleijaripeliin vain klubikatsomon hintaan 350€ / lippu ja kuittaisi minimihenkilökunnalla saman tilin kuin keskimäärin 40€ loppuunmyydyllä koko hallilla.
Reilulta tuntuisi, että pääsääntöisesti lipun saisi halvemmalla, jos sen ostaa aikaisemmin. Ja tarvittaessa sitten myytäisiin edullisia paketteja, joka on kuitenkin pikkaisen eri tuote.