Vähän arveluttaa tämä jatkuva sooloilu lippujen kanssa. Toki hyvä että varianssia on, mutta myyntitapoja voisi vielä hieman miettiä uusiksi.
Nopeasti tässä käy niin, että jengi alkaa automaattisesti odottamaan lippupaketteja ja jättää lopulta menemätä "kun nyt maksaa näin paljon" tai "katsotaan josko seuraaviin sitten tulisi tarjousta". Eri lajien ja jengien kanssa on nähty se, että jatkuvat ale- tai ilmaisliput saattavat totuttaa ihmiset "väärille tavoille". Ei jokainen kotisarja voi olla "super week" tai vastaava. Noihin voi myydä lippuja (ja syytä onkin!) paketteina, mutta nuo paketit pitää joko julkaista hyvissä ajoin. Ei tilanne voi mennä niin, että aikaisin lippunsa ostava (ja tässä aiempiin puheisiin luottanut) asiakas ei ostohetkellä ole tietoinen kampanjasta.
Muutenkin tiedotus ja toiminta olisi syytä saada ajantasalle. Kauden kynnyksellä ihasteltiin nopean maksajan saamia etuja. Nyt näiden kampisten aikana osa nopeasti ostaneista maksaakin itseasiassa enemmän kuin päivää ennen ostava. Väärää tietoa on tarjottu tai toiminta ei ole linjassa aiempien puheiden osalta. Yksittäistapausten osalta tämä vielä on helppo hyväksyä olosuhteiden sanelemana pakkona tai vastaavana, mutta näin lokakuun puolessavälissä "myöhäisostajaa" hemmottelevat tarjoukset tuntuvat olevan lähempänä todellisuutta kuin "nopean edut".
Jos toimistolla on todettu kampisten olevan välttämättömiä lipunmyynnin osalta ja etujen haittoja suurempia, olisi tämä syytä ilmaista selkeästi. Tämän kotiputken jälkilöylyissä voidaan vaikka tiedottaa siitä, kuinka: "Alkukaudesta saatujen kokemusten perusteella tulemme entistä enemmän tarjoamaan pakettiratkaisuja uskollisille faneillemme. Ja kuten aina, tälläkin kertaa nopeat syövät hitaat ja saavat parhaat edut. Osta neljän ottelun setti vielä tämän viikon aikana ja saat viidennen kaupan päälle!"
Ja nyt kun vuodatetaan, niin vuodatetaan kaikki ulos. Mua rehellisesti sanoen kyrpii tuo toisen yläpäädyn käyttämättömyys. Joko liput pitäisi aikaisemmin pistää myyntiin tai yksinkertaisesti todeta hyvissä ajoin, että "tänään kapasiteetti on XXX" ja pistää vaikka mainoslakana (TAI FANILAKANA!) tuolle mestalle. Kyseinen katsomo on melko irvokas tyhjien penkkien paistaessa silmään. Esteettisesti tyhjä katsomo on pirun epämieluisa ja tuosta voisi pienin keinoin repiä jotain hyötyä, oli se sitten vaikka paritonnia mainoslakanan muodossa tai fiilistä fanilakanalla. Tai jos ei muuta keksitä niin laitetaan vaikka strippareita sinne, tuohan hämäisi vastustajaa kaksi kriittisintä erää. Voi Iljankin keskittymiskyky siinä läpiajossa häiriintyä jos maitorauhasia on katonrajassa.