Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

• 1 482 519
  • 7 732

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Juu vahvistusviesti tuli hetki sitten, tosin kyllä mä olin sillä oletuksella liikkeellä että ne olemassa olevat kausikortit on aktivoitu vaikkei siitä mitään erillistä viestiä ollut vielä tullutkaan.

Viimeksi muokattu:

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
In Ticketmaster We Trust!!!
Lauantaina kun hommasin liput Keupan peliin, totesin, että ei se kyllä tuo lippu.fi ole yhtään sen parempi. Maksupuoli oli aika hankala ja kun keskeytyi google payn kirjaukseen sisään, oli paikat varattuna ja eipäs antanut samoja ottaa. Ihan hieman tönkkö tuokin systeemi.

Tuo että parkkilippuja ei voi ottaa useampaa kerralla on kanssa aika uskomatonta. Ostat jokaiseen tapahtumaan erikseen ja maksat toimituskulut/lippu. Kätevä rahantekokone!

Zedu De Luca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, JFC
Playoff-kausari ostettu viikonloppuna, mutta käyttäjätilillä olikin vanha puhelinnumero, jonka päivittämiseksi sivusto lähettää vahvistuskoodin, mihin muuallekaan kun siihen vanhaan käytöstä poistuneeseen puhelinnumeroon :D yhteydenottolomakkeeseen ei kuulu vastausta ja puhelinsoitot aspaan 2€/minuutti.

On kyllä hieno katiska, on varmaan se digitaalisen playoffkortin linkki tullut tekstiviestinä siihen vanhaan numeroon.

Ticketmasterin käyttäjätililtä kyllä löytyy se kausikortti, mutta sähköpostiin tulleessa pdf:ssa lukee että se olisi vain kuitti. Jännän äärellä että pääseekö sillä halliin sisään tänään vaiko ei...

laiks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Playoff-kausari ostettu viikonloppuna, mutta käyttäjätilillä olikin vanha puhelinnumero, jonka päivittämiseksi sivusto lähettää vahvistuskoodin, mihin muuallekaan kun siihen vanhaan käytöstä poistuneeseen puhelinnumeroon :D yhteydenottolomakkeeseen ei kuulu vastausta ja puhelinsoitot aspaan 2€/minuutti.

On kyllä hieno katiska, on varmaan se digitaalisen playoffkortin linkki tullut tekstiviestinä siihen vanhaan numeroon.

Ticketmasterin käyttäjätililtä kyllä löytyy se kausikortti, mutta sähköpostiin tulleessa pdf:ssa lukee että se olisi vain kuitti. Jännän äärellä että pääseekö sillä halliin sisään tänään vaiko ei...
Tuossa aktivointi sähköpostissa seuraava osoite, mistä ainakin itse oon saanut nopeasti vastauksen.

Mikäli korttisi on hävinnyt, olethan yhteydessä fan.support@ticketmaster.fi.

SeaGal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Seattle Seahawks, Seattle Kraken
Ylläolevaan kaveriksi lipunhaltijoiden edullisempi puh nro: 030530003

Jokereiden nettisivujen mukaan nää tosin palvelee vain klo 9-14….

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

Jos ei muu auta, niin lipunmyyntiin vaan ennen matsin alkua, varmasti hommat järjestyy kun kuitit löytyvät.

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Aloin nyt itsekin epäilemään itseäni kun tässä on tätä keskustelua. Pääseehän tuolla Magmassa olevalla mobiilikortilla sisään? :D

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Ei ole tullut mitään vahvistusta mutta selainversiossa näkyy PO-kausari ja QR-koodi. Ticketdisasterin äppi ei jostain syystä toimi omassa puhelimessa. Mobiilikausarissa ei ole mitään mainintaa pleijareista. edit. nyt napsahti myös mulle vahvistussähköposti aiheesta. Aika vähän jättävät reagointiaikaa ongelmatilanteessa...

Viimeksi muokattu:

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aktivoituuko se kortti nyt automaattisesti ilman mitään kikkailuja, kun tämän tilasi jo ennakkomyynnissä? Ainakin kuitti siitä on tullut hyvän aikaa sitten. On tää aina yhtä jännittämistä tuon hessumobiilin kanssa.

harryy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Aktivoituuko se kortti nyt automaattisesti ilman mitään kikkailuja, kun tämän tilasi jo ennakkomyynnissä? Ainakin kuitti siitä on tullut hyvän aikaa sitten. On tää aina yhtä jännittämistä tuon hessumobiilin kanssa.
Maksettu tilaus aktivoituu ilman käyttäjän toimenpiteitä. Kuitti kannattaa ottaa mukaan ekaan peliin.

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Mulle Ticketmaster näyttää seuraavaan peliin, että olisi enää noin 10 lippua jäljellä. Myy siis enää vain noita comeback-lippuja. Hyvin toimii!

Freyeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mulle Ticketmaster näyttää seuraavaan peliin, että olisi enää noin 10 lippua jäljellä. Myy siis enää vain noita comeback-lippuja. Hyvin toimii!
Mulla teki samaa, mutta olin eka avannut tuon comeback lipun linkin. Incognito tilassa selaimella kun menin niin näytti normaalilta.

Nortti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varailin eilen illalla lipun tämän päivän taistoon.
Onkohan se 6K tänään realismia?
En osaa tulkita noita karttoja niin hyvin kuin tämän jalon palstan osaajat.
Aina mukavampi olla Nordiksella kun siellä on muitakin kuin minä ja muutama muu.

Janecky91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varailin eilen illalla lipun tämän päivän taistoon.
Onkohan se 6K tänään realismia?
En osaa tulkita noita karttoja niin hyvin kuin tämän jalon palstan osaajat.
Aina mukavampi olla Nordiksella kun siellä on muitakin kuin minä ja muutama muu.
Ei se määrä vaan laatu… kysy vaikka kämppäkaverilta, eilen oli taas iltakirkossa istuttu siellä loppuunmyydyssä pelissä…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy