Mainos

Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

• 1 360 562
  • 7 001
Suosikkijoukkue
Suomi
Parastahan olisi jos ilmoitettaisiin myytyjen (tai annettujen) lippujen/kausarien lukumäärä JA hallilla piipattujen lippujen/kausarien lukumäärä.
Jos ilmoitetaan vain piipattujen lippujen kappalemäärä, niin yksikään ottelu ei ole loppuunmyyty.

Samaa mieltä. Joskin halli voi olla loppuunmyyty vaikka puolet ei tulisikaan ostamillaan lipuilla paikalle.

Paras totuus saataisiin, jos peleistä ilmoitettaisiin kaikki seuraavista:
1. Piipatut liput
2. Yleisölle myydyt liput
3. Sponsoriliput
4. Lahjoitetut liput

Jos lukuja ei aktiivisesti vääristeltäisi, niin pelkät luovutetut liput riittäisi hyvin suuntaa antavana katsojamääränä.

Hopeakypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päällekkäisen menon takia myynnissä perjantain Jokerit-Keupa peliin kaksi lippua alkuperäisellä hinnalla eli 20€/kpl.

Katsomo B, rivi 10, paikat 17 ja 18.

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Miksi tehdä tästä vaikeampaa kuin vain sopia, että jatkossa uudistuvassa Liigassa ilmoitetaan katsojien määrä piippausten mukaan. Tällä hetkellä näin ei toimita edes Mestiksessä, tai ainakaan Jokerit ei toimi sillä minäkin olen istunut Keravalla kaksi lunastamatonta lippua povessa ja katsojaluvuksi ilmoitettiin 1240. Se tarkoittaa tietenkin sitä, että koskaan ei ole ihan täyttä tupaa koska aina joku sairastuu tai estyy jonkun äkillisen menon vuoksi.

Ymmärrän että joukkueet haluavat liioitella kysyntäänsä ihan jo sponsorien vuoksi. Minä taas saattaisin sponsorina olla kiinnostunut todellisista katsojaluvuista, niitä tuskin saisi yhdeltäkään joukkueelta vaikka kuinka nätisti pyytäisi. Joten sääntöuudistusta tarvitaan.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Miksi tehdä tästä vaikeampaa kuin vain sopia, että jatkossa uudistuvassa Liigassa ilmoitetaan katsojien määrä piippausten mukaan. Tällä hetkellä näin ei toimita edes Mestiksessä, tai ainakaan Jokerit ei toimi sillä minäkin olen istunut Keravalla kaksi lunastamatonta lippua povessa ja katsojaluvuksi ilmoitettiin 1240.
Ymmärtääkseni Jokerit ilmoittaa piipattuken lippujen lukumäärän JOS halli ei ole loppuunmyyty.

Jos myyty loppuun, niin aina 100 % kapasiteetti.

KimpisenKaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Jokerit
Sen verran täytyy näin nykyisin opiskelevan fanin puolesta todeta, että olen itse tulossa Tampereelta huomiseen matsiin (suurena syynä tuo haalarimerkki, kun jokereilta ei tuollaista omasta takaa löydy niin haetaan se haalareihin näin ”hymiö”). Nappasin lipun maanantaina, jolloin Kideapissa liput näkyivät vihreällä. Muuttuu siis keltaiseksi, kun puolet myyty ja punaiseksi, kun alle 10% jäljellä. Ei siis kannata elätellä toivoa siitä, että tuo pääty olisi kovinkaan täynnä huomenna.

Lisäksi nappasin liput myös Lappeenrannan Ketterä matsiin ja istumapaikat oli käytännössä loppuunmyyty. Sinäänsä mielenkiintoista, kun Saipa ei saanut 75-vuotis juhlapeliin HIFKiä vastaan edes 3000 täyteen eli kiinnostusta löytyy sielläkin.

Narrimaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Finnish Defence Forces, Ukraine
Hiukan jäänyt tämän päivittely allekirjoittaneelta tässä syksyn menojen mittaan, mutta tällä hetkellä breakdown näyttäisi tältä:

Game 9 (vs. Hermes): 3455 (82,26%)
Kokkolan jäähalli oli tupaten täynnä. Paikalla olleena voin näin sanoa. Väkeä kellui käytäviä myöten.
Eli joko hallinkapasiteetti 3455 tai tuohon ei ole laskettu jokaista katsojaa.

MiKa77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, PeTo
Olen tänään tulossa peliin ja en ole ennen ollut tässä jäähallissa 20vuoteen.
Miten siellä on lämmintä että kunnolla vaatetta vai kevyemmin?
Itse tulen katsomaan JoKP edesottamuksia. Toivottavasti ei tarjota joensuulaiselle kylmää kyytiä ;)

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen tänään tulossa peliin ja en ole ennen ollut tässä jäähallissa 20vuoteen.
Miten siellä on lämmintä että kunnolla vaatetta vai kevyemmin?
Itse tulen katsomaan JoKP edesottamuksia. Toivottavasti ei tarjota joensuulaiselle kylmää kyytiä ;)
Ennemmin kevyemmin päälle kuin kovin lämpimästi.

Joensuulaisille toivottavasti kentällä kylmää kyytiä, mutta katsomoon tervetuloa!

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko siellä minkä verran jengiä? Joku paikallaolija? Tv-kuvan perusteella 5000 ainakin
Alussa näkyi ainakin yläkatsomon kulmissa todella paljon tyhjiä istuimia.
Veikkaisin 4500-5000 välille yleisömäärää.

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
~5K on kyllä todella kova luku torstai-illan Joensuu-matsiin. Mitään perinteikkäältä vastustajaseuralta pois ottamatta, mutta varsinaista vastakkainasettelua ei meidän kanssa ole, ymmärrettävistä syistä.

Meillä on upea yhteisö. Pidetään tätä yllä.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Hienoa oli myös nähdä paljon opiskelijoita haalareissaan. Jotenkin olin skeptinen että noinko tuo heille varattu pääty on aivan tyhjillään, mutta enemmän se näytti täydeltä kuin tyhjältä. Hyvä!

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aiemmin loppuunvarattuun lauantaiseen IPK-matsiin näyttää tulleen lisää lippuja myyntiin (itsekin poistin omani).

Huikea back-to-back-viikonloppu Sherwoodissa edessä.

Jo-Jo-Jokerit, kaikkien maalaisseurojen alistaja.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Huomiselle vielä lippuja jäljellä. Eteläpäätyyn ainakin (määrästä en tiedä), ja istumapaikoille muutama hassu hajapaikka. Ostakaa omanne!

Kosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sojy, Jokerit, Islanders, West Ham
Valitettava juttu, vaikka Jokerit ovatkin markkinoineet peliä näyttävästi. Nyt lippukaupoille punakeltaiset! Osoittakaamme kunnioitusta vuoden 1994 mestarijoukkuetta kohtaan.
Ehdottomasti kunnioitusta joukkueelle. Oltiin aikoinaan tuota ratkaisu peliä nordiksella vielä 6 minuuttia ennen loppua 0-2 tappiolla, kunnes Lind kavensi ja siitä reilu minuutti, niin Törmänen iski tasoituksen. Otto ratkaisi sitten jatkoilla ja ei se korkea maila ollut mitenkään. Onnin faija tapasi tehdä tärkeitä maaleja niin seura kuin maajoukkueessa.

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Piti hieraista pari kertaa silmiä, mutta niin se on, että huomiseen Kerava-peliin on vielä paljon lippuja myymättä. Näinköhän tulee ensimmäinen ei-loppuunmyyty Keravaottelu?

Menkäähän lippukaupoille.

Seagal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Seattle Seahawks, Seattle Kraken
Piti hieraista pari kertaa silmiä, mutta niin se on, että huomiseen Kerava-peliin on vielä paljon lippuja myymättä. Näinköhän tulee ensimmäinen ei-loppuunmyyty Keravaottelu?

Menkäähän lippukaupoille.
Laaja-alainen julkisen liikenteen lakko ei myöskään helpota viime hetken lipunmyyntiä torstain peliin :-(

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy